دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سلام. چقدر اینجا خاک غریبی گرفته. دلم برا نوشتن تنگ شده. دلم برا روزایی که ساعتها مینشستم پای سیستم و دنبال ادمک مناسب برا نوشته هام میگشتم تنگ شده. دلم برا هزار بار خواندن متنام  و ذوق کرذن شکلکام تنگ شده. 

دلم خیلی تنگ اون روزاست. حس میکنم خیلی زود بزرگ شدم. خیلی زود خیلی چیزا رو تجربه کردم. خیلی زوددددد

از وقتی اینستا اومده که دیگه کسی وبلاگ گردی نمیکنه. خوشا همون روزا.


الان خیلی چیزا عوض شده. من مامان دو تا بچه شدم. پسرم مدرسه میره. دخترمم که عشق منه نیاز به مراقبت داره. 


خدایا بخاطر همه داشته ها و نداشته هات شکر. الهی که همه تو زندگیشون بتونن ارامش و تحربه کنن و تن همه سالم باشه. الهی آمین....


بقول دوستم یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد