دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فصل امتحانا...

سلام. خوبین. من اصلا حس درس خوندن ندارم. اگه خودم با خودم آشنا نبودم یه بلایی سر خودم میوردم. حسرت به دلم موند تو این هفت ترم  یک کتاب و قبل از امتحان تموم کنم. 

این روزا برنامم شده just sleep

واقعا نمیدونم چرا بدنم نسبت به خواب حالت اشباع نداره؟؟؟؟

یه جمله معروف هست که میگه: 

ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد....

                                                     دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد

پیام سعدی به دختران مجرد: 

                   حال که نیست خبر از شوی                   زگهواره تا گور دانش بجوی    

برنامه ریزی دقیق درسی ترم قبلممم اینجاست.(خجالتام پای خودم) 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
مدیرمرکز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

با تشکر از حسن سلیقه شما!
مثل سایر دوستان لذت بردیم:))))

با سلام. به سیستم گویای مریم اینا خوش اومدین.

چنانچه خوشتون اومده که انگار اومده ایولللللللللللللللل!!!!!!!

خوشحالم که خوشتون اومده

کلافه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com/

عالی بود عالی.

مرسیییییییییییییییییییییییییی

روحیهههههههههههه

سعید جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://delneveshteh2.blogsky.com

یکی رو میشناختم مثل تو بود.
این قدر میخوابید که خسته میشد.بعدش دوباره میخوابید تا خستگیش در بره
خدا بیامرزدش......

سلام. چطوری؟ خوش اومدی.

. چرا خدا بیامرز؟!!!!!!!!!!!!!!!

احسان دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

منتظر خبر خوش پاس شدن امتحان زبان شما می باشیم

سلامممممممممممممممم. هاو ار یو؟

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فقط همین

بوف بینا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
خوب نیستم
اونی که باید تغییر عقیده بده یه نفر دیگه ست!!
آره قربونش!

ممنون که لنکم کردی
(خودت چند تا شکلک برای متن انتخاب کن)

سلام. چطوری؟

چرا؟

نه که منم باورم شد طرف منم. وای وای...!!!!!

خاهش مصرف میشه.

باشه. واسه متن تو ازی این شکلا خوبه؟(مثلا میتونی از اینا اسفاده کنی)!!!!

مرتضی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

می‌گم ها !!
خاله مریم خوشم میاد که مثل خودم به استقبال امتحانات میری!!!

این روزا ، شبانه روز چند ساعت می‌خوابی؟!
من به شخصه کمتر از 14 ساعت نمی‌خوابم!!

سلامممممممممممممممم آقا مرتضی گل. چطوری؟ از این وراااااااااااااااااااااااا؟!!!!!

فقط شدتش یه مقدار متفاوته.مال من ته ته شدته!!!!!!

بهتر بگی چند ساعت بیدارم؟!!!!!!!!!!!!!

timmy یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://makhmali.blogsky.com

سلااااااااااااااااام. والا ماهم کارمون شده خوابیدن که البته بهش خوردن رو هم اضافه کن. انگار نه انگار که امتحان دارم!
مدتیست به روز شدم...

علیک سلاممممممممممممممممممممممم. خوبی؟

پس این مشکل همه گیر شده.غصه نخورم؟

اونوقت یه سوال:درس و کجا جا میدی؟

ایلیا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

به نام خدا

سلام

شکل کتابهای در هم برهم دقیقا مثل اتاق منه!

جالب بود

مثل همیشه طنزناک و جالب

سلام ایلیا. چطوری؟

خوبی؟

کتابای من یه تفاوتی داره اونم اینه که همشون نو هستند و قراره به زودی در شب امتحان به اندازه کسب نمره ۱۰ خوانده شود

مرسی. لطف داری.

بوف بینا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

سلام بر تو ای دختر
خوفی؟
نخیرم
توت کیک توت فرنگی نشانه ی محبت و دوستی و عشق و از ایناست
وقتی یه خانم محترم که دست پختش هم خوبه میخواد برا یآقاشون ابراز احساسات ول کنه ، یکی از راه هاش درست کردن یه کیک توت فرنگیه!!!
افتاد؟
آره!

من از آدمهایی که میان وبلاگمو میخونن و مینویسن : وای چه مطلب قشنگی بود! متنفرم
میدونی چرا؟
چون معلومه اصلا نخوندن که چی نوشتم
نتیجتا از اینکه برم وبلاگ یه نفر و فقط ازش تعریف کنم خوشم نمیاد
نظرمو میدم
شاید هم اشتباه بکنم (که معمولا اینجوریه)
ولی نظره دیگه!

دوست داشتن که دم امتحان و پس امتحان و ماقبل فینال و نیمه نهایی نمیشناسه!
میشناسه؟!
حالا ما یه حرفی زدیم
تو چرا جدی میگیری؟

یه نکته ی ظریف : نود درصد مطالب وبلاگ من ساخته ی تخیلات خودمه
به خصوص داستانها
اینو یادت باشه!
ممنون

در ضمن شما مفتخر شدید که در لیست لینک های وبلاگ من جایی برای خودتون دست و پا کنید
تبریک میگم!!!!

سلام بر تو ای پسر. خوبم. شما خوبین آیا؟

چرا خیرم. همینم که من گفتمم بود. خوب هم صورتی هم خوشمزه.

حالا چون اصرار !! میکنی هر کی ؟؟؟ که خانوم خوب شدم واسش میپخم ببینم حرفت تا چه اندازه درست در میاد؟

منم بدم میاد.تابلو نمیخونن.

تو این یه مورد بهت حق میدم.(از عجایب ۸ گانه.هشتمیش منم)

نظر دیگه. قرار نیست همه مثل هم باشند. نظرت محترمه محترم خانوم!!!!

راستش نمیدونم. من هنوز درگیر مسایل عشقی نشدم که بتونم درک کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا نباشد کسی دل گیر نمیکند چیزها!!!!!
چیه خوب؟ شعرش خیلی نو. خودم الان ساختمش.

چه جالب. موفق باشی. یه نکته ظریف تر تر: به این یه چیز دیگه هم میگن(راهنمایی کاملا مسقیم:تفاهم)

واییییییییییییییییی. چه مفتخر بزرگی. من سالها منتظر همچین مفتخری بودم.!!!!!!!!!!!!!

سحر شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
منم اگه می رفتم خونه دوستم و به جای درس خوندن جشن می گرفتم ، اینطوری وقت کم میاوردم.
خب عزیزم نرو دستشویی.تا حالا شنیدی کسی از دستشویی نرفتن مرده باشه.فقط روزی ۴ ساعت توی دستشویی(اتاق فکر) میشینی به چی فکر می کنی؟ هان؟ اونم از وضع نماز خوندنت با الاهه .از خواب و غذات هم بزن. اونوقت کلی هم وقت اضافه میاری و می تونی کتابا رو دوره کنی.
بابا این درسا رو ما هم خوندیم. دیگه اینقد سر و صدا نداشت که.شورشو در آوردی با این درس خوندنت. نمی تونی درس بخونی خب شوهر کن.همه رو علاف خودت کردی.هی می گی میخوام ادامه تحصیل بدم...

سلام سحر جونم. خوبی؟

ا. کی بهت گفت من رفتم خونه رضوان؟!!!!

جشن نگرفتیم که. فقط کلی خندیدیم که خدایی نکرده روحیمون تو امتحانا ضعیف نشه!!!!

الان اوج نظرت همین بود سحر جونم؟ نظر دادیا. اگه تو میتونی نری دستشویی منم نمیتونم!!!

کجا ۴ ساعت؟ باور کن من......(اطلاعات شخصی نمیدم)

از خاب که نمیتونم این یکی هرگز. اما از خوراک و میتونم. باشه.

دوره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فحش دادیا. من میگم حسرت به دلم موند یه کتاب و قبل امتحان تموم کنم اونوقت تو میگی دوره؟ خودتی..... این وصله ها به من نمیچسبه...

مطمینی همین درسا بود؟!!!!

خوب آخه اونم نمیتونم.مشکل همین جاست

من غلط بکنم ادامه تحصیل بدم . شرط من واسه ازدواج اینه که شوهرم نزاره ادامه تحصیل بدم!!!

تفاوتها رو با مکن احساس کنید.

بوف بینا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

هیچ کجای وبلاگت به قشنگی عکس توت فرنگی های نیست
میدونی کیک توت فرنگی نماد چیه؟
این اولین بار بود که اومدم اینجا
دوس دارم بیشتر بیام
ولی منم مثل تو امتحان دارم!
با این عکسای سوریه خیلی حال کردم
و البته چادر نماز و . . .
ولی با این شکلک هایی که میذاری حال نمیکنم
جنگولک بازیه!
لوس میشه!
والا

خوشحال میشنم اونورا ببینمت

سلام.

مرسی. همش قشنگه ها. بیشتر دقت کن......
توت فرنگی: نماد یه کیک صورتی خوشمزه. درست گفتم آیا؟

خوش اومدی.

بیااااااااااااااااااااااااااااااا. قدمت رو توت فرنگیا وبلاگم.

خوب بعد امتحانا بیا. منم دیگه آپ نمیکنم تا..............؟؟؟؟

ایشالا نصیب شما. منظورت عکس آخر مربوط به بخش تغذیه بود دیگه؟

چرا؟؟؟؟؟ شکلا به این قشنگی. زاویه دیدت و عوض کن. ببین از اون طرفم قشنگ نیست؟

نه والا.....

باشه اومدم خوشحالت کنم.

mosafery az dooor dast پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

albat in aghaye sadi hich nasihaty vase ma nakarde?

سلام دراکولا. خوبیییییییییییییییییییییییییی؟

آقای سعدی برای شما نصیحت کرده ولی چون شما هیچ کدوتون پند گیر!!! نیستین خودشو سبک نکرده که همه جا پخش کنه نصیحتشو..........

نازنین پسر پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام گرامی

شعرای جالبی بود ... اینجا معلوم میشه که کی درس خونده و کی استراحت کرده ...

امیدوارم تمام دانشجویان موفق باشند

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام گرامی.خوبیییییییییییییییییییییییی؟

نیازی به این فلاکت نبود. همینجوری هم اگه میپرسیدین من صادقانه اعتراف میکردم....

منم امید دارم. شما باید آرزو داشته باشین

درساتون پاس. برفاتون زیاد

رویای خاکستری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جان خوبی؟
زیبا بود. خواب آلودگی هم عالمی داره

موفق باشی

سلام ؟آقا وحید. خوبی؟

مرسی. نگو خاب که......ول کن نیست.

مرسی شما هم همچنین

منا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

مریم جون شما متنو گذاشتی بعد اجازه میگیری؟؟؟

شوخی کردم اصلا اشکال نداره منم لینکت میکنم

میتونم بپرسم از کدو شهر هستین؟

سلام مونا جون. خوبی عزیزم.

خوب آخه فقط امروز وقت داشتم آپ کنم شعرتو دیدم خوشم اومد. میدونستم خیلی گلی. مرسی.

از اصفهان. شما چی؟

احسان پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

عجب شعرای باحالی

خوشحالم که خوشت اومده.

ستاد روحیه کاذب دهی دم امتحانا

ستادش تازه تاسیس. یعنی از امروز توسط من تاسیس شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد