دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

یه روز خوب.....

سلام به همگی. خوبین؟ 

بالاخره بعد از اون همه اتفاقای تند تند!! بد دیروز رفتم جشن تولد یکی از همکارام. 

آی کیف داد. جاتون خالی. اولش به من و دوستم میگفتن چقدر شما ساکتین! اما بعد از گذشت یه ساعت متوجه اشتباه بزرگشون شدند. 

به دلیل رعایت شئونات اسلامی از توضیحات مجلس لهب و لعب!!!!! معذورم.   

نظرات 7 + ارسال نظر
مدیر جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

هه هه ...
خدا بگم چیکارتون نکنه...!

لبخندت و ملیح کن بیشتر به دل میشینه ها

خدا نکنه.!!!!!!!!!!!

از دیار نجف آباد یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://hamid1385.blogspot.com/2010/01/blog-post_18.html

سلام و درود
به احتمال زیاد این اوّلین باره که خدمت میرسم و سلام عرض میکنم.... البته ببخشید که بعضی از وبلاگها رو نمیتونم از محل کارم جواب گویم و وقتی هم برمیگردم خونه، بچه از سرو کولم بالا میره و نمیذاره و حالا هم تا همه خوابند وقت شده تا بگم خواننده ی مطالبت هستم.... مخصوصاً که اخباری از شهر و دیارم داشته باشید.
در ضمن شما دیگه اهل دلید و روشنفکر و نباید این گونه مجالس دربردارنده ی حرکات موزون و کمی دیش داش رو «لهو ولعب» بنامید... به نظر من این کلمات برازنده ی آن مجالسی است که بجای روحیه بخشیدن و شاد کردن مردم؛ در تلاشند تا بگریانند و بمیرانند و ....

آرزوی روزها و لحظات همیشه شادتان را دارم.
پیروز باشید....بدرود....ارادتمند حمید از ایالت میزوری

سلام بر همشهری گرامی. احوال شما؟

چه عجب قابل دونستیدو تشریف آوردین . به هر حال مهم اینه که بالاخره اومدین و از اومدنتون خوشحال شدم.

آقا حمید وبلاگ من طنز گونست. این جمله هم در حکم یک جمله طنز هست . سربسته گفتم تا خانندگان این موضوع رو کشش ندند.

سلامت باشید. امیدوارم شما هم اون ور اب خوب و خوش و سلامت باشید.

کلافه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

اونا اولش فکر کردن که خانومی بعد دیدن که خیلی اقایی دمت گرم !! سالار که به وبلاگم سر زدی!!!

سلام. خوم خوبی؟!!

اولش فکر کردند من چقدر ساکتم. بعد فهمیدن که من یه ژایه مجلسشون بودم

نازنین پسر یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.nazaninpesar.blogsky.com

سلام گرامی

وبلاگ نازنین پسر به روز شد و منتظر حضور شما گرامی هستم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام گرامی. خوبی شما؟

چشم. سر فرصت تشریفم و میارم

سلامت باشید. همچنین شما.

مرتضی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

امیدوارم بعد از اومدن از جشن تولد مجبور به استغفار نشده باشین

سلام.
نه بابا ما همیشه تفریحاتمون سالمه

ایلیا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

خوشحالم که بعد از یک ماه کابوس وار
کمی هم خندید
لهو و لعب هم خوش بگزره!!!
کاش منم بودم

سلامت کو؟ خوبم.

مرسی. خوش گذشت دیگه.
هین نگو واسم حرف در میارند.

نازنین پسر پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام گرامی

حالا چرا ناراحت می شین ... خواستم مزاحی کرده باشم

ولی منم یه بار یه گوشی ۲۷۰۰۰۰ هزار تومنیم رو دزدیدند ... هنوزم ناراحتم

خوشحال شدم بالاخره اوضاعتون بهتر شد

خوب و شاد باشید

سلام گرامی. خوبی شما؟

همیجوری ناراحت میشم دیگه. اخه هنوز هفتشم رد نشده.

پس با هم همدردیم. خوب طوری نیست تو هر چی میخای بخند سر تو اومده دیگه خطر و دفع کردی. دیگه سرت نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد