دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تولد به یاد ماندنی

سلام به همگی. من مریم هستم خیلی خوشحال. سعی میکنم کمتر به پست قبلی فکر کنم تا شادی دیشبم خراب نشه. دیشب که یادتون هست تولدم بود. شام خونه مادر شوهرم دعوت بودیم.

که یهو با کیک و کادو و بادکنک و دست و هورا منو غافلگیر کردن. منم ذوقققققققققققققققققی. چشم از کادوها برنمیداشتم. 

 

خدایی غافلگیر شدم.  حدس میزدم سعید کیک بخره و بیاره اونجا دور همی بخوریم ولی انتظار کادو نداشتم.(الکی)

 

مادر شوهرم برام یه کیف دستی خوشگل خریده بود. خواهر شوهرم برام یه روسری خوشگل خریده بود. و اما سعید جونم  برام یه مانتو خریده بود. خیلی خوشگله. خیلیییییییییییییییی بهم میاد. دست همگیتون درد نکنه.    

 

وقتی اومدیم خونه سعید رفت تو اتاق و یه بسته داد دستم و گفت بازم تولدت مبارک عزیزم. منو میگی : جیغ این دیگه چیه سعیدم؟ بابا هیجان. از طرف محل کار سعید توی لوح مانندی تولدم و تبریک گفته بودن و یه سی دی آموزش آشپزی داخل بسته بود. شبش از ذوق خابم نمیبرد!!! 

 

امروزم مامانم برام یه بلیز و یه دست استکان آورد. خواهرم یه شلوار شیک مشکی برام خرید.منم همچنان دارم ذوقق میکنم.  

کسی دیگه ای نبود؟  

در اخر جا داره از زحمات بی دریغ همسر مهربونم تشکر خیلی ویژه بکنم. و بگم خیلی خوبی سعیدم. خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن یه همچین شوهری و به داشتنت افتخار میکنم. امیدوارم بتونم ذره ای از محبتاتو جبران کنم.  

                                               سعیدم گوشتو بیاررررررررررررررررررررررررر 

                                   

نظرات 10 + ارسال نظر
مامان فینگیلی. جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

چقدر خوب.ایشالا که همیشه در کنار هم دیگه سالیان سال به خوبی خوشی زنگی کنین و از در کنار هم بودن لذت ببرین.
و همیشه غافلگیرت کنه با خبرای خوب و کادوهای خوب
واقعا از ته دلم میگم خوشحالم از خوشحال بودنت.

عزیزم خدا شکر که یه همچین همسری داری و یه همچین خوانواده ایی.البته حتما خودت خوبی که یه همچین کسایی اطرافت هستند.شک نکن.
قدر این لحظه ها رو بدون.واقعا لحظه های شیرینی هستند.

راسی بابا یه خبر میدادی تا ما هم یه تکونی بدیم.

مرسی گلمممممممممم. لحظات شادی و غم با همند. تا میام ذوق کنم سریع یه چیزی پیش میاد و ضد حال میشه برام.
قربونت عزیزم. ایشالا همه خوشبخت بشند.
دیگه نگو جنبه ندارم.!!! خودت خوبی که همه رو خوب میبینی گلم...
والا خودمم خبر نداشتم میخاند سورپرایزم کنند. مرسی گلم.

آلیس یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

عزیزززززززززززززززززززززززم انشالا همکیشه اینجوری شاد باشین و جشن و پای کوبی خونه راه بندازین

فدات شم. مرسی عروش خانومی...
ایشالا روزای خوب و خوش واسه همه باشه بخصوص شما...

محبوبه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام عزیزم تولدت با تاخیر مبارک

سلام محبوبه جان. مرسی گلم....

ســـارابی وبلاگ پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

کامنت من کو مریم

سلام سارا جون. خوبی؟
کامنت ندیدم بخدااااااااااااااااااااااااا. اگه بود که تاییدش میکردم.
کامنتت ثبت نشده عسیسم

مرتضی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمع ها رو فوت کن
تا صد سال زنده باشی
بزن اون دست قشنگه رو به افتخار آبجی مریم
آبجی خانومی خوب و مهربانم سلام
از صمیم قلبم سالروز تولدتون رو تبریک عرض می کنم و دعا می کنم که همیشه سلامت و شاد و موفق باشید و روزی هم جشن تولد 120 سالگیتون رو بگیرید.

او. اوووووووووووووووووووو.
شمع عا رو بچه خواهر شوهرمم فوت کرد.
مرسی. مرسی. مرسی. ذوققققققققققققققققققققققققققق

سلام دادا جاپونی. خوبی؟
ممنونم داداشی. ایشالا تولدهای شما. مثل تولد عقد!!! تولد عروسی!!!!

رکسانا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

سسسسسسسسسسسسلام
تولدت مبارک
یادته منو؟؟

سللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممم

مسی عسیسم.
بله یه چیزایی یادمه

سحر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

همین دیگه.
شما زنا فقط مردا رو واسه کادو و اینجور چیزا دوست دارید و بهشون افتخار می کنید.
ما که هنوز ازدواج نکردیم و زن نشدیم.

پر روووووووووووووووووو من سعید و فقط و فقط بخاطر خودش میخام. ارزش سعید خیلی بالاتر از اونی که فکرشو بکنی.

لزومی نداره کادو بخره همین که صبح زود میره سر کار نشون میده به من و زندگیش علاقه داره که حاضره برای کسب روزی حلال از خوابش بزنه و بره سر کار.
دلم براش تنگ شد....
در جواب جمله اخرتم باید بگم: همون که خودت میدونی

http://qaemcloob.ir سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://qaemcloob.ir

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_دوست خوبم سلام
ممنون از مطالب بسیار زیبا تون
با اجازه چندتا از مطالب شما رو توی شبکه گذاشتم
انشاالله راضی باشی
خوشحال میشم شما هم عضو شبکه بشی
http://qaemcloob.ir
میتونی بیای اونجا یه گروه تشکیل بدی،مدیر گروه باشی و دوستانتو دعوت کنی و بصورت گروهی فعالیت کنی
اونجا هر قدر مطلب پست کنی امتیاز میگیری و هر لحظه میتونی ببینی چقدر پستات لایک خورده یا بازنشر شده
خلاصه حیفه این همه مطلب زیباست که غریب بمونه و منتشر نشه
ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی
ساخت گروه / چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین /صندلی داغ
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین//صندلی داغ/ ساخت گروه
منتظر حضور گرم شما هستم
حتما بیا




¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

بانو سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

دلم خواست منم اینجوری سوپرایز کنن ..
تولدت مبارک خانومی ..

افق سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://ofogh7.blogsky.com/

سلام.
وبلاگ بسیار زیبایی داری تبریک میگم.
به منم سر بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد