دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

نماز من و الهه....

 دیروز داشتم نماز میخوندم. جیگیلی(بچه خواهرم)  هم یهو تصمیم گرفت نماز بخونه و اومد زیر چادر من. 

به طور میانگین هر ۱۰ ثانیه ۱۰ سانتی متر!!!  از یکطرف چادر من همراه با حرکت شدید گردنم به اینور یا اونور میومد پایین. Yatta

وقتی قنوت گرفتم. جیگیلی خاله که دید چادره یهو خیلی کوتاه شد براشgirl_impossible.gif محکم چادر و کشید و قنوتم افتاد پایین.اون بکش من بکش(اینجا بود که فهمیدم چرا قنوت مستحب)   

رفتم رکوع دیدم الهه یه مرحله از من جلوتره رفته سجده. حالا چطوری؟ جلو پای من از مشرق به مغرب و یه قسمتی از بدنش هم مونده بالا! girl_haha.gifامنم بخاطر اینکه صورتم با یه جاییش برخورد نکنه مجبور شدم یه رکوع چی برم!  

 تو رکوع فکر میکردم با وجود این مانع گرده رو به بالا و درخلاف جهت چطوری برم سجده؟ همین جا بود که تصمیم به تغییر قبله مسلمین گرفتم و قبلم و چندین درجه؟؟!!! به اونور؟؟ تغییر دادم.   

در رکعت آخر موقع تشهد رفت جلو تنظیم کرد و نشست رو پاهام.موقع سلام گفتنم دستام و به زور از زیرش کشیدم بیرون . اونم قش قش میخندید. فکر میکرد دارم قلقلیش میکنم!!

این الهه است در موقع تشهد!!! 

                                            نظر بدین نامردا.............

نظرات 15 + ارسال نظر
بیدل پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

کلا بچه ها خیلی نازن.بووووووووووووووووس از طرف من به جینگیلی خاله...

مرسییییییییییییییییییییییی. جیگیل ما نازتر از همست.

مرسییییییییییییییییی حتما بهش میرسونم.

مدیرمرکز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

:)))
قلم شیرینی دارین(جدی)
مواظب باش شیکرک نزنه(شوخی)

سلام

با قلم فشاری !!! مینویسم. نه شیرین نیست. خودم گوله نمکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مواظبم!!! دوست مهربون!!

علی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

اون ناشناس من هستم. فکر می کردم متوجه میشی.

سلام علی آقا. چطوری؟

آخه میدونی چیه؟ من از این ناشناسا زیاد دارم

شوخی کردم. مرسی که اومدی. بازم از وقتت چایی و اینا....؟؟

هادی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

من به شما توصیه میکنم یه کتابی چیزی بنویسید. مطمئنم از جی کی رولینگ مشهور تر میشید.

چشم.حتما. من خودمم نوشتن طنز و بسیار دوست دارم اما این درسای لعنتی حس و کور میکنه

یه بار رفتم دنبالش تو ماهنامه شهر بهم گفت پولم میخای؟ گفتم نع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همین کارا رو میکنند من میشم مغز فرار

احسان پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com


خیلی باحال بود

مرسی گلم. باحالی از خودمه!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

عجب نمازی. حسابی قبول باشه. دفعه بعد اگر تونستی به قنوت بری( با توجه به اینکه قنوت قبل از رکوع و سجوده) دعا کن یا ارتفاع مانع کم بشه یا ارتفاع تو زیاد بشه!

سلام بر تو ای نا شناس....

قبول حق ان شا الله!!!!!!!!!!!!!

من اگه دعاهام میگرفت که........ شما دعا کنید شاید مستجاب بشه.

دعای قشنگی بود. الهی آمین...

البته این نکته نباید فراموش شه که با افزایش سن بچه ارتفاع مانع رفته رفته زیاد و زیاد تر میشه

رویای خاکستری شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریممممممممممممممممممممم جان.
خوبی؟ چه خبرا؟
امان از دست تو با این داستانهات. خیلی قشنگند.

موفق باشی نینی

بیا پیشم

سلام وحید جانننننننننننننننننننننننننننننننننننن.خوبی؟

سلامتی. خبرای خوب خوب. ایشالا

مرسی که لطف داری. خوشحالم که دوست داشتی.

نینی؟!!!!!!!!!!!!!!

اومدمممممممممم

سحر شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام بلا
خیلی خندیدم .به خدا اول صبحی روحم شاد شد. خدا شادروانت کنه. خیلی قشنگ توصیف کرده بودی. مرسی
و اما در مورد سفر سوریه باید بگم که یهویی خدا قسمتم کرد.اگه مشکلی پیش نیاد شب عید راهی سوریه و لبنان هستیم.جاتو خالی می کنم.مخصوصاْ وقتی میریم لبنان و از اون کلیسا دیدن می کنیم و کنتاکی می خوریم.
باااای

سلام بر سحرگاه خودم.خوبی عزیزمممممممممممممممممم؟

واییی عزیزم. وقتی تو خوشت بیا یعنی که خیلی .....

ایشالا خودت روح خودتم شاد کنه. توام که مثل خودم دعا میکنی جلب.......

وایییییییییییییییییییییی٬خدایا.چقدر خوب.به سلامتی.

فقط یه نکته ای:اگه دعا نکنی.......؟؟؟؟ دیگه دیگه......

گرفتی که آیا؟

الهی نری لبنان.!!! (میدونی که من ح س و د م) رفتی بازار حمیدیه واسه من لباس عروس بخر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باشه گلم؟

بهارین جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام مریم جون
بچه ها خیلی با نمکن...
خدا حفظش کنه...

سلام بهارینم. خوبی عزیزم؟

کجایی؟ کم پیدا شدی دختر؟

ایشلا بچه های شما......

سلامت باشی عزیز

ایلیا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

به نام خدا

سلام

به به عجب نمازی خوندی قبول باشه!

اینکه داری به الهه نماز خوندن رو یاد میدی عالیه!
نماز خوندن رو باید از بچه گی به بچه ها یاد داد

فقط یه چیزی مواظب باش خندت نگیره سر نماز!

به نام خدا جونم.

سلام ایلیا. چطوری؟ قبول حق باشه.!!

بخدا من یادش ندادم. خودش یاد میگیره.

خندم نگیره! میترکم از خنده از بس ورجه وورجه میکنه...

نازنین پسر جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام گرامی

راستش سرم یه مقدار شلوغه ... شرمنه دیر به دیر میام خدمتتون

متن خیلی جالبی بود ... بعدش نمازتون رو دوباره به جا نیووردید؟؟؟ ( آخه به نظر می رسه نمازتون یه جورایی مشکل دار بوده )

از دست این بچه کوچولو ها

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام گرامییییییییییییییییییییییی.خوبیییییییییییییییییی؟

بله تو دی ماه تقریبا سر همه!!! شلوغ میشه. به هر حال خوشحالم که اومدی.

مرسی. اگه شما میگی جالب بوده حتما جالب بوده!

چرا دوباره خوندمش از بش خندیدم ترکیدم

نماز که مشکل نداشت الهه مشکل دارش کرد!!

جیگرشو گاز گازززززززززززززززز

سلامت باشید. شما هم سالم و سلامت باشید گرامی

mosafery az dooor dast جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ق.ظ

baz jaye shokresh baghye ke roo gardanet nachasbide bood
hahahah

سلام گلمممممممممممممممممم.خوبی؟

تو نمیخاد کار یاد الهه بدی اون به اندازه کافی بلده. رو گردن نمیشینه ولی وقتی میریم سجده میشینه رو کمر و دیگه پایین نمیاد.....

من پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام مریم خانوم واقعا خندیدم ولذت بردم چه عشقی کردی با اون جیگیلتون خیلی دقیق توصیف میکنی

سلام گلم. خوبی؟

قربونت برم خوشحالم که خوشت اومده. با این نظرت کلی روحیه گرفتم. مرسیییییییییییییییییییی

مرتضی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

عجب !!!
نمردیم و فهمیدیم چرا قنوت مستحبه!!

سلام مرتضی. چطوری؟

دلیل بالاتر از این؟!!!!!!!!!!!!!!

محمود پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.wikipedia-org.blogsky.com/

وبلاگ جالب داری
http://www.wikipedia-org.blogsky.com/

سلام
ممنون. نظر لطفتونه.

یه پیشنهاد:بهتر نبود یه جمله از مطالب و میخوندی؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد