دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

دیروز من!!!

سلاممممممممممممم. خوبین؟ ببخشین که این روزا خیلی کم رنگ شدم. واقعا دست و دلم به نوشتن نمیاد. از تک تکتون معذرت میخام. و ممنون که بیادم بودین و از حالم جویا شدین.

دیروز رفتم اصفهان نوبت دکتر داشتم. مطب خیلی خلوت بود. سریع نوبتم شد....بعدش رفتیم تو اصفهان ی چرخی خوردیم و چند تا فروشگاه و پاساژ و گشتیم ولی قیمتاش بی اندازه گرون بود و اصلا نمی ارزید.منم که ی دختر خوب هیچی نخریدم.


ظهر شد و من هوس بریونی کردم جاتون خالی رفتیم کنار بیشه و بریونی با نون سنگک و سبزی خوردن و پیاز و لیموی تازه با نوشابه خوردیم. جاتون خالی خیییییییییییییلی خوشمزه بود.اومدین اصفهان حتما بریونش و امتحان کنید.


بعدشم رفتیم  پارک صفه و دو ساعتی اونجا بودیم و بعدش رفتیم سپاهان شهر بطرف سالن همایش. ی همایش بهبود روابط زوجین از طرف محل کار سعید گذاشته بودن که ساعت 3 شروع میشد.


از بس من و سعید خندیدیم ترکیدیم. میگفت کارای مثبت شوهراتون و بهشون بگین. میکروفن داده بود بین جمعیت که مثلا تو بحث شرکت کنن. زنها خیلی با مزه از شوهراشون تعریف میکردن ولی تهش ی چیزی میگفتن که خرابش میکردن. مثلا کار خوب شوهرش این بود که جلو مادر شوهر و خواهر شوهرم ازم تعریف میکنه وقتی میان خونه مدام تکرار میکنه که چه کار خوبی کردی شوهرمممم که از من تعریف کردی و رو مخ شوهره اینقد راه میره تا دعواشون میشه و همه چی خراب میشه!!!!


خلاصه کلی خندیدم و ی استراحت و پذیرایی کوتاهی بود که ما تو این فاصله چون خسته بودیم و خوابمون میومد در رفتیم و به سوی فروشگاه رفاه کناری رفتیم و خواب از سرمون پرید....


خدایا شکرت ممنون که همسرم همه تلاششو میکنه برای خوشبختی و ارامش من....ی دنیا ممنون عشق قشنگم. برام دعا کنید همین. این روزا محتاج به دعاهای قشنگتونم.ممنون

نظرات 9 + ارسال نظر
بابایی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام
خوبین
ممنون که به یاد ما بودین، من آپ کردم
خوشحال میشم تو سایت خود سام بیاین
شاد باشین

ماشالا چقددد بزرگ شده. خدا حفظش کنه. فکر کنم عکسای بچگیش رو سیستم خونه مامانم اینا باشه. از بس دوستش داشتم. نازی....

سحر شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ

کم کم دارم نگران میشم.
کجایی؟!

نگرانیت تو حلقم. نگران نشو

مرتضی جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

راستش آبجی خانم
من چند سال پیش که اومدم اصفهان اونجا بریونی رو تست کردم و خیلی هم بهم چسبید.بعدش که برگشتیم تهران کلی گشتم و دو چا رو پیدا کردم که بریونی می فروختند.خالا هم هر چند وقت یکبار یه بریونی می زنیم به بدن.
از صمیم قلبم هم دعا می کنم که عشق در زندگیتون همیشه جاری باشه.
راستی
سلام آبچی خانم.حال شما؟خوبین؟خیلی وقت است که نیستید؟همه چی مرتب است آیا؟؟؟؟؟

سلام بر داداش مرتضی. خوبیم. شکر. شما خوبین؟

خیلی خوشمزست. نوش جونتون.ولی بریونی های اینجا ی چیز دیگست.
ممنون از دعای قشنگتون. شما چی عشق جریان یافته ان شا ا...

همه چی مرتب....

سحر شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام
کاری ندارم.
کلاً حالت خوبه، زنده ای؟!
فقط همین.

زنده ام دارم از این روزا لذت میبرم!!!!!

صدف دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

مریممممممممم
من که میدوونم خبریه چرا نمیای بازبون خووووش بگی..
من آمادگی شنیدن خبر خاله شدنمو دارمممممممم هورررررررا

سلام صدف جونممم. خوبی گلم؟

الکی که نمیشه خاله شد. کلی زحمت داره خاله شدن

صدف یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ

سلامم مریمی
بگو بیا ببینم چه خبره !!؟ راستشو بگو یه بوهایی داره میاد !!

یعنی بوش به اونجا هم رسیده صدف؟ نه. تو خیلی جلبی....

آلیس چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ

چه همایش جالب و خنده داری
همیشه به گردش و بریونی خورون عزیزم
انشالا همیشه دلتون شاد باشه عزیزم
اگر قابل باشم همیشه دعا گوتم

سلام آلیس جان. خوبی عزیزم؟ دلم برات تنگ شده بود.

ممنون. ایشالا همه خوشبخت بشند و دلشون شاد باشه.

فدای دل مهربونت

سحر چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

شادی و خوشبختی شما آرزوی قلبی ماست.
برای خوشبختی منم دعا کنید، لطفاً.

تو اون روز که گفتم اون یکی خاسگارت و قبول کن نکردی حالا دیگه کاری از دست من برنمیاد. شرمنده!!!!!
چشم. برات دعا میکنم.نناراحت. تو دوستمی

محبوبه سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟ دکتر واسه چی خدا بند نده؟
خوشحالم بهت خوش گذشته همیشه به خرید کردن و شادی.

دکتر برای نینیمون رفته بودیم. نه خدا بد نداده. ی نینی بهمون داده که باید حسابی مواظبش باشیم.

فدات.ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد