دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

گریه...

امشب بد جوری دلم گرفته بود. خیلی گریه کردم خیلی حرفام و به خدا گفتم..میون اشکام یه لحظه خدا رو حس کردم. 

خدایا............ 

اینو مینویسم فقط واسه داداشم... 

داداشم ببخش امشب نتونستم بیام پیشت. بخدا لباس پوشیدم اما با حرف .... بغضم ترکید. دلم میخاست کسی نباشه گریه کنم. 

امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه عزیزممممممممممم.

نظرات 10 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام من حالتو کاملا درک میکنم...وبرای داداشت از صمیم قلب دعا میکنم که خوب بشه...آخه منم سال گذشته تنها برادرمو در اثر بیماری از دست دادم...

سلام رویا جون. خوبی گلم؟

آخیییییییییییییییییی خیلی ناراحت شدم. خدا رحمتش کنه.

مدیرمرکز پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/


خیره انشالله

سلامت باشی گلم

زنداداشت چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

نهههههههههههههههههههههههههه.
چون در مورد داداشت بود گفتم اون خوشحال میشه.اوههههههههههههههههه من خیلی خوشحالتر میشدم

آرهههههههههههههههههههههههه؟

خوب یه پستم درمورد شما مینویسم. البته مال شما رو رمز دارش میکنم تا بخونبش خوشحال بشی.

جیگرتو گاز گاز. دوستت دلرم.

زنداداش جونت. سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام.
آخی عزیزم الهی.
گلم خودت فرداش میومدی.داداشتم کلی خوشحال میشد.

سلام گلم.

گلم فرداش دانشگاه بودم. بعدشم رفتم دعا عرفه. بعدشم خاستم بیام اما خونه نبودید.

فقط داداشم خوشحال میشد؟!!!!!!!!!!!!

من جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com/

سلام مریم خانوم
ایشالا دلت شاد بشه
صبوری کن به مشکلات
با خودت بگو این نیز بگذرد
بخند بخند

مرتضی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

کاشکی منم داداش داشتم!!!

یاسمن چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://persavoshi.blogsky.com

سلام. هیچ وقت گریه نکن...
ایشالله حالشون خوب میشه... نگران نباش...

کلافه چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://kalafam.blogsky.com/

تو که دل ما رو کباب کردی عزیزم .
داداشت چی شده .

ایلیا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

به نام خدا
سلام
میبینم که بله...
خدا انشاءالله زودتر شفا عنایت کنه
شما هم زیاد بد بدلت راه نده
با گریه چیزی درست نمیشه
ولی اگر چیزی درست شد گریه کن


عید هم مبارک

نازنین پسر سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام گرامی

خوبه که گریه می کنید ... آدم سبک می شه .... منو بگید که نمی تونم گریه کنم ... همش تو خودم می ریزم ... دارم داغون می شم

به وبلاگ من هم سری بزنید ... خوشحال می شم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد