دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

حج مریم!!!

سلام به همگی. من اومدمممم. صدف جونم من اومدممممممم. سارا جونم من اومدم. خوبین؟ چقدر دلم براتون تنگیده بود. ببخشید که دیر اومدم از بس مهمون داشتیم از بس کار ریخته رو سرم. امشب وسایلامو از تو اتاق بالایی اوردیم پایین ریختیم وسط هال از فردا باز من و نمیبینید تا ؟؟؟؟؟ . 

 

بعد یک هفته رو زمین خابیدن و قندیل بستن به دلیل نداشتن بخاری بالاخره امشب رو تخت میخابیم. الان خونه مامانم هستم و با عرض معذرت بازم مهمون اومد و باید برم ایشالا سر فرصت کامنتاتون و تایید می کنم و بهتون سر میزنم. دوستتون دارم دوست جونیا.

نظرات 16 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

خب راس میگی از رو عکس سالاد الویه اش راحت میشه پیداش کرد.
پس من میرم دنبالش تو هم خودتو برسون

کار خیلی راحتیه. نمیدونم چرا توش موندیم؟

بزار کفش جستجوهامو بپوشم اومدمممممممممممم!!!!!

عشقت صدف سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

اوه راس میگی حالا یه وقت اسم رنگ موی سارارو آوردیم شوهرش نیاد وبلاگامونو بریزه بهم

من از الآن میخام جستجو رو آغاز کنم . یکم فک کن ببین نشونی دیگه ای ازش نداریم

غیرته دیگه. یهو دیدی زد بالا. ولی ما که قیافه هامون مبدل. کسی ما رو نمیشناسه!!!!!
اوممممممممممم. چرا عکس سفره شام و سفره هفت سینشم هست. خوبه دیگه. راحت میتونیم از روی عکس سفره پیداش کنیم!!!!

عکس فنچ هاشونم هست. دیگه راحت میتونیم پیداش کنیم

صدف چشم انتظار سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

آره پاشو بیا رنگ موهاشم میدونیم . حتما پیداش میکنیم .
تهرانم که کوچییییک

گفتم رنگ موهاشو نگم یه وقت نامحرم میاد تو وب. منم که پاک از سفر حج برگشتم!!!

آره واقعا چهار تا خونه که بیشتر نیست

صدف چشم انتظار سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

مریمی میگم من چه اعلامیه ای بنویسم.
تو که ترکوندی
ینی این جوری پیدا میشه؟؟

خوب قرار شد شما هم متن آماده کنی.
خیلی معلومه؟
کار دیگه ای بلدیم؟ . من فقط میدونم کیف و کفشش چطوری بود. اونم کیف و کفش عیدش بود که عکسشو گذاشته بود.
به نظرت از روی کیف و کفش میتونیم تو این تهرون پیداش کنیم؟

صدف سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

از دست تو چه آگهی هم دادی

خوب بید؟ آگهی شما کو؟

صدف پرکار سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

بیا اینم کامنت .... ذوووووووووق کن

من برم برامون مهمون اومد . خیر سرم هفته دیگه ۲ تا ارائه دارم از دیروز همش تو وبلاگ دارم میچرخم.
دوستت : صدف مشروطی

بیا. ذوقققققققققققققق

آخی.
خدا نکنه. حالا دیگه باید برم فلفل بیارم

صدف نفست جیگرت عشقت عزیزت سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

میگم مریم چرا بیخود جو میدی؟؟؟ سارا نکنه چی/؟؟

نبابا حتما مهمون داره یا مهمونی رفته یا کار داره دیگه جو منفی نده

نکنه مادر شده. پدر شده.....
تو گفتی سارا نیستش من که یه مدت ایران نبودم. خبر ندارم سارا چند وقته نیست

صدف مودب سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

مریمی پاشو برو کلاس خیاطی یکم هنر یاد بگیری سعید گناه که نکرده با توی بی هنر ازدواج کرده

پاشو برو.
ظهر منتظرتم

نه اینکه شما استاد خیاطی هستین.
بعدترشم من خودم خیاطی دوست دارم سعید جان هیچوقت منو مجبور به انجام کارایی که دوست ندارم نمیکنه

باشه.. با همین قیافه مبدل بیا نشناسندمون

صدف نفست جیگرت عشقت عزیزت سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

میگم میخای ساعت دو تو بیا اونور امنیتش بیشتره عملیات لو نمیره

باشه

صدف سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

مریمی اینجایی؟؟؟

آره جیجلم

صدف دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

درضمن مریمی این مدت به خوبی جای خالی تورو برای سارا پرکردم انقد خوب نقشت رو ایفا کردم که گذاشته رفته معلوم نیس کجاست

پیام رسانی هم به نحو احسنت انجام میگرفت هرچی گفتی به سارا ابلاغ کردم . باورنمیکنی برو کامنتاشو نیگا کن خب....

مرسی گلم. کامنتاتو خوندم. باز خدا خیرش بده سارا یکم وجدانش بیدارتر از شما بوده وگرنه معلوم نبود.............

منم نگرانش شدمممممممممممممم. نکنه خدایی نکرده... نه وای خدا نکنه. ساراااااااااااااااااااااااااااااا بیا دیگه.

خوندم. مرسی گلمممممممم

صدف دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

راستی مریم
سارا گم شده

یه مدته نمیاد تو غربت ندیدیش؟؟؟

وایییییییییییییییییییییی فکر کنم دوباره دعاهام قاطی شد. صدف جونم شما خیلی مواظب خودت باش

سارا کجایی؟ بیا بیرون. سک سک. من اومدممممم بیا

صدف دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممم

مریمی اولش عنوان پستتو با کسره خوندم . ولی الان که برام کامنت گذاشتی منظورتو فهمیدم که حاجیه مریم منظورته.
یه لحظه یاد فیلم درمسیر زاینده رود افتادم. حج بهزاد
خب چی کار کنم تاحالا دوست اصفهانی نداشتم

سلاممممممممممممممممممممممممممممم. چطوری؟

واقعا؟!!!!! یه کلاس اموزشی برات بزارم. بمیرم چقدر درس و مخش اذیتت میکنه

صدف دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلاااااااااام مریمی اومدم پیشاپیش روزت رو تبریک بگم

سلام صدف جونممم. ممنون. لطف داری دوست خوبم. بوس.

منم تبریک میگم نگهش دار وقتی همسر شدی تبریکم و بر دار!!!!

صدف شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

به به حاجیه خانوم مریم خاتون. چطوری ؟

خوبی ؟ خوشی ؟
منم این روزا خیلی سرم شلوغه . ایشالا که جفتمون به کارامون میرسیم...
فعلن

سلام صدف جان. خوبی عزیزم؟
ایشالا. شما که همچنان با درس درگیرید . مگه دعاهام نگرفت!!!؟

محبوبه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام عزیزم
حجت قبول حق
امیدوارم زود بیای و بنویسی از اون حس وحالایی که داشتی

منو چرا اسم نبردی ؟؟؟؟؟؟ هاننننننننننننننننننننننننن

سلام محبوبه جان. خوبی گلمممممممممممممممممم؟
دلم برات تنگیده بود خانومی.

کامنتای سارا و صدف و بخون متوجه جواب سوالات میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد