دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

یه خبر فوق خوش!!!

روزنامه. روزنامه. یه خبر خوش. یه خبر داغ داغ که الان به دستم رسید. بگیر خبر و دستم سوخت!!!  

خونه دار و بچه دار زنبیل و بردار و بیاررر.  ارشد دارا بی ارشدا زنبیل و بردار و بیار  

خبر خبر....... 

واااااااااااااااااااای خدا جون شکرت. .یه حسی دارم که فقط خودت خبر داری .خدایا هنوزم باورم نمیشه.  خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عاشقتم. 

راستش من و آقامون!!! قراره 18 فروردین ان شا الله بریم مکه.   باورم نمیشه اولین سفر زندگیمون بهترین جای دنیاست. خدایا من که خیلی گناهکارم با چه رویی بیام پیشت. 

خداجونمممممممم شکرت.. شکرت که تو جوونی همچین سفری و نصیبمون کردی. .و رو سیاهم بابت همه گناهام.  جز این نمیتونم چیز دیگه ای بگم.   

چرا یه چیز دیگه میتونم بگم.    خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه کار کن شب عیدی سعید یکم پولدار بشه .که وقتی رفتیم مکه سوغاتی بخریم.   

یه تشکر خیلییییییییییییییی خیلیییییییییییییی ویژه هم باید از شوهر عزیزتر از جانم بکنم  که با وجود وضعیت بد اقتصادی من و به بزرگترین آرزوم رسوند. 

فدای مهربونیات بشم سعیدجونممممممممم.عشقم. نفسم. عمرم.یه دنیا ممنون. 

فقط موندم از پدر شوهرم چطوری و با چه رویی حلالیت بطلبم.پدر شوهرم و که میشناسن تا نفهمه چیا پشت سرش گفتم محال حلالم کنه.    

نتیجه گیری: 

لطفا تقاضای سوغاتی نفرمایید.  

با تشکر: من و همسرم 

نظرات 13 + ارسال نظر
حای یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

18فروردین...
چه سعادتی...
انشاله قسمت همه بشه...
انشاله قبول باشه...
انشاله خوش بگذره...
التماس دعا

ممنون. سلامت باشید.
محتاجیم به دعا.... ایشالا قسمت شما

ســــارا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

خو مریم ذوق داره طفلک واس چی میای میزنی تو دوقش صدف هان؟
مامانت 3 روز رفت قم تو از خودت همچین در اومدی که 64 تا کتلت پختی حالا مریم میخواد بره مکه میخوای ذوق نداشته باشه!
واس چی میای بهش میگی حالا انگار الان بهش خبر دادن
حیف که حالم درست حسابی نیس وگرنه...(آیکون دهن کجی)
آخه به خودم قول دادم دهن کجی نکنم نمیدونم تا کی میتونم طاقت بیارم
مریم جون خیلی خوشحالم برات همچنان ذوق دارم...

جواب بده صدف. هان؟
۶۴ تا رو خوب اومدی سارا جون . ولی گناه داره صدف. همون ارشد میخونه بسه. اینقدر اذیت میشه که خوشحال بشیم!!.

خب صدف هنوز مجرد وقتی متاهل شد یکم یکم یاد میگیره.
قربون هر چی دوست مهربون. فدات

آرام پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://zendegiaram.blogsky.com/

خوشحال شدم من و همسرم پارسال اردیبهشت رفتیم ،حتما با خودت بادبزن ببر خیلی گرمه

ممنون. ایشالا بازم قسمت بشه عزیزم.
چشم.ممنون از راهنماییت خانومی.

مرتضی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانم خوب و مهربانم سلام
امیدوارم که حال شما و آقاتون خوب باشد.
باور کنید بعد از مدتها این قشنگ ترین خبری بود که شنیدم.خوشا به سعادت شما که به این زودی راهی این سفر معنوی هستید.ایشالا که از دعای خیرتون من رو در حرم امن الهی محروم نکنید که از قدیم گفتن:دعای خواهر در حق برادر مستجاب است.

سلام آقا مرتضی. احوال شما؟
شکر خدا. ما خوبیم. شما خوبین؟ بهتر شدین؟
خب خدا رو شکر که تونستم یکم خوشحالتون کنم( زوری باید ذوق کنی)

چشم. حتما به یادتون هستم. شما که رفتین چین به یاد من بودین آیا؟

صدف یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

ینی این سارا به ذوق کردن منم حسودیش میشه. عجیبه والا
اصن من به اندازه آخرین عدد دنیا که هنوز کشف نشده برای مکه مریم ذوق کردم تو دیگه چی میگی؟؟ بیشتر از اونم عددی نیس. خوب شد؟

دعوا نکنید. اینجا منطقه مسکونی. خانواده زندگی میکنند!!!
هر دو تاتون خوشحال و ذوقی. خوبه صدف ؟
ممنون که اینقده از ذوق من ذوق میکنید

صدف جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام علیکم.
اصن چه معنی داره تو چن روزه اینجا نیومدی؟؟؟
از الان داری چمدونت رو آماده میکنی؟؟؟

علیک سلام صدف خانوم.

خونمه دوست ندارم بیام!!!!
نه بابا. یکم کار داشتم. جمعه هم که از صبح کلاس مکه ای داشتیم!!!

سارا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

وای مریـــــــــــــــم خوش به سعادتتون...

مریم خیلی خیلی خیلی به توان n برات خوشحال شدم..

ینی هرچقدر صدف بگه خوشحال شده من شونصدبرابر ازون خوشحال ترم
خدارو شکر که یه همچین هدیه ای نصیبت شده
منو خیلی دعا کن

حالا موقع نزدیک شدن به سفرت میام
میگم چه دعاهای کنی

خب الان ینی چی که گفتی سوغاتی نخوام!
هان؟
الان من چی بگم به تو؟

وای سارا سلاممممممممممممممممممممم

قربون هیجانت برم که مثل خودم ذوق داری.

صدف که زد تو ذوقم میگه انگار خبر و تازه شنیدی. ذوق صدف صفر. ذوق شما همون شونصد برابر

ایشالا که نصیب شما و آقای همسری هم بشه عزیزم.

چشم. قابل باشم براتون دعا میکنم.
بیاااااااا.
میدونم دعا متاهلی دیگه!!!
یعنی اینکه دلار گرون شده و ما پول نداریم. مردا رو که میشناسی....

البته زنها رو هم که میشناسی

سحر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

تنم داره میلرزه.
یاد پارسال افتادم که رفتم مکه. هیجانتو کاملاْ درک می کنم.
ای کاش بازم بتونم برم ولی فعلاْ ‌که نمیشه.
در مورد پول هم غصه نخور. اونی که دعوتتون کرده خودشم جور میکنه.
منم با دست خالی رفتم. ولی رفتم.
التماس دعا حاج خانم.

کو که داره میلرزه!!!
منم یادمه چقدر دلم سوخت.مرسی دارک!!!
ایشالا چرا که نه.
من که غصه نمیخورم ولی سعید که الهی فداش شم یکم بیشتر از یکم رفته زیر بار قرض.

دست خالی هم برگشتی واسه من که سوغاتی نیوردی فکر نکردی یه روز منم میرم مکه

صدف سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

منم دلم مکه میخواد.
رفتی اونجا بگو صدفم دلش میخواد بیاد اینجا

آخی. مامان بابا گناه دارند شوهر کن تا شوهره با یخ و ترشی ببرتد مکه!!!!

صدف جونم حتما برات دعا میکنم گلم. باید خدا خودش بطلبه. که من میرم دعا میکنم برات بقی دیگه با خداست.

لبخند بانو سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

به به به
خوش به سعادتتون
خیلی عالیه...
ایشالا اگر بخواد سال جدید ما هم می ریم مکه...
ما رو هم دعا بفرمایید بی زحمت...سوغاتی هم نخواستیم...یه دو رکعت نماز برام تو مسجدالحرام بخون تا جبران سوغاتی ندادنت بشه

بوی خوب میاد میگی به به
ممنون گلم. جدا؟!!! پس چرا ساکتی ناقلا. شما هم دانشجویی نوشتین؟؟؟

حتما. اگه قابل باشه دعا میکنم براتون. شما هم برای ما دعا کنید.
با منی؟!!! لبخند کجا رفتی؟ من کجام؟ اینجا کجاست؟

صدف سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

مریمی چقد اون شکلک خانم وآقاهه بانمکه همون عربارو میگم از کجا آوردی؟؟

قابل نداره. روش کلیک کن آدرسش هست

صدف سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
همچین شلوغش کردی انگار امروز خبرش بهت رسیده
ولی واقعن خوش بحالت بزرگترین سعادت نصیبت شده.
سوغاتی نخواستم ولی از همین الان سفارش میکنم که اونجا حسابی به یادم باشی....

سلام.
خب. اره دیشب فهمیدم که ۱۸ قراره بریم.
ممنون گلم. ایشالا قسمت شما و آقاتون
نبایدم بخای. تو که خیلی خوش به حالته چون برا دعا کن تو اولویت قرار داری

محبوبه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

واقعا خوشحال شدم و من سوغاتی نمیخوام فقط واسه من دعا کن همین

مرسی گلم. ایشالا نصیب قسمت شما. چشم حتما. قابل باشم براتون دعا میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد