دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

التماس دعا

دلم تنگ شده واسه ساعتها چرخیدن تو نت 

دلم تنگ شده واسه ساعتها گشتن تو بازار و خرید کردن 

دلم تنگ شده واسه غذاهای جدید و وقت گیر پختن 

دلم تنگ شده واسه روزای بدون استرس 

دلم تنگ شده واسه خابهای سه چهار ساعته ظهر 

دلم تنگ شده واسه لحظه های دو نفری خودمون 

دلم تنگ شده واسه بیکاری های خودم 

دلم تنگ شده واسه ی غذای بدون استرس و دلچسب خوردن تو رستوران 

دلم تنگ شده واسه دوران عقدمون 

دلم تنگ شده واسه گردش بی دغدغه  

دلم تنگ شده واسه ی روز بدون خستگی

خدایااااااا شکرت. نا شکری نمیکنم هزاران مرتبه شکرت. شاید من خیلی تو گذشته ام زندگی میکنم و باور ندارم مادر شدم. 

مادر شدن خیلی سخته. قدر پدر و مادرتون و بدونین. یعنی لحظه لحظه اش باید گذشت کنی. 

از غذا خوردن و خابیدن گرفته تا............پوشک عوض کردن . 

پسرم دو تا دندون بالاشم داره در میاد. انگار کمر بسته منو زجر کش کنه. بازم باید گذشت کنی و بهش شیر بدی چون وجودش به وجود تو بسته است. 

 

حسش خیلی قشنگه. ی غروری بهت دست میده که ی موجود کوچولو رو داری بزرگ میکنی. اونم پسر من که نا اروم بود. در اوج بهونه گیریاش و خسته شدنم میزارمش تو تابش اینقد ذوق میکنه و میخنده که خستگیم در میره. دعا کنید . تو این شبای عزیز دعا کنید خدا به هر کسی نداره صحیح و سالمش و بده. 

 

همسایمون شیش ساله ازدواج کردن. دو تا شقط داشته همون اوایل ولی دیگه بچه دار نشده. وقتی با هم میریم بیرون غصه ام میشه. جفتشون عاشق بچه ان. شوهره رفته مرغ مینا خریده با اون حرف میزنه بابا بابا میکنه. ی لحظه خودمو گذاشتم جای همسایمون( هم سن خودمه) دق میکردم به پرنده بگه بابا بابا.... 

ی بار برام گریه کرد و تو اشکاش گفت خدایا منو دیگه شرمنده شوهرم نکن. خیلی غصم شد. مشکلی ندارن. دو دفعه حامله شده. نمیدونم چرا............. 

 تو این شبای قدر برا همه دعا کنید برا سلامتی پدر و مادرا . برای خوشبختی دختر و پسرا. برای بچه دار شدن اونایی که تو حسرت  شنیدن اسم بابا مامان موندن. 

منم تا مجرد بودم اینجور مسائل برام کم رنگ بود. ولی الان خیلی چیزا مهم شده که قبلا اصلا بهشون فکر هم نمیکردم. 

 

التماس دعااااااااااااااااااااااااا.

نظرات 4 + ارسال نظر
صدف جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ق.ظ

مریم جونم برا خودتو نیمایی امشب کلی دعا کردم

امیدوارم تو هم یاد صدفی باشی ....

عزیزم. قبونت برم که بیاد من بودی. منم بیادت بودم عزیزممممممممم

سحر سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

توروخدا واسه منم دعا کنید.
به خدا خیلی بچه دوس دارم ولی هنوز خدا نخواسته...

ان شا الله خدا به حق همین شبای قدر همه رو حاجت روا کنه. ی نینی قشنگ هم ایشالا نصیب شما بشه.

صدف یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

با همین حس زیبای مادرانت منو هم دعا کن خیلییییییییییی

محتاجیم به دعا عزیزم.

پریسا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ http://f-file13.blogsky.com

سلام دوست عزیز بنده مدیر وبلاگ طرح توجیهی هستم اگه موافقین با هم تبادل لینک کنیم
منو لینک کنین و اطلاع بدین تا منم شما رو لینک کنم تبادل لینک به نفع هردو ماست و باعث رونق گرفتن وبلاگ های ما میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد