دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

خط رو خط....

چند وقت پیش خالم(همسن خودمه) زنگ زد  یه سراغی از جیگیلیش که من باشم!!! بگیره چند دقیقه که حرف زدیم   متوجه شدیم خط رو خط افتاد و یه خانومه ای داره واسه امر خیر زنگ میزنه خونه یکی دیگه.    

 

 من و خالمم چو گیر شده بودیم  و مودب تر صحبت کردیم و هی عزیزم جونم میکردیم و از خاستگارمون وخوبیامون !!!و......؟؟؟؟ میگفتیم. من که دیگه داشتم میترکیدم٬  آخه عادت به اینجور حرف زدن نداشتم.....  

 

برو بچ امتحانا در کمینند. سه ماه شادی داره تموم میشه و اگه خدا بخاد میخام خودمو با درس درگیر کنم. فعلا که بدجوری تو کف ریاضی 2 موندم. 

راستی روز دانشجوتونمبارکککککککککککککککککک.  

آلودگی هواتون کم. درساتون پاس.

نظرات 12 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

سلام مریم خانوم

یه سوالی چند بار ریاضی ۲ افتادی که توی کفش موندی؟

سلام اقا مرتضی. چطولی؟

بخدا دفعه اولمه گرفتم. ولی قول نمیدم دفعه اخرم باشه.

timmy دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://makhmali.blogsky.com

خاستگار نه، خواستگار بی سواد میخوای با این سوادت ریاضی دو هم پاس کنی؟
بدبخت اونی که خطش رو خط شما افتاده بود

سلام. من که خاسگار نمیخام. اونا منو میخاند

فعلا که محرم اومد یکم استراحت کنیم از بس اومدن و رفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلیم دلش بخاد عروس خل و چلی مثل من گیرش بیا!!

علی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ق.ظ

فقط اومدم که نگی این علی چه بی وفاست سر نمیزنه. باور کن همین قدر هم از وقت چای خوردنم گذاشتم.

سلام علی آقا خوبی شما؟

قدم رنجه فرمودین. فکر کنم چند ماهی بود من تو لیست انتظار بودم. نه؟ به هر حال خوش اومدی.

دیگه خودتو لوس نکن. فکر نمیکنم اونقدرام سرت شلوغ باشه. مرسی که اومدی. خوشحالم کردی. بازم پیش ما بیاااا

رویای خاکستری شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام عزیز دلم. خوبی؟

یه دونه ای گلم.

سلامممممممممممممممممم آقا وحید گل.
مرسی. شما بهتری انگار؟!!

وای مامانم اینا....

نونوچه شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

وب دخترونه و قشنگی داری ناناس
منم یه بار خط تو خط شدم با ...
ولی ادب رو فراموش کردم
موفق باشی گلم

سلام. خوبی؟

مرسییییییییییییییییییی گلم. قابل نداره

مثلا چی گفتی؟

مرسی شمام همیچنین.

ایلیا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

به نام خدا

سلام

آی گفتی من استاد شنودم!

امیدوارم درسو با خودت درگیر کنی

راستی روز تو هم مبارک

به نام خدای خودم
سلام. خوبی؟

طوری نیست. حقیقت و گفتم دیگه

میبینی که در حال درگیریم

آلودگی منظورته؟!!

مدیرمرکز پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

نکنین از این کارا. خدا رو خوش نمیاد!!

سلام. چطوری؟
کدوم کارا؟ ما که حرف بدی نزدیم فقط خوبیامون و یاد آوری کردیم. دروغ که نگفتیم

نازنین پسر پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام گرامی

بد برداشت نشه ... من خودم اینجوری هستم ... اونم به خاطر کیفیت داشگاه آزاده !

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام گرامی. خوبیییییییییییییییییییی؟

کیفیت و خوب اومدی. شما هر چقدرم قشنگ نوشته باشی تجربه ثابت کرده با جزوه دخترا نمره ها بهتر میشه. !!!!!!!!

مرسیییییییییییی. شما هم شاد و پاس شین!

سربازک پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://sarbazak.blogsky.com

ایشالا همیشه شادوسرحال باشی.
چی به شما نرسید؟!؟!

سلام. ممنون. شما هم همین طور

بلیط و گفتم دیگه!

کلافه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

سلام التماس دعا نماز روزتون قبول . در جنگ با کفار از خدا بیخبر ((درس)) از خدا وند منان براتون پیروزی ارزومندیم. ز گهواره تا گور دانش بجوی... سوره بقر:"" بسم اللله رحما.............


قبلی که ثانثور! شد ولی با اینیکی فکر کنم وامم بدن!.

شاد باشی مریم جان

سلام. چطوری؟ نه دیگه به این شدت!!!!!!!!!!!۱
ما نیز از خداوند منان طلب آزادی هر چه زودتر برو بچز و خاستاریم

اون گابل! تایید نبود دیگه

واممم؟!!!!!!!!!

مرسی شما هم شاد باشی گرامی

نازنین پسر چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام گرامی

ممنون که پاسخ های زیبا برام می ذارید

ولی من عاشق بهم زدن اینگونه چرخه ها هستم

در مورد پستتون جالب بود

روز دانشجو بر شما هم مبارک

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام آقا رضا گل. چطوری گرامی؟

خاهش میکنم من فقط امر به منکرتون کردم!!!!!!!!!!!

خوبه٬ضد حال بعضی وقتا حال میده!

مرسی که جالب بود

ممنون ولی چرا؟ من که دانشجوام

سربازک چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.sarbazak.blogsky.com

سلام.چه روون مینویسی...

خاهش میکنم. لطف داری سرباز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد