دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

در جستجوی روسری!!!

خدایااااااااااااااااااااااا یعنی تو این بازار ی روسری ابریشمی طلا کوب که بالای سرش آبی روشن باشه پیدا نمیشه؟؟؟ 

همه خریدامو کردم گیر این روسری ام.کاش پیدا بشه. حوصله ندارم تو این شلوغی بازار برم دنبال روسری بگردم.این همه روسری این همه رنگ ولی رنگاش یا خیلی تیره اند یا خیلی روشن و جیغ. 

هنوز هیچی نخریدم واسه سفره هفت سین.کی بخرم کی درست کنم؟؟ کی برم بازار؟؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی خوب و مهربانم
سلام
فرارسیدن نوروز باستانی،این یادگار ارزشمند نیاکان اهوارئی مان و آغاز سال 1393 خورشیدی رو به شما آبجی گرامی و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم و سالی سراسر از شادی،سلامتی و موفقیت برای شما آرزومندم.

سلام داداش مرتضی. احوال شما؟
ممنون. عید شما هم مبارک. ایشالا سال خوبی داشته باشین.

فریبا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام عزیزم اول از همه منو به خاطر گگگگیج بازیم ببخش.منظورم قضیه این و اونه
خیلی خوشگل بود مبارکت باشه. بعدم اگه حس و حالشو داری ی روسری ساده بارنگ دلخواهت بگیر و بعد قسمت بالاشو با رنگ اکرولیک هر طرحی ک دوست داریی با رنگ ابی روشن نقاشی کن زیبا و ارزشمند . مشهد اومدی نقاشی با هر تکنیکی خواستی در خدمتیم بعله ما اینیم دیگه
عیدتم پیشاپیش مبارک سال خوب و پرهیجان و پر پول و پر خوش شانسی و پر موفقیت داشته باشی.
راستی ما عید قراره بیایم اصفهان

سلام عزیزم. خوبم. شما خوبی؟
خب دیگه یه نوع سورپرایزه که فقط با کلیک کردن میتونی بفهمی منظو از این و اون چیه.

والا ما از این هنرها نداریم.بابا هنرمند. باریکلا.....
عید شما هم مبارک. همچنین شما. ممنون.
جدا. کی میاین؟تشریف بیارین خوشحال میشیم.

سحر دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

مبارک باشه که دوباره خاله شدی.
انشاا... عکس بعدی از بچه خودت باشه.
دوست دارم تا نمردم ببینم مامان شدی.
عیدتم مبارک.

سلامت باشید.
تو که داری ماموت میشی و مامان نشدی!!!! نکنه نازایی خواهر؟!!!(این به اون در قبلیه بود)
هر کی زودتر مامان شد؟!!!!
عید شما هم مبارککککککک. خیلی هم مبارک. ایشالا سال پر بچه ای برات باشه

آلیس یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

حالا ببین برای روسری چه بساطی راه انداخته این دختر؟؟
حالا من خیلی با قیافه هاشون مشکل نداشتم من با مبالغش مشکل داشتم. روسری دونه ای ۲۵۰۰۰۰یعنی فاجعههههههه...
انشالا همه کاراتو سر وقت میکنیو به همه همه کاراتم میرسی انشالااااااااا

باور کن معضلی شده. خیلی گشتم نبود.
چقدر؟!!!!!! تومن؟!!!!!:بیخیال
ایشالا. ی وضعی دارم من.........خدا کنه برسم

محبوبه شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

من که هنوز خرید نکردم

چرا؟!!! خب شما که تازه عروسید حتما لباس و.. تو کمدت داری؟

صدف شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

عزیزم یه سر بیا تهران با من و مریم بریم برات روسری پیدا کنیم . هرچی تو حوصله بازارو نداری من و مریم میمیریم برای گشت زدن تو پاساژا

پاشو بیا... تا سه میشمرم تهران باشیاااا ...

خریدهای خود را به صدف بسپارید

خوش به حالتون. من ی پایه میخام که با هم بریم بازار.
اگه روسری قشنگی پیدا کردی یاد من هم باش!!!!!
چشممممممممممم. تهران اومدنم و دیگه کجا دلم جا بدم؟
مرسی داری تو

جابا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://jaba.ir

سلام. خوبی؟ وبلاگتم مثل خودت خوبه.
ازت دعوت میکنم به سایت ما تشریف بیاری. ما به ازای هر بازدیدکننده وبلاگتون به شما 70 ریال می پردازیم.نظرتون چیه؟

70 ریااااااااااااااااااااااااااااااااااال.
آآآ. خیلیه که!!!!!!

mehdi شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://jok2jok2014.blogsky.com

اگه باتبادل لینک موافقی منو به اسم سایت جک لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد