دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مرگ و تولد..؟؟!

سلام به همگی. چطورین؟ چه میکنید با درسا؟ راستی روز پدرتون مبارک. ایشالا یه روزی همتون پدر میشین و حس منو میفهمین!!! 

 واسه من که روز خوبی نبود. صبح ساعت ۱۰ دوستم اس داد که بابام فوت شد. کلی گریه کردم. باباش سرطان خون داشت. یکماهی میشد که تو خونه بستری بود و روزعید هم فوت شد. برای شادی روحش یه فاتحه بخونید. 

امروز صبح هم یکی از دوستام که ۵ سالی ازم بزرگتره نی نی دار شد. اون رفت و این بدنیا اومد. نمیدونم اونا دیشب چه شبی و گذروندند و اینا امشب چه شبی و میگذرونند. 

خدایا٬به دوستم و خانوادش صبر بده و اون بچه رو هم محافظت کن. 

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت؟ اما هر موقع کتاب باز میکنم دوستم میاد جلو چشمم.خیلی سخته بخدا. درساشم که......... 

خدایا شکرت.....

این شعرم به مناسبت روز پدر:

اینکه از جیب پدر بچه او باخبر است ـ اینکه زن درک کند شوهر او در به در است ـ اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است ـ بهترین هدیه روز پدر است.

قندون و کی شکست؟!!!

چند روز پیش خواهرم الهه و اورد پیش من و خودش میخاست بره بیرون. یه چایی برا الهه ریختم. تا اومدم قندون و از تو کابینت بردارم یهو حواسم رفت به الهه و قندون خورد به لبه کابینت و شکست. 

الهه: وایییییییییییییییییی خاله مریم خودش شکست!!!!!!!!! 

گفتم اره خاله خودش شکست. بس نچ نچ کرد عوض اینکه ناراحت بشم کلی خندیدم . تو دنیای بچه ها شکستن قندون چه اتفاق مهمی......... 

خلاصه مامانم که اومد و خورده های قندون و دید از من پرسید کی شکست؟منم رفتم تو کوچه علی اینا!!!! و جواب درست حسابی ندادم. 

مامانم از الهه پرسید:قندون چی شد؟ الهه هم گفت خودش شکست!!! پرسید تو شکستی یا خاله مریم؟ گفت بچه همسایه شکست.برو دعواش کن!!با این جوابایی که الهه داد مامانم از پرسیدن سوال سوم منصرف شد. 

قربونت برم جیگیلییییییییییییییییییییییییییییی که اینقدر حافظ منافع خاله مریمتی. 

نتیجه گیری: 

آموزش های صحیح باید از زمان بچگی اغاز بشه!

فصل امتحانات....

سلام به همگی. حالتون خوبه؟ 

تو هر وبی میرم همه درس خون شدند. تقریبا ۱۰ روز دیگه امتحانام شروع میشه. بین امتحانام خیلی فاصلست و همین باعث شده من اصلا سراغ کتابام نرم.یه چند وقتی نمیام نت.ببخشید.

وای دوباره روزای سخت داره شروع میشه. ایشالا که همگی موفق باشید. 

به امید پاس شدنمون.............