دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

هبیجه......

رفته بودیم خونه یکی از فامیلامون که اسم دخترش خدیجه بود. پرسیدیم خدیجه کجاست؟ گفتن: حمام. در همین لحظه یه علامت سوال گنده تو ذهن الهه ایجاد شد که خدیجه چیه؟ 

دقیقه ای یکبارالهه اسم همه رو صدا میکرد و میگفت: مامان٬خاله٬مامان جون٬باباجون٬ هبیجه کوش؟ 

 

بغلش کردم و بردمش پشت در حمام و گفتم: خاله٬خدیجه اینجاست میخای بری پیششش؟ الهه هم نه گذاشت نه برداشت. گفت:وووویییی هبیجه متسم(میترسم).و محکم منو بغل کرده بود. 

 

کلی بهش خندیدم. کاش میشد ذهن بچه ها رو خوند . کاش میدونستم چه تصوری از خدیجه داره که ترسناکم هست؟

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

کشته مرده بچه هام....هر روز بیشتر از دیروز!

خدا ایشالا یه جین بچه بهت بده. ببینم بازم سر حرفت هستی یا نه؟!!

مهراب یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام

مریم خوبی دختر اینطوری بهتر تا در قید و بند کلمات نباشیم

عالیه

راستی جریان فروش طلا و ضریح و اینا چی بود

علیک سلام آقا مهراب.

ممنون. شما خوبی؟ من که اینجوری راحتم. امیدوارم ناراحت نشده باشی.
میام بهت میگم.

سلطان پنگوئن یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلامممممممم

آخی چه نمکه این گوگولی ( الهه رو میگم )

قربونش بره خالش

عسکاشم دیدم خیلی نمکــــــــــــــــــــه

بووووووووووووووووووووووس ( الهه )

هبیجه کوش؟

سلامممممممممممممممممممم

خودممم همین و میگمممممممممم.

خواهرمممممممممم همین و میگه.

توپولو شمام نکمه.

حموم!!!!

اشکان یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://ashkan7.blogsky.com/

مرسی که نظر دادی من هم وب لاگ تو را دیدم

نازنین پسر پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.nazaninpesar.blogsky.com

سلام گرامی

از این که به وبلاگم سر زدید ممنون

چرا که نه !!! وبلاگ زیبایی دارید

با اجازه لینکتون می کنم

خوب و شاد باشید

سلام آقا گرامی!

خاهش میکنم. خوشحال میشم. منم لینکتون کردم.

همچنین شما..

رویای خاکستری پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جان خوبی؟ چه خبر؟
خیلی باحال و زیبا بود. عالی بود.
دنیای بچه ها دنیای جالبیه دیگه.
موفق باشی گلم

سلام آقا وحید. چطوری؟

ممنون.نظر لطفته. کاش منم بچه بودم و غمی نداشتم.

مهراب چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com/

سلام مریم

شاید هم .............واقعآ ترسناکه

شاد شاد باشی عزیز

سلام آقا مهراب. خوبی؟ چه عجب از این طرفا! راه گم کردی مهراب؟!
به هر حال خوش اومدی.

شاید٬خدا داند....

ا م ی ر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://deltangiii.blogsky.com/

سلام
خوبی ؟
اولا تولدت مبارک مریم ...یا یکم تاخیر
ایشالا به هر ارزوی که دوس داری برسی
دوما زیارت سوریه ات قبول باشه
مارو از دعای خیرت فراموش نکردی
سوما تولد الهه کوچولو هم مبارک
خوب این مدت درگیر مغازه دانشگاه بودم کم میومدم نت.
ولی بدون هنوزم سر قولم هستم...

سلام.خوبم. ممنون. شما چطوری؟
مرسییییییییی(ذوق بعد از یکماه )

بازم مرسییییییییییییییی. دیر اومدی دیگه بساط میوه شیرینیمون تموم شد.

بازم مرسیییییییییییییی. معلومه که خیلی درگیر بودی.


چه قولی ؟؟

سامی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.blueheartboy.blogfa.com

سلام آبجی مریم...

هاها شرمنده دیگه چیکار کنم خوب تفهیم نشدم مشکلت چی بوود دقیق

خواهر زاده باحالی داری
شاید اسمشو بلد نبود خوب بگه فک کرد ترسناکه

مراقبش باش

بابای تا های

سلام .

اشکال نداره٬پیش میاد دیگه...
خودمم تو همین فکر بودم! اسم خیلی چیزا رو اشتباه میگه و کلی بهش میخندیدم.

چشم. مراقب خودمم هستم!!!!

شارژ 1690 تومانی ایرانسل دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.tejarate-interneti.blogfa.com

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد