دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سفره هفت سین

سلام به همه دوست جونیام. خوبین؟ 

امروز رفتم خونه خواهرم تا ی عکس از نینیمون بگیرم. آخه امروز یکماهش شده ولی همش خواب بود نشد عکس بگیرم. ولی در عوضش ی عالمه عکس براتون آوردم. 

این عکس سفره هفت سین امسال منه. لازم به ذکر است درست کردن شمع و جام ها از هنرهای بنده میباشد.  

 

18 فروردین پارسال دانشجویی رفتیم مکه . اولین ماه عسل تو بهترین جای دنیا. خدایا شکرت. هنوزم باورم نمیشه. خدایا شکرت. شکرت که همسر به این خوبی و مهربونی دارم.شکرت که ما رو قابل دونستی.

نظرات 12 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام رفیق کجایی پس؟؟؟

همین اطراف!!!!! ی جای دورررررررررررررررررر

مینا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
خیلی زیباست.مطلب بالایی رمز داره. میشه واسه منم بفرستی؟
راستی!سفره هفت سینو آموزش دیدی یا خلاقیت خودته؟

سلام. ممنون.
چشماتون قشنگ میبینه.
به کجا بفرستم؟؟ شما که و.ب ندارین؟
از اینها هست منم مواد اولیه اش و خریدم خودم درست کردم طبق نمونه.

حقدوست یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل] [گل]
[گل][گل][گل]
[گل]
سلام و درود بر شما گرامی
وبلاگ خوب و جالبی دارید. امیدوارم در ادامه راه موفق باشید.
**********
[گل][گل] مناجات خداوند متعال در شب معراج(بخش دوم)[گل][گل]

# تعجّب خداوند از سه گروه
# وصاف و مقام اولیاى خداوند
# اوصاف فقراء و مستمندان راستین
# نفس، چونان شترمرغ!
***********
[گل] احادیث زیبا و خواندنی هفته [گل]

# سه صفت که باعث نابودی تمام اعمال می‌‌شود
# اثر کار زشت «پریدن وسط حرف دیگران»
# ستیزه با سه نفر موجب خواری است
***********
[گل][گل] دو مطلب به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر [گل][گل]
## 15 بلای وحشتناک، نتیجه بی اعتنایی به نماز(سؤال حضرت زهرا از پیامبرخدا)
##‌ قفل شدن زبان هنگام مرگ، بخاطر ناراحتی مادر
***********

## شش علامت زنان بهشتی

***********

[گل][گل] جملات کلیدی زیبا، خواندنی و قابل تأمّل [گل][گل]

***********
منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم
www.bia2mofid.persianblog.ir
[گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]

بلورین دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:04 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

سلام به مریم گل و گلاب
خوبی گلم؟ یعنی اگر من نیام سراغت سراغی از ما هم نمی گیری ها
ایرادی نداره من می سوزم و می سازم
به به خانوم هنرمند...خب یه کلاس آموزشی هم اینجا می ذاشتی ما هم ببینیم چه جوری درست کردی این جام ها رو...ولی خیلی قشنگ شدن...

سلام عزیزم. خوبی؟
خوبم.ممنون. از بس تو خانوم و خوبی. نگاه به من نکن. منم گرفتاری های خودم و دارم.
اموزشش و ده تومن میگرفت منم خودم درست کردم. خوب یا بد نمیدونم. قابل نداره. باشه . حوصلش و داشته باشم آموزشش و مینویسم.

مرتضی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir/

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد

لبخند زیباى خداوند روزت مبارک

ممنون داداش مرتضی.
پیشاپیش روز شما هم مبارک

مرتضی چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام بر آبجی خانومی مهربان و همسر گرامی شون
بسی بسیار باید به آقا سعید گل تبریکات ویژه گفت بابت همسر هنرمندشان.
ایشالا ایشالا که خونه دلتان همیشه و همیشه بهاری باشد و پر از نغمه های زیبای عشق.

سلام بر داداش مرتضی و همسر مشکوکشان!!!
دیگه دیگه. نگووووووووووووو
ممنونم. ایشالا خونه همه پر از عشق باشه

زهرا چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ

بابا هنرمند.خداییش شمعت خیلی قشنگ شده.انشالله خدا قسمتتون کنه دوباره برید.وهمینطر قسمت ما فک با دو تا بچه چه شود.
هنرمند خانم منم میخوام عکس ببینم رمز دادنی هست یا نیست؟
منم از قبل عید تا حالا میخوام یه سری عکس بزارم ولی قسمت نشده.ایشالا امروز قسمت بشه.

ای بابا. هنرمند؟ من؟!!!!
چشمات قشنگ میبینن عزیزم.
گفتم که بچه هات با من. اصلا نگران نباش. خدا خودش کمک میکنه. ایشالا قسمتتون بشه برید.
واقعا چرا؟

فریبا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام خانوم با سلیقه سفره زیبایی چیدی ناقلا
راستی من ک رمز ندالم؟؟؟واسه پست بالا منم دوس دارم ببینم عکسارو خو

سلام عزیزم. خوبی؟
چشمات خوشگل میبینن. خب آی دی تو بده برات میفرستم این که گریه نداره

محبوبه سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

مریم من آلیس هستم که نمیتونی واسم کامنت بذاری؟

عزیزم. خب شما اولین نفری بودی که برام کامنت گذاشتی. خاستم از این طریق بهش اعلام کنم. شما به دل نگیرررررررررررررررر

محبوبه دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

وای چه سفره خوشگلی عزیزم. ماشالا خانوم هنرمند چه جوری جاما رو درست کردی ؟
من رمز پست بالا رو ندارم نامرد
عیدتم مبارک باشه

ممنون.چشمات خوشگل میبینن.
به سختی!!!
برات رمز و فرستادم.

آلیس عزیزم من نمیتونم برای شما کامنت بزارم

سحر دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ق.ظ

هیچی نمی گم ببینم خودت متوجه میشی یا نه... .

یا نه.
کدومشو؟!!!

آلیس دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ق.ظ

وای سفره هفت سینت فوق العادس...
خیلی هنرمندانس. دست گلت درد نکنه عزیزم.
آخی چه خاطره قشنگی داری از ۱۸ فروردین. شاد باشین

جدی میگی ؟!!!
نظر لطفته.ممنون گلممممم.
ایشالا قسمت شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد