دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

گشنمه!!!

سلام به همه. خوبین؟

خیلی خوشحالم. همین...!!! 

دیشب رفتیم خونه پدر شوهرم اینا که از مشهد اومده بودن. .وقتی سعید از سر کار برگشت داشتم غذا میپختم از بس عجله کرد قابلمه رو گذاشتم رو بخاری و رفتیم اونجا.


 هی مهمون پشت مهمون. منم گشنه!!! هر چی ایما اشاره سعید پاشو.نخیر....

یه لحظه مثل تو فیلما رفتم تو آشپزخونه و اشاره کردم بیا.




گفتم من دارم ضعف میکنم چرا نمیریم.غذامون 4 ساعته سر بخاری. سوخت. 

در یخچال و باز کرده جعبه کیک و آورده بیرون. یه کیک خوردم. 


میگم بریم؟ میگه: مگه گشنت نبود کیک خوردی سیر شدی. دیگه عجله نکن واسه رفتن.

منو میگی.


خلاصه با هزار زحمت؟؟؟!!! ساعت 10:30 مهمونا رفتن. همین که در و باز کردیم داییش اینا اومدن.

 سعید گفت زشته بریم بشینیم. هیچی نگفتم فقط از اون نگا معنا دارا کردم. 


گفت: نه حالا که فکراشو میکنم همچین لازمم نیست بمونیم. گشنمون.میریم. دایجون خداحافظ.



سوار موتور که شدیم. هوا حسابی سرد بود. ولی واسه جبران مافات!! گفتم باید منو ببری تو خیابونا تاب بدی. 


سعیدم نامردی نکرد اینقد زیکزاک میرفت.(موتور نبود جاش اسب گذاشتم) منم محکم گرفته بودمش و از لجش ذوق میکردم و الکی میخندیدم!!! 



رسیدیم به مغازه دوستش. جاتون خالی رفتیم دلی از غذا!!! پر کردیم!!  وقتی اومدیم بیرون گفتم سعید جان من خوب شدم  



دیگه به خونت تشنه نیستم . نیازی نیست دیگه بریم تاب بخوریم تو این هوای سرد اذیت میشی عزیز دلم!!

چرا خشانت!!! مگه مهربونی چشه یا گوشه؟!!


سعید: حالا من بد شدم!!!( کلی پول پیاده شده بود) 

نظرات 9 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. بله هستم

صدف شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
پس کجایی؟
از فرط هیجان مارو فراموش نکنی ؟!!

سلاااااااااااااااااااااااامممممممم
تو وبلاگت بودم عسیسم

اختیار داری مگه میشه شما رو فراموش کنم. اصلااا. خیالت راحت

مرتضی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

وای وای وای
دارم فکر می کنم که ما هم اگه قرار بود که مثل آقا سعید اینطور حرف گوش کن باشیم که کلاهمون پس معرکه بود.ما همون اول کار میخمون رو محکم کوبیدیم تا حساب کار دست بعضی ها بیاد اون هم به طور اساسی!!!!!
(ببخشید اینجا آیکون یه آدم خالی بند نداره!!!!!)

سلام. سلام سلام.
حرف گوش کن!!!! شماها!!!!
کجا حرف گوش کن. غذام سوخت اما از جاش بلند نشد که بریم!!

ما هم تا خونه بابا مامان بئدیم خوب جولان میدادیم اما اینجا هی.......................
به احترام دعواهامون یه لحظه سکوت!!!!!

راستی این فعلات خیلی مشکوکه. کوبیدیم؟؟؟ یعنی میخ کوبیدی قبلا؟؟!!!

سایه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ http://manohamsarim.blogfa.com

سلام از وبلاگ دوستام به اینجا رسیدم خوشحال میشم به منم سری بزنی و اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم

سلام گلم. خوبییییییییییییییییی؟
خوش اومدی
باشه گلم. لینکتون میکنم

صدف چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

مررررررررررریم
آخ نگو منم گشنمه. اصولا من همیشه گشنمه

جانممممممممممممممممممممم
منم گشنمه ولی نهار نداریمممممممممممممممممم

ای شیکمو. البته حق داریا. ارشد خوندن خیلی غذا میبره. بخور نوش جونت. ارشد بد چیزیه!!! بخور جون داشته باشی عسیسم.
موفق باشی

لبخند بانو چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

آفرین به تو همسر خوب و دوست داشتنی

مرسی گلمممممممممممممممممم

mosaferi az door چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

yani shoohar kardi hanooz shekamoo mondi

chy bekeshe in saeed, khoodaya behesht roo nasibesh koon ke jahanam roo ba ezdevaj ba u kharid

سلامت کو مسافر نزدیک!!
شوهر کردم به نظرت باید اتفاق خاصی در وضعیت معدوی!!! من بوجود میومده که نیومده؟!!
تازه گشنه ترم شدم. چون باید خودم غذا بپزم. منم حال این کارا رو ندارم.!!!
ای........ سعید کامنتتو خوند کلی خندید. به نظرت معنیش چی میتونه باشه؟ یعنی رفتو تایید کرد؟!!!
از قدیم گفتن بهشت مال خانوماست. خواهشا اینجا رو دیگه مختلطش نکنین

سحر چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

اوه اوه شوهرت عصبانیه.
امروز نمیشه زیاد شوخی کنم.
میرم یه وقت دیگه که سر حالی میام.

سلاممممممممممممممممممم. خوفی؟
حساب کار اومده دستتو.
تو هر روز بیا. خوشحال میشم

محبوبه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

آخی عزیزم همسری منم امروز میاد کلی این نبودناشو باید جبران کنه و منو یه دل سیر ببره بیرون

سلام محبوبه جان. خوبی عزیزم؟
واااای چطوری طاقت میاری؟ دوری سعید منو دیوونه میکنه.
ایشالا که بهتون خوش بگذره و کسی نتونه این خوشی دو نفرتون و خراب کنه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد