دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مریم تفاوت!!!

دیشب سعیدم برا اولین بار تبلیغ همراه اول که خانومه برا شوهرش شال میبافه رو دیده.  یه نگاه به من کرد و با لبخند یه نفس عمیقی کشید.  


منم گفتم: ا. اینجوریاست. زدم یه شبکه دیگه. اون تبلیغ حامد که ظرف میشوره بود.  خندم گرفت.    گفتم اینا برا شما بهتره!!  


و اما صبح:

قبل از اینکه سعید بیدار بشه بلند شدم میز صبحونه رو چیدم. خاستم براش نون و پنیر و خیار و گوجه بزارم. که چون دیشب خیارها رو خورده بود خیار نداشتیم. 



منم که خلاق

سریع یه برگه برداشتم روش نوشتم:


دیشب که خیارا رو خوردی من خواب بودم. گوجه خالی بخور

                                                                زمستونت گرم عزیزم               


                                                                             تنها زنت: همراهت!!!  



وقتی نوشته رو خوند خندش گرفته بود مونده بود چی بگه.  گفتم میدونم میدونم نمیخاد چیزی بگی. خوب میشم همیشه که اینجوری نمیمونم!!!   


الهی قربونت برم مهربونم. عاشق خنده هاتم. عزیزم دوستت دارم


نظرات 21 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

پس قربون آبجی خودم برم که از شب قبل همه چی رو چک می کنه و اگه ببینه چیزی برای صبحونه کم است سریعا" تهیه می کنه تا داداشش یه صبحونه خوب و کامل بخوره!!!!

. دقیقا!!!! خیلی معلومه

صدف سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com


صدف سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

مریم خانوم کجاییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟
این منم

تو کی بیدی؟؟؟ آیا؟؟
کدومش تونی؟

صدف سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام علیکم.
خوب از وقتی امتحاناتو دادی میای نت جولون میدیاااا
اولا شیرینیت کوووووووووو؟؟؟؟؟
دوما فایل محبوبه رو براش فرستادم من از اون دسته آدماش نیستم که بدقولی کنم. چرا میای بیخود جو میدی؟؟
میگم مریمی من چی باید برای تو میفرستادم آیا؟؟؟

علیک سلام خواهررررررررررررررر
دیگه دیگه. خونه تکونی ندارم که ول میچرخم تو نت
اینه!!!! بازم میخای یا همون یکی بس بود
جو کدومه آیا بدقول. بدقول. بد پاتو . ا. لو دادم
نمیدونم. حدس بزن اولش پالتو داره

سارا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

مریم جان تو که ایقدر خلاق هستی چرا وقتی میای وب من آدرس نمیذاری؟!
خو من بین 3 چهارتا مریمی که هست از کجا باید تشخیص بدم که تو کی هستی؟!
باید برم دونه دونه آی پی چک کنم؟!
گناه دارم اذییتم نکن...من حیفم هاااا

سلام سارا جان. خوبی؟
ببخشید خب. چرا میزنی؟

نوعروس شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییی اتفاقی سرازینجا درآوردم ولی از بس بامزه و شیک نوشته بودی مجذوبش شدم.
ایشالا همیشه در کنار همسر عزیزت شادو خوشبخت باشین.

سلام خانومی. خوبییییییییییییییییی؟
من عاشق اتفاقات خوب خوبم. ممنون. شما لطف داری.

ایشالا که همه خوشبخت بشند . ممنون مهربون

صدف پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام مریمی
میدونی مریمی چه کشف بزرگی کردم؟؟؟
از دیشب دارم وبلاگمو مرور میکنم و کامنتهای خیلی قدیمی رو میخونم. من و تو روز ۱ دی ماه ۸۸ یاهم آشنا شدیم اولین نفر من به وبلاگت سرزدم برو کامنت اون روز رو بخون. یادش بخیر چقد از اون موقع گذشته چه دوستی مداومی داشتیم چقد بزرگتر شدیم چقد اتفاقا تو این مدت افتاده که اون روزها فکرش رو هم نمیکردیم.... هیییییییی روزگار چقد سریع گذشت

سلام خانومی. خوبیییییییییییییی؟
بگو بگو چه کشفی آیا؟

واقعا؟ چه با مزه الان میرم میخونمش......
این منم؟

تهمت نزن من بزرگ نشدم. ولی راست میگی خیلی اتفتقها توی این مدت افتاد. چقدر زود گذشت. رفتم عکس گل رزت و دیدم گذشته برام تداعی شد.
یادش بخیر

صدف چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم.
spss مخفف اینه :
Sciences Statistical Package for the Social

ممنون. بابا اطلاعات...

صدف چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام مریمی
آره میدونم اون نرم افزاره چیه...
اولا اس پی اس نیست. spss هست. نرم افزاریه که برای تحلیل های آماری بکارمیره خیلی کار کردن باهاش سخت نیست ولی خب باید باهاش کارکرده باشی. ولی خب برای نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد باید بری دنبال پایان نامه های بچه های رشته آمار نه مدیریت....
فک کنم بیفتی راحت تر باشه مریمی....
چرا انقد این استادتون اذیت میکنه؟؟؟؟

سلام عزیزم. خوبی؟

ممنون بابت اطلاعاتت.
راستش خودمم داشتم به همین فکر میکردم.
فقط یکسری اطلاعات درمورد نحوه کار با این نرم افزار و براش میبرم بقیش خودش بره تحقیق کنه به من چه. استاد بد....

نمیدونم. اصلا تا حالا ندیدمش باورت میشه.

لبخند بانو دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام مریم جون...
اون تبلیغه رو که منم دیدم یه جور حس خلاقانه در من اینجاد شد...البته من مدتهاست که شروع کردم و دارم برای خودم شالگردن می بافم
بابام بهم می گه این شالی که میبافی برای منه؟ می گم نه...می گه برای دایانه؟ می گم نه برای خودمه...بهم می گه تو چه قدر پررویی دختر

سلام عزیزم. خوبی؟

واسه خودت؟!! خب بابات حق داره دیگه. بیا بچه بزرگ کن
شوخی کردم گلم.

محبوبه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

میگم یه کلاس بذار منم یاد بگیرم

اختیار داری گلم. این حسای شیطنت تو وجود همه هست. شرایط اگه جوز باشه شکوفا میشه

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

خواهر هزارتا پروژه ریخته روی سرم کجایی پس شما؟؟
یکم دیگه دیرتر بیای نصفشو خودت باید برام انجام بدی...

اومدم بابا. ای خدااااااااااااااااااا.
بابا پروجح!!! ارشد. حقته!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

کجاییی من اینجام

منم اونجام

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

بهت میگم پاشو بیااااااااااااااااا
ماهی یه بار میای نت اونم فقط ۲دیقه

داد میزنی چرا. اومدمممممممممممممممممم خشانت

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

میگم کجا رفتی ؟ داشتم باهات ارتباط برقرار میکردم کجا دررفتی؟ هنوز زوده برای ناهار درست کردن فورا برگرد

رفتم خابیدم از بیکاری. بابا ارتباط

گاز نداریم از غذا خبری نیست. دیشب به سعید میگم قرار گاز قطع بشه تا اطلاع ثانوی هم وصل نمیشه . در نتیجه تا اطلاع ثانوی غذا از بیرون میگیریم.

سعید: بیرون چرا. روزه میگیریم

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

اصلا تو بگو کامنتای من کووووووووووووو؟؟

اینه. اینه

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

عزیزم کامنتات بهم میرسه ولی خب بعضیاش سانسوریه نمیتونم تایید کنم.
خب کامنتای بووووووق دار نذار تا تایید بشه

آهان. خوب لازم نیست همشو تایید کنی حیثیت آدمو به باد بدی.

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

مریمی الان پستت رو خودم . یه بارم که تو میخوای خانم خانه دار و با سلیقه بشی خیارا نمیذارن....
ولی خدایی خیلی شیطون و خلاقا..

سلامی چو بوی خوش آشنایی. خوبی عسیسم.
دیگه دلتنگت نیستم

مسی. ولی پسرا ذوق ندارند.

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

مریم اون دخترو پسرو ول کن برو وبلاگم گزارش ۳ رو بخون ببین صدف بیچاره شد

خوندم. کامنتم برات گذاشتم.
توام با این درس خوندنت

صدف دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام منم اینجام بیخود تهمت میزنی دارم درس میخونم

سلام صدف. خوفی؟
دلم برات تنگیده بود. بهتر. درس چیه

س م ح دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://gitare.blogsky.com

تبریک بابت ازدواج

سلام. خوبی؟

ممنون. هر چی شما خبری از ما بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد