دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ناگهان چه زود دیر میشود....

اول از همه باید از ابراز همدردی شما دوستای گل و مهربونم  تشکر کنم.مرسی از اینکه بهم امیدواری و روحیه دادین. و دوم اینکه معذرت میخام از اینکه کامنتای شما رو بدون پاسخ گذاشتم. 

 و امــــــــــــــــــــــــــــــا: 

علی رغم تلاشهای شبانه روزی خواهرم در پی اقدام نفس گیر از پوشک برداشتن الهه بازم جیگیلی خاله به کار کثیف خودش ادامه میده!!!!!!! و از سه تا یکیش از دستش در میره!!!!! 

خواهرم داشت تعریف میکرد که الهه قبل از وقوع حادثه نمیگه جیش!!! بعد از اینکه کار انجام شد میگه جیش!!!!!!!!!! 

منم طبق معمول ابراز همدردی کردم و گفتم اینجاست که شاعر میگه ناگهان چه زود دیر میشود.فکر کنم شاعره هم یه جیگیل نامی تو خونشون داشته!!!!!!!!!!   

 madi in japon!!!  

خاله نوشت:فدات شم با این چشات٬دگمه!!!!!!!!!

بازم یه مدتی نیستم. نبود منو به حساب بیمعرفتی من نزارین٬ممنونم

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

واااااااااااااااااااای چه ناززززززززززززززززززززززززززززززززززه

دلم میخواد یه گاز محکم از اون لپ نازش بگیرم

از طرف من ببوسش مریم جووووووووووون

ولی عجب شیطونیهههههههه هااااااااااااااا

کلی به ماجراهاش خندیدم

فدات شم سلامممممممممممممممممم
قابلتو نداره!!!!!!
چشم. حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اووووووووووووووووو.شدید شیطونه ولی کارا شبامزست
خوشحالم که خوشت اومده عزیزممممممممممم

ایلیا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

به نام خدا
سلام

این جملت کلی منو خندوند:


اقدام نفس گیر از پوشک....

به نام خدا جون

سلام. خوبی؟

خوشحالم از اینکه خوشت اومده. من هی میگم بیا خودت کلاس مسزاری نمیای

زندایی جون. سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

و اما واقعا چه زود دیر میشه.نمونش و چند شب پیش دیدیم.ناگهان خیلی سریع.

بله. دیدی که چقدر سریع کل خونه به میدون جنگ مبدل شد. و قالی گلدار شد!!!!!!!

2khtarebaba دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

چرا آپ نمیکنی؟

چونکه کارای مهمتر از اینترنت دارم.

شما به بزرگواری خودتون تحمل کنید!!!!!!!!۱

الی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.ehnk.blogsky.com

سلام...وبلاگ خیلی خوبی دارین...
خوشحال میشم اگه به وب ماهم یه سری بزنین...
فدات...

سلامم.ممنون گلم

حداقل یکی دو تا جمله وبم و میخوندی عزیز.

حتما میامممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!۱

مرتضی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

منم یه خواهر زاده دارم که بچه گیاش بعد از این که پوشکش رو در می آوردند به ادامه عملش ادامه میداد!!!
و کلاً توی 2 سکانس کارش رو انجام میداد!!!

سلام. چطوری؟

به این میگن درک شدید.مرسی از ابراز درکت!!!

ما هم یکیشو داریم. هنوز هم مشکل داریم با خودش و سکانساش

کلافه یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ق.ظ http://kalafam.blogsky.com/

سیستم زمانبندیش بهم خورده!
چه خبره همش میری 10 رو 10 روز میای!.

سلام. خوبی؟
سیستم نه اما من چرا. خبرای درس و............

حسین ( سلطان پنگوئن سابق ) یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام کله پوک

ایوووووووول انشاالله که گوگولیه خاله یه بارم روی خود خاله...

میگم جدیدا سوتی چیزی ندادی یکم بخندیم؟

هل هل هل

من رفتی ام

سلام با ادب ب ب ب ب!!!!!!!!!!

دعا دیگه ای به ذهنت نرسید؟!!!!!!!!!

سوتی که فراوون هست. من وقت نوشتن ندارم.

نازنین پسر شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام گرامی

با یک نظر سنجی در مورد ازدواج به روز کردم و منتظر حضور شما هستم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام گرامی. خوبی شماااااااااااااااااااا؟

چشم٬در اولین فرصت ممکن میام .
ممنون از حضور گرم و همیشه گیتون.

سلامت باشی گرامی

نازنین پسر شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام گرامی

بله ناگهان چه زود دیر می شود ...

خیلی جالب بود و خوشمان آمد

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام گرامی. خوبی شما؟

خوشحالم که خوشتون اومده و تونستم لبخندی به روی لباتون بیارم.

سلامت باشید. شما همچنین...

رویای خاکستری شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جان. خوبی؟ چه خبر؟

خیلی باحال نوشتی. یعنی همیشه باحال و بی ریا و سلیس مینویسی.

موفق باشی عزیزم

سلام آقا وحید. خوبی شما؟ چه عجب تشریف آوردین شما.

باحالی از خودمه. مرسی

مرسی. شما هم موفق باشی

2khtarebaba شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

سلام
خوب مینویسی
از وبلاگ کلافه اومدم تو وبلاگت
این کلافه داره دوستای منو زیاد میکنه البته اگر شما قابل بدونید
به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم

سلام.ممنون.نظر لطفتونه.

خوش اومدی گلم. خاهش میکنم خودم قابلم!!!!!!!!!!!

شوخی کردم گلم.خودتون قابلید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد