دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

۱۸++++ ساله ها.........

ساعت۲:۳۰ نیمه شب  

وووووووووی٬چی بود رو صورتم؟با دستم پرتش کردم کنارو لامپ و روشن کردم دیدم سوسکه!!!!! .خوبه تو موهام گیر نکرده بود وگرنه جیغا دنیا رو میزدم. 

وووویییی خدایا این دیگه کجا بود؟ نداشتیم آخه!   حالا چیکارش کنم؟ ای٬چندش من که نمیکشمش.   بابام؟ مامانم؟ حالا؟  آخه خابند؟ خدایا(هق هق).... 

با کلی ترس و لرز یه دنپایی برداشتم و محکم زدم رو لبه دیوار. یکم از یکم بیشتر گچای دیوار ریخت(خجالتام پای خودم).  

اییییی٬رفت زیر متکام. اینجا بود که گفتم الهی العفو.... 

عزمم و جزم کردم و متکا رو برداشتم و زدم روش و با سرعت مافوق نور پریدم دم در اتاق. و نهایتا یه جیغ چی زدم.(چقدر سخته آدم مجبور باشه به یه جیغ چی راضی باشه). 

خدایا ما جوونای دسته گلت و از شر احشام و اطیاری چون اسکاک(بن ماضی مشتق امر سوسکه) محافظت کن. 

 ای. خودشه همون سوسکه

نظرات 9 + ارسال نظر
بهارین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام مریم خانومی...
خوبی؟
الهی تمام سوسکا و مارمولکای عالم از تو خونه های مردم برن...برن یه جای دور که نزدیک آدما نباشن...

سلام گلم. خوبم شما خوبی؟

عزیزم. چه با احساس دعا میکنی گلم. الهی امین..........

نیلو سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://setayesh-parvaz.blogfa.com

الهی بمیرم چی کشیدی اون شب :))

سلام.

خدا نکنه عزیزم............شب مخوفی بود. خیلی ترسیدم.

birigad یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.biriga.blogfa.com

سلام دوست گلم
شبا همش به چت خونه میرم من .....
سراغ آف و آف خوندن میرم من .....
تو این چت خونه ها خسته دردم .....
به دنبال پس ایدیم میگردم .....
پسم گم شده پیداش میکنم من .....
اگه کارتوه وای به حالت .....
رسوات میکنم من
ناز نکن پیش منم بیا
خوشحال میشم آ
قربانت
اِ اِ اِ تبادل لینکو چیکار کنیم
پا هستی؟
خبرم کن
مخلصم شدید به مدت مدید

س م ح جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام. خوبی؟

چه عجبببببببببببببببب٬از این طرفاااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mosafery az door dast جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

baz khooda roo shookr koon marmoolak nabood

سلام. خوبی؟

مارمولک هم بستگی به اندازش داره. اگه کوچیک باشه حریفش میشم اما اگه بزرگ باشه وووووی ی ی ی ی ی

امیر پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.shirkola.ir

واقعا این سوسکه ترس داره؟
نمی دونم چرا این خانمها ازش این قد می ترسن
من فکر می کنم اونا از اسمش بیشتر از خودش می ترسن

ترس نداره. چندش اوره.شکل ظاهریشم خیلی زشته.

ما این وظیفه خطیرو به شما اقایون واگذار میکنیم!!!!

سامی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.blueheartboy.blogf.com

سلام بر آبجی مریم گل
هاها عجب شبی بود اون شب پس!!!
کارت درسته سر به نیستش کردی پس. منم دعا میکنم که خدا شما رو از شر اسکاک راحت کنه الهی آمین

ممنون که اومدی آبجی. فعلاااا

سلام بر داداش سامی خندان. خوبی یا بهتری؟

شب مخوفی بود. نصیب نشه. دیگه چاره ای نداشتم جز سر به نیست کردنش.

الهی امین. مرسی که برام دعا میکنی.

علی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

اگر یه خورده سوسکه زرنگ تر بود کلی باحال میشد و ماجرای جالبتری از کار در میومد. خدا کنه این دفعه یه ماجرای باحالتر بگذاری
خودم میدونم یه کمی بدجنسیه

سوسکه که زرنگ بود. اما حریف من یکی نمیشد. نمیترسیدم. فقط چون یکم یا بهتر بگم خیلی بدریخت و چندش اوره تردید کردم که خودم بکشم یا مقامات بالاتر.

زبونت و بگاز.خدا نکنه....

خدا رو شکر خودت قبول داری پلیدی......!!

VPNSERV چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.v-p-n.in

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برو بابا. من کلی درس دارم. از این وضعیت درسی خسته شدم. اگه میتونی یه فکری به حال این امتحانا بکن..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد