دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

اولین سالگرد ازدواجمون!!!

امررررررررررررررررروززززززززززززززززز اولین سالگرد ازدواجمون. چقدر زود گذشت. 365 روزه که ما ازدواجیدیم.    چهار پنج بار پشت سر هم وقتی که من تاریخ و روز از دستم در میرفت. سعید صبح زود که از خواب بیدار میشدیم با یه شاخه گل رز ماهگرد ازدواجمون و تبریک میگفت....  

دیشب رفته بودیم بیرون. خیلی خسته بودیم. ساعت ده و نیم بود که خابیدیم.    

 

یکم با هم حرف زدیم. بعد گفتم: سعید جونم کی ساعت دوازده میشه؟ یه نگاه تو چشمام کرد و خندش گرفت. گفت: ای شیطون...  

گفتم یکم صبر کن. رفتم دو تا شاخه گل رز از تو گلدون آوردم و تقدیمش کردم. گفتم چون ممکن خوابم ببره اینا رو داشته باش تا صبح تقدیمت کنم... 

میدونم همسر خوبی برات نبودم  و از این بابت ازت معذرت میخام. و خیلی حرفای دیگه که برات نوشتم رو کاغذ و تو جشن کوچیک امشب بهت میدم..... 

11 شهریور هم تولد سعیدمه. هر چی فکر کردم چی براش بخرم دیدم همه چی داره. میخاستم دوربین دیجیتال براش بخرم که قبل از شمال خودش خرید و کلی خورد تو ذوقم.  

 

تصمیم گرفتم یکی از قسطهای مکه مون و بدم. به نظرتون خوشحال میشه؟؟ 

همسر نوشت:!!! دوستت دارم سعیدم. با تو احساس خوشبختی و آرامش میکنم. بابت همه خوبیات ممنون عزیز دلم....

نظرات 15 + ارسال نظر
محبوبه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

میگم مریم تو حالا فهیدی صدف زبون داره ؟؟؟
صدف تو که میخواستی با من کل کل کنی چرا تو وب خودتو آبرو ریزی راه نداختی ؟ چرا منو با مریم جونم در میندازی ؟
میخوای بین ما رو شکر آب کنی ؟ آیکون صدف خبیث

زبون داشت ولی از وقتی رفته دانشگاه کل وجودش زبون شده ماشالااااااااااااااااااااااااا. استعداد داره خفن

لطفا دعوا های خانوادگیتون و اینجا نیارین. اینجا منطقه مسکونی!!! خانواده زندگی میکنند!!!

الناز یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://agen.persianblog.ir/

سلام عزیزم . ممنون که به وبلاگم اومدین . شما پاپوشی که بیشتر می پسندین رو انتخاب کنین و منتظر آموزشش باشین . هر کمکی از دستم بیاد براتون انجام میدم .

وای قربونت برم باورم نمیشد بیای. مرسی خانومی. من عاشق این پاپوش ماشینی و اون یکی شصتی شدم. خیلی نازند.

حتما میام . ی دنیا ممنون.

صدف شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

اوه اوه محبوبه شاکی شده .خخخخخخخ
اشکال نداره اول یه نفس عمیق بکش و جوابشو بنویس.
بگو ما که مدیریت صنعتی خوندیم همونجاهایی رو گرفتیم که شما دولتیا خالی گذاشته بودین و نتونستین پر کنین :-\ والا.......
درضمن بگو دوماه دیگه میومدی ... این چه وقته اومدنه ؟؟؟ یه سال پیش دست انداختیمش تازه پاشوده اومده :-\ والا.......
سعی کن جوابشو بدی اگه نتونستی بفرست بیاد پیش خودم نشونش میدم یه کارشناس صنعتی چند مرده حلاجه . B-) ایول صدف باقدرت .
فقط میگم مریم دلم میخاد حیثیت صنعتی رو حفظ کنیا . برو جلو پشتتم رفیق.

اوه. باشه. ترجیح میدم بفرستمش پیش خودت. ماشالا زبون داری آآآآ

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

مگه دستم به این صدف نرسه که اومده و اینجا هم آبروی منو برده نمیدونی مریم چقدر خندیدم بابت این موضوع
خوب حالا مثلا شما مدیریت صنعتی خوندین کجا دنیا رو گرفتین هاننننننننننننننننننننننننننننننن

سلام محبوبه جان. خوبی؟
والا بقول صدف ما همونجایی رو گرفتیم که شماها نگرفتین!!!!!
البته من که به نفع صدف کنار کشیدم . صدف بخونه ببینم به کجا میرسه.

زهرا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

ای بابا.منظورت از زهرای خودمون چیه؟عکس امیر که مشخص وبلاگ کدوم زهراست؟و منظورتم از فرهنگی و ایناها رو هم نفهمیدم.در ضمن گلم من گفته بودم وبلاگم هنریه اونم چه هنری هنر دست خودم.
.فک کنم دستم اومد منظورت چیه.بی خیال.خوش باش

همونا که خودت میدونی....

مرتضی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir/

آبجی خانومی خوب و مهربانم سلام
امیدوارم که خوب و خوش و خرم باشید
از صمیم قلبم فرا رسیدن اولین سالگرد ازدواجتون رو تبریک عرض می کنم و از صمیم قلبم دعا می کنم که سالهای سال سالگرد ازدواجتون رو جشن بگیرید البته در کنار غنچه های زندگیتون.
راستی سالروز تولد آقا سعید رو هم تبریک عرض می کنم و دعا می کنم که شادی و خوشبختی همیشه مهمان آشیانه عاشقانه شما باشه.

سلام داداش مرتضی. احوال شما؟
ما خوبیم. خرمم خوبه!!!
ممنون. چقدر با احساس تبریک میگی شما
فعلا زمستون داره میاد غنچه نمیده گلامون!!!!
ممنون. آشیانه رو خوب اومدی. معمولا میگن کلبه عشق. آشیانه که میگی یادم میفته به قفس فنچامون!!!!

زهرا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.1119.blogsky.com

دی دینگ زهرا بانو وارد میشود.
سلام گلم.خوبی عزیزم؟
من امدم.ای بابا دیر رسیدم.تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت تا صد سال با مریم خانمی زندگی کنی.سالگرد ازدواجتون مبارک.ایشالا که سالیان سال به خوبی خوشی در کنار هم زندگی کنید.
کادو هر چی باشه نکوست.تو چی کادو گرفتی؟
چرا من همش دیر باید برسم.البته زودم میرسیدم هم فرقی نمیکرد.
من وبلاگم رو زدم خوشحال میشم تشلیف بیارید.
تازه لینکت کردم.دوست داری لینکم کنی؟

سلام زهرا جان. خوبی خانومی؟
ما هم خوبیم.ممنون. اشکال نداره. مهم اینه که بیادمون بودی و اومدی.ممنون عزیزم.

آقا شما کدوم زهرایین؟ زهرا خودمون؟ بعد وبلاگت قرار بود در مورد خودت باشه. خیلی فرهنگی نوشتین؟ تا اینجا هم فرهنگی!!!!

آلیس سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

سلاااااااااااااام
عزیییییییییییییییییییییییزم... انشالا همیشه شاد باشین. بله که با این کارت حتما شاد میشه گلم. شما هرکاری کنی ایشونو سورپریز خواهی کرد...
صد سال به این سالا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اذیض دلم!!!
قربونت یو. آره خیلی خوشحال شد. آلیس جان تو اولین نفری هستی که به این سوال من پاسخ دادی. دمت گرم اشکمو پاشوندی

خیر سرم نظر خواهی کردم همه تبریک گفتن!!!!
خودت صد سالته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سپیده سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

خوشبخت باشی عزیزم

ممنون عزیزم....

نیلوفر دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

واسش ساعت بخر.یه ساعت مارک و شیک.
مردا ساعت دوس دارن.البته اگه بودجت زیاده.
یا یه عطر توووووووپ.
تولدشم دو نفره بگیر تو خونه.مردا عاشق جشنای دونفرن با فضای تاریک پر از شمع.
اینا چیزایین که امتحان شدست و جواب داده.واسه کمک گفتم.
سالگردتونم مبارک.

عزیزم ساعت سه تا داره. ساعت دامادیش خیلی شیک و مارکدار. عطر و ادکلانم که................
تولدشو دو نفره گرفتم. خیلی خوش بود. خیلی خوشحال شد.
ممنون از راهنماییت عزیزم

صدف یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

آره بابا متاسفانه مدیریت خونده
فقط شانس آوردیم مدیریت دولتی خونده نه صنعتی

خب خدا رو شکر!!!!
خیالم راحت شد

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

با اینکه از خوندن مطلبت حسودیم شد و دلم گرفت ولی:
تفلد عید شما مبارک.
ازدواجتون صد سال به این سالا و ... .

سلام حسود خبیث پلید. خوبی؟
واسه چی گرفت؟ دقیقا از کدوم قسمتش حسودیت شد؟

اوج تبریکت بود الان. نه؟؟؟!!! این تبریک از صد تا فحش بدتر بود که

صدف یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

مریم میبینی این تایپ کردن محبوبه رو ......!!!!!
مثلا نوشته سالگرد . خخخخخ این بشر آبروی همه مدیریتی هارو میبره با این سواد تایپش .
به دل نگیر کلا تبریک گفتن بلد نیست :دی
چندین بارم خواسته به من بگه مبارک اگه بدونی چیا که ننوشته .مثلا اومده نوشته خریدات قبول باشه o_O
والا بوخودا o_O خخخخخخخ
حالا الآنم خواسته بهت تبریک بگه دوباره هول شده نوشته اسلگرد ازدواجتون :دی
امان از دست این بچه :-\

مگه محبوبه هم مدیریته. واقعا؟؟؟!!!
خوب نه اینکه تایپش سریع. پیش میاد دیگه....

آره اتفاقا خوندم پیامای تبریکاشو و جواباتو....
من میفهمم منظور از هدفش مقصودش!!

صدف شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

ایشالاااااااااااااااااااااااااا هزارمین سالگرد ازدواجتونو با دادن گل به همدیگه جشن گیرید .

درضمن من یادم بود که سالگرد ازدواجتون ۹ شهریوره . خاستم سورپرایزت کنم که دیدم خودت اومدی و نوشتی
کاش همون دیشب تبریکمو نوشته بودماااااااااا

سلام دوست جونم. خوبی؟
مرسی.لطف داری شما
واقعا؟؟. خوب زدن نداره. میخای پست و پاک کنم. یعنی مثلا اینکه!! من نمیدونم. هان؟
واقعا چرا دیشب ننوشتی!!!!!!!
قربونت برم مرسی که ما یادته!!!(گرفتی منظورمو)؟

محبوبه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://mzm70.persianblog.ir/

وای اسلگرد ازدواجتون مبارک باشه مریم جونم ایشالا سالیان سال کنار هم خوشبخت باشید
تولد آقا سعیدم پیشاپیش مبارک باشه

وای مرسی گلم. ممنون. همچنین شما محبوبه جونم...
بازم مرسی از تبریکت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد