دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

پست اول

سلام 

 

الهی بمیره اونی که من و هک کرد وبلاگم و حذف کرده. دستت بشکنه چقدر حسودی بخدا . 

 

من ادرس هیچکدوم از دوستای قبلم و ندارم هر کدومتون اومدین به وبم ادرستون و بزارین تا من لینکتون کنم.  

 

مهم نیست تمام دست نوشته هام و دارم از اول دوباره مینویسم. مطمئن باش نفرینم میگیره

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پنل پبامک سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

تریبون فریاد پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

مبارزه با فیلترینگ اعمال شده سایتها توسط دولت کودتا
با تلاش دوستان عزیزمان نسخه جدیدی از نوار ابزار جنبش سبز جهت دسترسی سریعتر و گذر از فیلترینگ دولت کودتا تهیه شده است
با پخش این ابزار به اطلاع رسانی جنبش سبز یاری رسانید
همیشه سبز باشید
http://rapidshare.com/files/348302963/Green_Wave_Toolbar.rar.html
http://hotfile.com/dl/27875047/5900b29/Green_Wave_Toolbar.rar.html

امیر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://shirkola.blogsky.com

سلام گلی خانم
خدا قوت
خیلی ناراحت شدم
وقتی فهمیدم که هک شدی
اراده مهمه
و انشاله که بهتر و پربار تر از قبل ادامه خواهی داد
کمکی هم می خوای ما در خدمتیم

سحر سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام مریم جون.
واسه اینکه مطمئن بشم خودتی یه نشونی بده.
اول من نشونی میدم:
و دیگر هیچ...
ادامه این جمله رو بنویس . همونی که همیشه میگفتیم تا این جمله کامل بشه.
خوشحال میشم زودتر جواب بدی.

سلام سحر جونم.خوبی؟

و همه چیز...........دیشب کلی گریه کردم صبح صدام در نمیومد. حسین زنگ زد کلی دلداریم داد..

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://fashion2010.blogsky.com

عجب آدم احمقی بوده . دستش بشکنه
غصه نخور انشالله این وبلاگ ژربارتراز اون یکی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد