دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

آبروم رفت!!!

تا حالا شده سوتی بدی اونم از نوع حیثیتی!!! 

صبح دختر عمم ی پیام داد که دقیقا عین متن و براتون مینویسم.  

من میدویدم+تو میدویدی+او میدوید=ماله چه زمانیه؟ توزیع سبد کالا  

من هم چند تا از مخاطبام و از جمله بابام و پدر شوهرم و علامت زدم و براشون این پیام و فرستادم. 

هر کی گفت نکته حیثیتیش کجا بوده؟ 

 =============================================================== 

نکته اش بوس اخر پیام بود که برای پدر شوهر ارسال کردم!!! حالا بابام و میشه ی کارش کرد. با همه شوخی با پدر شوهرم شوخی؟ بوس؟!!!! تا این حد صمیمی؟!!! واسه من که قابل هضم نیست!!! 

قضیه رو واسه سعید گفتم خندش گرفت و فقط تو چشمام نگاه کرد. به نظرتون نگاهش چه معنی داشت؟!!

نظرات 9 + ارسال نظر
صدف شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

مگه چیه ؟ بوسه دیگه .. پدر شوهرتم هست دیگه ...

اینکه مشکلی نداره ...
چقد سخت میگیری. اصلا شاید به نظرش نیاد و متوجه نشه یعنی دقت نکرده باشه به اون شکلک .
گویا قضیه حیثیتی تاحالا ندیدی که به این میگی حیثیتی

بله حق با شماست.
شایدم دقت کرده و ذوق کرده و به روم نیورده!!!
ببخشید شوخی حیثیتی از نظر شما چست آیا؟!!!

محبوبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

وب عزیزم تو مگه عیدا باهاشون روبوسی نمیکنی خوب حالا واسه خودشیرینی بوسم تو پیامم واسشون فرستادی

این بحثش جداشت. یکم فرق میکنه

فریبا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام وای وای بوووووووووووووووس؟پدر شوهر؟؟؟
نگاه شوهرت یعنی نباید میشد که شد. نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاریشم نمیشه کددددددد

متاسفانه بله
منظورش این بود که کارات بهتر از این نمیشه. البته بیشتر میخندید و نگام میکرد

آلیس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

بیخیال بابا
اصلا خودتو بزن به اون راه. پدرشوهرته دیگه غریبه که نیست. اصلا گوشیشون میخونه؟؟؟

همین کار و کردم. اصلا و ابدا به رو یخودم نیوردم.
متاسفانه بله اونم بوس با چه شکلی از نوع ابدار و غلیظ!!!

الناز پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ http://agen.mihanblog.com/

سلام برای دریافت پاسخ سوالتون به وبلاگم مراجعه کنید

حتما. ممنون عزیزمممممم

mosaferi az door دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

نکتش چی بود؟

بلورین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

سلام مریم بانو جانم...
نه من که نفهمیدم چیزی...نکته حیثیتی نداشت خوب...هر چی بالا و پایینش کردم متوجه نشدم
خودت زودی بگو

شهره دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

من که نفهمیدم؟؟
از آشناییتون خوشحالم

لعیا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.fashnews.blogsky.com

نه؟؟؟

چی نه؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد