دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مریم گرفتار!!!

سلام به همگی. خوبین؟ 

عرض کنم که این هفته سرم بسیار بسیار شلوغ بود.  صبح چهارشنبه هفته قبل خواهرم راهی کربلا شد و نزدیکای ظهر همون روز مامان و بابام از مشهد اومدن.خلاصه من از چند روز قبلش نقشم پر رنگ شده بود و از خونه مامان خونه اجی. از خونه آجی خونه مامان. یه روزم که نرفته بودم الهه به خواهرم گفته بود چرا خاله دیگه نمیاد کارامون و بکنه؟!!!!!شده بودم عین خود کوزت.

دیروز خواهری از کربلا اومد به سلامتی. و من از همون لحظه ورود کارم دوباره شروع شد. امروز پدر شوهرم زنگ زده بود که کاری داشتی دیشب پیام دادی؟ من؟ پیام؟ من. کی؟ بعد از چک کردن متوجه شدم الهه جان لطف کرده یکی از پیامهای من به سعید و فرستاده بود واسه پدر شوهر. این همه مخاطب خاله. اخه چرا اینقد حرص میدی. همه رو ول کردی به خانواده شوهر اس دادی؟ حالا خوبه پیام عشقولانه ها رو نفرستاده بود

بدتر از همه اینه که همسری از شنبه میره واسه جشن نیمه شعبان فعالیت میکنه اونم تا کی؟ تا صبح. منم اعصاب ندار.یک هفته است گردش با موتورم تقریبا به صفر رسیده.تازه فقط یک ساعت صبح سعید و میبینم. میره سر کار منم میرم خونه اجیم. عصر برمیگرده من نیستم میره جشن تا نزدیکای اذون صبح. 

امشب ساعت 11 اومده خونه خواهرم منو بیاره خونمون. میگم منو ببر تاب بده. میخنده میگه پیاده شو برو خونه شام و خوردن گشنمه. بهش میگم تو راضی شام بخوری اونوقت منو تاب ندی؟؟!!! 

خلاصه با هر مشقتی بود منو از موتور انداخت پایین و رفت. منم ا ومدم شانسی اینقد به این ای دی اس ال ور رفتم تا یهو وصل شد. اگه سعید بپرسه چیکارش کردی بلد نیستم.  

شبها تنهایی خوابم نمیبره

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام آبجی خانومی
ایشالا زیارت خانوادتون قبول باشه
ایشالا تا باشه از این سفرهای قشنگ قشنگ ئست جمعی ایشالا.
راستی بالاخره موتورسواری کردید یا اینکه هنوز....
راستی آبجی خانومی
هر سوالی در زمینه ADSL داشتی همه جوره در خدمتیم.

سلام دداش خانومی!!!
قبول حق ایشالا....
من و که میدونین زن سازگاری ام. به قول سعید من تابع ظلمم!!!!
والا من که سر در نمیارم یه موقع هایی وصل میشه که سوال ندارم ولی وقتایی که وصل نمیشه سوالدار میشم که اینترنت ندارم بپرسم...
به هر حال ممنون

صدف جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

منم از همین شوت بلبلی ها

صدف جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام
اومدم یه کم کامنت بذارم تعداد کامنتات زیاد بشه بلکه سر ذوق بیای و هرروز بیای اینجا مریم خانم گرفتار

ای بابا صدف جان کار ما دیگه از ذوق کامنتی گذشته.
میام میام. دعا کن معتاد بشم میام

محبوبه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ http://mzm70.persianblog.ir/

سلام به مریم گرفتار
زیارت خواهرت قبول
حالا چرا متن پیامی که فرستادی رو ننوشتی ناقلا؟
خوشم میاد که تو به خاطر اینترنت جونتون هم خدایی نکرده میدی

سلام محبوبه جان. خوبی خانومی؟
قبول حق
خوب حتما خصوصی بوده دیگه.
من چیکارم خوب. تقصری بچه خواهرمه که موقعیت خالش و به خطر میندازه

صدف جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطور مطوری؟؟؟؟؟

زیارت خانواده قبول باشه....

میگم حالا راستشو بگو چه اسمسی الهه فرستاده بود ؟

سلام صدف جونممممممممممممممممممم. خوبی؟
خوب موبم.قبول حق ان شا الله
صدف جون خوبی؟ خانواده خوبن؟
حریم شخصی . وای وای وای....نپرس دیگه زشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد