دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

(راز خابیدن در ماه مبارک)....

سلام به همگی. خوب بودین بهتر شدین؟! ماه رمضونتون مبارک!! نماز روزه هاتون قبول. آقا٬منو خیلی دعا کنید. باشه؟

 امسال ماه رمضون ما هر شب مهمونیم. آخ چه کیفی میده. خدا از همون اول گفت ماه رمضون مهمون منید ماهم پایه زودی قبول کردیم.

خاطره چی)Lراز خابیدن در ماه مبارک)

 دیروز  عصر زنگیدم به دوست جونیم(؟؟؟؟) روزه بود.گفت از ظهر که اومدم خونه خابیدم. اخه اگه بلند شم اون یه ذره غذایی که تو دلمه میفته ته دلم گشنم میشه ولی اگه بخابم اون یه ذره غذا تو دلم پراکنده میشه و دلمو گول مالی میکنم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
رویای خاکستری سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام خوبی؟
نوشته بودی که چرا؟ آیا...

یعنی چی؟

سلام. ممنون.
خوب اینکه خیلی معلومه٬چرا ایا؟

رویای خاکستری یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جون. خوبی عزیزم؟
چه خبر؟
ماه رمضونت مبارک.

من که روزه نمیتونم بگیرم. اتفاقا توی این ماه غذام بیشتر میشه.
چون علاوه بر وعده های غذایی ام ٬ سحری هم اضافه میشه

دوستت دارم منتظرتم

سلام وحید جان. خوبم. تو خوبییییییییی؟
ممنون. از شمام مبارک. تو به جا من غذا بخور من به جات استراحت میکنم. چطوره توپولوووووووووووووووو؟

علی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

خوابیدن همیشه کار خوبیه. کاش خواب ثوابش از نماز و روزه حج و همه چیز بیشتر بود. چه کیفی میداد ها

سلام.

واقعا؟! پس من همیه و هر روز و هر ساعت کار خوب میکنم!! اولاش خابیدن خیلی میچسبید ولی یکم یکم خسته شدم از بس خابیدم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد