دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

سفر به سوریه...

سلام به همگی؟خوبین؟ یلدا جون تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!

داشتم تو کامیپیوتر میچرخیدم که عکسای سوریه رو دیدم. من عاشق این عکسام. یاد اور خاطرات قشنگی برام. 

جاتون خالی این کلیسا فوق العاده بزرگ و قشنگ توی لبنان بود. همونطوری که تو عکس معلومه سقف کلیسا حالت هشت داشت و این عکس یکطرف سقف و نشون میده. 

 

 

 بعد از کلیسا هم رفتیم رستوران کا اف سی رو به دریای مدیترانه . غذاش خیلی خوشمزه بود.  

سفر خوبی بود. ایشالا قسمت شما....

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیرمرکز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

انشالله

انشالله

احسان پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

من از این غذا خوشمزه ها میخوام

اخی...دلت خاست. پاکش کنم.

اینجا هم از این غذاها هست اما اونجا خوشمزه تره. دریا داره. ادم داره(کاملا غیر مستقیم گفتما)

رویای خاکستری چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام مریمممممممممممممممممممممممم

خوبی مریممممممممممممممممممممم؟

چه خبر عزیزمممممممممممممممممممم؟


سلامممممممممممممممممممممممم وحید

چطولی؟ خوبم ممنون.

خبرای درس(۲۰ واحد)

ایلیا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

به نام خدا

سلام

آی گفتی
منم دلم میخواد برم کربلا امیدوارم قسمت بشه

به نام خدا جون

سلام . چطوری؟

ایشالا قسمتت همه بشه برند و ذخیره اخرت+ کنند.!!!!!!!!!

خودت ربطش بده دیگه. هر چی کار سخته من باید انجام بدم؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد