دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سوال بی جواب!!!

سلام به همگی. خوبین؟ یعنی سعی کنید خوب باشید چیزی تا افطار نمونده فقط هفت ساعت دیگه مونده. امسال اولین ماه رمضونی که من و سعید کنار همیم. سحر با چشمای بسته سحری میخوردیم. منم هی به سعید میگفتم لبخند یادت نره عزیزم. یه لبخندای زشتی میزد که حرفمو پس گرفتم....

خلاصه طاعات و عباداتتون مقبول باشه و ما رو هم سر سفره های افطار و سحریتون دعا کنید.

و امااااااااااااااااااااااااااااااااا

امروز خواهرم زنگ زده به من که الهه یه سوال پرسیده جوابشو نمیدونم؟

من(با اعتماد به نفس بالا) خب به سوالای بچه جواب بده. سوالای بچه رو بدون جواب نزار

خواهرم: الهه میپرسه خدا چرا به ما ناخن داده؟

من:

خواهرم: خب چی شد؟ جواب بده سوال بچه رو

الهه:خب خدا به خانوما ناخن داده که وقتی عروس شدن لاک بزنند

من: خب به مردا چرا ناخن داده؟

الهه: خب ناخن داده تا وقتی میخاند نون بپزند بزنن تو نون قشنگ بشه.

خلاصه من تنها جوابی که به ذهنم رسید برای خاروندن و ب ی ن ی بود.

شما چی فکر میکنید آیا؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

یعنی موندم که این سوالها رو چه جوری سرهم می کنه این الهه.
ایشالا شاهد بزرگ شدنش باشید،شاهد عروس خانم شدنش باشید.
راستی آبجی خانومی
آبجی خانم بزرگوارتون بهتر شده اند؟ایشالا که دیگه تا الان رفع کسالت شده باشه.

والا ما هم خودمون موندیم. هی میگن سوال های بچه ها رو جواب بدین. آخه باید یه چیز بلد باشی که جواب بدی!!!!

خواهرمم شکر خدا خوب شده. ممنون از اینکه به یاد خواهرمی!! یه چی تو همین مایه ها...!!!

آلیس یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

وای خدا نکشتت با این جواب درست کردنت...
دارم فکر میکنم خدا چرا بهمون ناخن داده خدا وکیلی...

خوب چی جواب بچه رو بدم؟!!!!
فکر کنم به درد خارش میخوره. نظرت چیه؟!!!

صدف سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام خانوم خوبی؟؟؟
خب عزیزم ناحن واسه استحکام سر انگشتاست دیگه مگه نه؟؟؟
اصلا به من چه ؟؟؟ همون الهه بهتر میدنه ...
خوبی خواهر ؟؟نماز و روزه هات قبول . خیلییییییییییی التماس دعااااااااااااااااا

سلام صدف ناپیدا. خوبم. شما خوبی؟
هوم. شادی. آره......
سلومت باشید. قول حق ایشالا. از شما هم قبول باشه خواهررررر

محتاجیم به دعا. چشم حتما دعا میکنم.

سحر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

حالا فهمیدم هوش این بچه به کی رفته.
می گند دختر حلال زاده به خالش میره.

یعنی ماه رمضون بد اثر گذاشته رو طرز تفکرت!!!!!

پسر شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

باشه!!!

بلورین چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

ناخن؟
به نظرم برو از خدا بپرس
چون الهه کارایی های بهتری رو از ناخن سراغ داره انگار
ماه رمضان اولتون به خوبی و خوشی سپری بشه ایشالا

سلام عزیزم.
چطوری؟ جدا برام سوال شده.
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی گلم. همچنین شما. ایشالا بری سر خونه زندگیت و روزای خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد