دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

رفتن یا نرفتن؟!!!

نمیدونم چرا وقتی هوا یکمی ابری میشه دلم هوس آش رشته داغ میکنه. اما تنهایی که مزه نمیکنه. کار سعید شیفتی شده. هفته ای دو شب شبها نیست. هم میترسم هم نمیخام به روش بیارم که سر کار حواسش به من نباشه.  

 دیروز برای پوست صورتم رفتم دکتر. گفت باید کک و مک ها رو برداری. برای یکسری جوشها هم گفت باید لیزر کنی. نمیدونم برم یا نرم؟ خیلی معلوم نیست ولی دوست دارم پوست صورتم یکدست بشه. گفت صد در صد نیست ولی حدود 80 درصد کمرنگ میشه.به نظرتون برم یا بدتر میشه؟

 

 اینم عکس مرغ عشقمون و عکس قفس که سعید جان درستش کرده و اینم عکس فنچ چیامون . دو تا بچه فنچ و یه بچه مرغ عشق هم داریم که سه روز بدنیا اومدن و هر وقت بقیشون بدنیا اومدن و بال و پر درآوردن و تونستن بیاند بیرون عکسشون و میزارم. 

 

راستی طرز تهیه شیرینی های پست قبلی هم اینجا است.

نظرات 7 + ارسال نظر
جیران شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://jiran63.blogsky.com/

سلام مریم جان..
ازت خواهش می کنم یه سر بیای وبم..
خواهش می کنم..

سلام خانومی.
باشه. الان میاممممممم.

صدف سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام خسته و کوفته الان از یونی برگشتم اومدم سریع سراغ تو مریمی
چه مرغ عشق نازی دارییییییی ماشالاااااااااااا
چه قفس بانمکی هم داره دم آقا سعید گررررررم
بابت لینک سایت شیرینی هم ممنون حالا شدی یه دختر خوب. بیا بغلی صدفییییی

سلام صدف جونمممممممممممممممممممممم. خسته نباشید. خدا قوت عزیزم. لطف کردی اومدی.
چشمات ناز میبینن عزیزم. دم کی گرم؟!(آیکن آدم غیرت دار)!!!(الکی)

خواهش میکنم. حالا درست کن ببینم مال تو چه شکلی میشه

زی زی بانو دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

آخیییییییییییییییییییی مرغ عشقووووووووووو



قابل نداره. خیلی خانومه مرغ عشقمون!!!

زی زی بانو دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

خیلی حجم عکسات بالاس داره به زور باز میکنه!

میگم جلب مریم یعنی چی؟

میدونم. اون دفعه خیلی عجله ای عکسا رو گذاشتم.
میشه بگی چطوری حجم عکسات و کم میکنی خانومی؟

یعنی اینکه بر خلاف ظاهر اروم و خانومم خیلی شیطونم و جلبم!!!

زی زی بانو دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

من کلا به دکترای پوست اعتماد ندارم نمیدونم چرا !!!!!!!!

میخای من برم اگه نتیجه داد بهت میگم که اعتماد دار بشی. هان؟ نظرت چیه؟

آلیس دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

به به میبینم که به خودت میرسی. گلم اگر به دکترت مطمئنی و هزینه هنگفتی روی دستت نمیذاره چرا که نه؟؟!! حتما انجام بده. منم صورتم خیلی جوش میزد. از وقتیکه درمانش کردم خیلی راضیم... منون بابت دستور پختت

الان به صورتم گیر دادم. دکتر که دکتر خوبی. نه هزینه زیادی هم نداره. حدودا 40 اینجورا میشه. ولی اگه خوب بشه می ارزه. باهات موافقم
خدا رو شکر. خواهش میکنم. قابلی نداشت خانومی

محدثه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://taranetanhayi.blogfa.com

سلااام مریم جون!
حال شما؟
من اولین باره بهتون سر میزنم ..منم خاطراتمو مینویسم!..
بنظر من برو بردار نزار بیشتر شه
اخی منم اش رشته انقد دوس میدارمخعلــــــی خوشمزس!

سلام محدثه خانوم. خوبی؟
ممنون. خوشحال شدم.
آخی. نازی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد