دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مش مریم!!!

سلام به همگی. خوبین؟ 

ی مدت مدیدی!!! که نت سیستم قطع بود و من در بی خبری کامل. بعد ی مدت هم که جاتون خالی رفتیم زیارت امام رضا. ی سفر چهار روزه.عالی بود.جای همگی خالی. مشهد تو اردیبهشت تقریبا خلوت بود و من و شومری ی زیارت دلچسبی هم کردیم. ی عکس دو نفری هم گرفتیم که خیلی خوشگل شد.

البته ناگفته نمونه بیاد همتون بودم. باور کنید. برای همتون دعا کردم. ایشالا قسمت خودتون.... 

صبح ساعت 11رسیدیم. دیشب ساعت 1:30 رفتیم حرم تا نماز صبح. بعدش بدو بدو اومدیم هتل چمدون و بستیم و ساعت 5:30 تو لابی هتل تا ساعت 6 منتظر نشستیم تا اتوبوس بیاد. ساعت 7 تا 8 هم انتظار و ساعت 8 پرواز. 

خیلی خابم میاددددددددددددددددددددد. آخی سعید هنوز نیومده رفت سر کار تا فردا صبح. فردا صبح باید بره دانشگاه تازه امتحانم داره.

بهترینم بهت افتخار میکنم که شبانه روز برای روزی حلال تلاش میکنی. و از همین روزی حلال من و بردی پابوس امام رضا. از صمیم قلب دوستت دارم. کاش میتونستم ذره ای از خوبیات و جبران کنم.

نظرات 9 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com/

به به خوش به حالتون
زیارت قبول

ممنون سعیده جان. جای شما خالی

sadaf دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

salam aleykom
kojayi shoma ??

علیک سلام دخملی. خوبی؟
ای. همین جاها.........قربون معرفتت صدف جان

مرتضی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

به به
به سلامتی
ایشالا همیشه در سفر
زیارت قبول باشه آبجی خانوم.امیدوارم که تا باشه از این سفرهای قشنگ قشنگ.امیدوارم که ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذاشته باشید.
براتون سبد سبد خوشبختی آرزو دارم آبجی خانوم.

سلام داداش مرتضی.
ممنون. سلامت باشید.ستاره سهیل شدین. چشماتون و عمل کردین انگار ما رو نمیبینین.
ممنون. منم برای شما کیلو کیلو خوشبختی آرزو دارم!!!

زی زی بانو پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

زیارت قبوووووووول

چه خبر خانومی؟

همه چی خوبه؟

جای شما خالی عزیزم.
سلامتی.
شکر خدا خوبه.

سحر شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام
زیارت قبول و رسیدن بخیر.
حالتون که خوبه کلاً؟

سلام. چطوری تووووووووووووووووووووووووووووووو؟
جای شما خالی. ممنون. سلامت باشید.
خوبممممممممممم. بازم ممنون

آلیس شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ب.ظ

زیارت قبول مش مریم
انشالا همیشه به گشت و تفریح عزیزم
خداون سایه همسر مهربونتو برات حفظ کنه گلم.
انشالا همیشه شاد باشین و قدر این لحظه هاتونو بدونید

سلام عزیزم. خوبی شما؟
ممنون. الهی آمین. همچنین سایه شوهر و عزیزان شما رو.
فدات. مسی

محبوبه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ق.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

سلام عزیزم زیارت قبول خوشحالم بهت خوش گذشته.

سلام محبوبه جون. خوبی گلم؟
جای شما خالی. فدات

بلورین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:35 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

سلام عزیزم...
آخی امام رضا...ما هم هفته بعد داریم میریم پابوس...خدا روزی همه اونایی که نرفتن بکنه...عکسای پست قبلی هم خیلی زیبا بودن...من تا حالا لاله واژگون و از نزدیک ندیدم...خوشحالم بهتون خوش گذشته

سلامممممممممممممممممم. به. خوبی مامان آینده؟ تبریکات فراوون.
ایشالاااااا به خوبی و خوشی برید و برگردید.
بیا اصفهان تا از خیلی نزدیک لاله ها رو نشونت بدم.
فدات. ایشالا به شما هم خوش میگذره عزیزم

صدف پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

قبول باشه زیارت ...

ممنون که دعا کردی ایشالا که حاجتروا شی

جای شما خالی گلم.
ایشالا همه حاجت روا بشند.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد