دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

جواب نامه شما.

 

سلام اقای.. 

خوشحالم از اینکه به اشتباهت پی بردی.اما باورم نمیشد همشهری خودم همچین کاری کرده باشه.سیستم های کافی نت اهورا کاملا مجزاست. پس چطور شما....؟!! ایشالا که دستتون هر چه زودتر خوب میشه(گفتم نفرینم میگیره).در ضمن سعی کنید تو خیابون گریه نکنید.... 

 

 

و اما در مورد وبلاگ: 

شما اول پسوردم و عوض کردین و بعد از چند روز وبم و حذف کردین. پس نمیتونم باور کنم کار شما عمدی نبوده. 

 

وبلاگم حکم دفترچه خاطراتم و داشت. خاطرات قشنگی که با داداشم داشتم که با مردونگی شما حذف شد.ابان ماه وبلاگم 3 ساله شده بود که شما.........  

اون دست نوشته ها همون قدری برام ارزش داشت که خاطرات شما...  

 

اون شب وقتی دیدم وبم نیست باورم نشد همون لحظه دلم شکست و به خدا گفتم:خدایا من که به کسی بدی نکردم که بخاد تلافی کنه. اون شب دلم بد جوری شکست.خیلی گریه کردم. 

 

  

خوشحالم از اینکه اطرافیانم اونقدر دوستم دارند که با حرفاشون آرومم کنن(مخصوصا داداش و زندادشم). 

 

 

اون وبلاگ ارزشی نداشت اما دست نوشته هایی که روزای قشنگ تکرار نشدنی رو یادآوری میکرد باارزش بود(کاش حداقل چند تا از پستام و خونده بودی تا حسم ودرک میکردی). 

 

 

بابت اتفاقی هم که براتون افتاده خیلی متاسفم. عیب از ادما نیست روزگار بیوفاست. تو شهر خودمون پر از ادمایی که با شما همدردند و سرنوشتشون اون چیزی که فکر میکردند نشد. 

 

امیدوارم روزی برسه که ادما اونقدر مهربون بشند که بتونند همدیگرو ببخشن.  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراب پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام مریم جان خوبی

نمی دونم چی بگم یعنی حرفی ندارم برای کسی که چننین کاری کرده

اما شما میتونین از تو گوگل صفحات ذخیره شده وب رو در بیارین

اگه خواستی من هم کمکت میکنم

اتفاقآ چند روز پیش میخواستم به وبت سر بزنم که میگوفتد در سیستم موجود نیست گفتم که شاید من ادرس رو اشتباه در لینک گذاشتم

شاد شاد باشی عزیز

بازم شما رو لینک میکنم

سلام مهراب جان

ممنون از کمکت اما من تا حالا این کارو نکردم و اعتراف میکنم که بلد نیستم.

امیر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://shirkola.blogsky.com

ماه پشت ابر نمی مونه
فقط باس صبر و تحمل داشته باشی
نمیشناسمت
ولی فکر میکنم
مطالب قشنگی در چنته داشته بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد