دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

الناز خوبم...........

سلام به همگی. 

خاستم بگم واسه دوستم دعا کنید الان تو کماست. باورم نمیشه الناز خوبم 

برات دعا میکنم ایشالا که هر چه زودتر سلامتیت و بدست میاری.دوستت دارم النازجونم.

دومین امتحان..........

امروز17/10 دومین امتحانم و دادم. درجه مخوفیت این یکی کمتر از قبلی بود. 

پسره کنار دستم برگشته به دوستش میگه مهدی رشته من چی بود؟ دوستشم حسابی براش مایه گذاشت و گفت هوا فضا!!!!!!پسره گفت یادمه یه مدیریت داشت. نداشت؟ دوستشم گفت: همون دیگه مدیریت صنعتی هوا فضا!! 

یکی از مراقبا دقیقا بالای سرهمین هوافضایی ایستاده بود. وقتی خاستم برگم و بدم تا منتهی الیه خم شده بود رو صندلی تا بتونه برگه منو که دست مراقبه بود بخونه.

پیش خودم گفتم: بدبخت من اگه چیزی بلد بودم که...........

اولین امتحان.........

سلام به همگی. دیروز اولین امتحانم و دادم.از بس این درس سخت بود . خیلی از بچه ها نیومده بودند. فقط دو ردیف صندلی ها پرشده بود.

 وقتی برگه ها توزیع شد  چشما ی همه گرد شد .فقط 8 تا تستی داشت و 5 تا تشریحی. همه از جمله خوده من به امید تستی ها اومده بودیم که با شکست درسی مواجه شدیم.

5 تا از تستی ها. رو با امدادهای غیبی درست زدیم و 3 تا باقی مانده رو هیچ کسی بلد نبود.  

تشریحی ها هم که............. سوال اخر به نظرم خیلی راحت اومد.. گفتم آخجون دلشون به حالمون سوخته. تند تند جای گذاری کردم و نوشتم.(خوشحالی کاذب).  یکی از پسرا از دخترا پرسید نسبت فروش چیه؟!!!

 

این سوالی بود که هیچ کسی نتونست براش جوابی پیدا کنه. جالبیش به این بود که من اصلا این نسبت فروش و ندیده بودم  و با اعتماد به نفس بالا حلش کرده بودم!

این از اولیش. امیدوارم بقیش و خدا به خیر بگذرونه.

نتیجه گیری درسی::

من گناه دارم. اخه من جوونم. دلم میخاد پاس شم. .   

نتیجه گیری عقیدتی::

برام دعا کنید.(سفارشی)

السلام علیک یا ابا عبدالله...

فرا رسیدن ماه محرم را به همه عاشقان تسلیت میگویم.  

  

  التماس دعا... 

 

الان نوشت: 

تا دیروز فکر میکردم جای من ته جهنمه. ولی با این حرمت شکنی دیروز به خودم امیدوار شدم. 

یعنی خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک بر سرشون با این کثافت کاریشون. 

مسلمونی  که حرمت امام حسین و نگه نداره حرمت هیچی چیز و نگه نمیداره. 

خدا ایشالا عذابشون کنه.  

نتیجه گیری سیاسی: 

امیدوارم هر چه زودتر به خودشون بیاند ودست از این تقلید کورکورانه بردارند.

شب یلدا....

سلـــــــــــــــــــــــــام به همگی. حالتون خوبه؟ 

 خاستم شب یلدا رو به همتون تبریک بگم.     

 madi in khodam!

 بقیه میوه ها توسط افراد خودی تخریب شد. فقط همین دو تا سالم موندند. 

 جاتون خالی شب یلدا به من که خیلی خوش گذشت. 

 شما چطور؟!