دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

بابای دیکتاتور!!!

این پست و یادتونه؟ 

بازم خلاقیت های شاگردای مامانم: 

 

توضیحات: 

اون بابامه که کمربند دستشه داره من و میزنه. منم دارم گریه میکنم. 

اونم آجیمه که از بس دندوناش و بهم فشار داده دندوناش ریخته پایین 

اونم مامانمه که داره جیغ میزنه که بچمو نزن!!!  

و اما اون گردیهای زیر کلاغا: کلاغا رو هوا دارند تخم میزارن!!! به حق چیزای ندیده. بسم ا... 

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir/

خیلی ناراحت کننده است که چنین تصویری اتوسط یک کودک بر روی کاغذ ثبت بشه.تمام این نقاشی نشون دهنده وضع نابسامان محیط خانوادگی این کودک است.امیدوارم که این کودک عاقبت بخیر بشه.

مرتضی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir/

محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

ممنون. به پست بعد دقت کنید!!

الهه آبها چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://arezu68.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
لینکت کردم

سلام گلم. منم لینکت کردم عزیزم

صدف چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام مریمی
چقد اعصابم خورد شد وقتی این نقاشی رو دیدم ...
طفلکی بچه چه خانواده نابودی داره ... چه روحیه بدی ...
چه پدر عوضی داره
مرییییییییییییم

این از همون بچه هاست که بعد معتاد میشه. نه؟؟؟!!!!
فدات شم غصه نخور. مامانم هواش و داره

بلورین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

وایی که مردم از خنده...
اون کلاغا خیلی باحال بودن...
حالا مگه موضوع نقاشی چی بوده که این و تحویل مامانت دادن؟
مثلا این بوده که خانواده معلم خود را چگونه می بینید؟
عجب از دست این بچه ها...

ذهن بچه ها چقدر خلاق!!!
موضوع نداشته. نمیدونم. نپرسیدم از مامانم.
مامان من که ماه. گل. فداش بشم.

بانوی مهر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

خیلی جالب بود
میدونستی نقاشی بچه ها شباهتی خیلی نزدیک به دنیای واقعیشون داره

چشمات جالب میبینن عزیزم.
آره دیگه. عملا بچه اینا رو توضیح داده یعنی تو دنیای واقعیت اتفاق افتاده.

آلیس دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ق.ظ

الهی بمیرم دلم براش حسابی سوخت

وای خدا نکنه عزیزممممممممممم. بچه ها خیلی پاک و معصومند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد