دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

ریاضی 2..........

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.  

وای خدا جونم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.  

خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.  

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.   

ریاضی 2 رو با نمره 14 برای اولین بار پاس شدممممممممممممم.  

 بالاخره زحمتای شبانه روزی من نتیجه داد(وووووو)

 

خدایا خیلی باحالییییییییییییییییییییییییییی. دوستت دارم مهربونمممممممممممممم

نظرات 11 + ارسال نظر
منا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://faryadibisedaa.blogfa.com

باریکلا بهت افتخار میکنم دوست عزیز

راستی منم رمز میخواااام

سلام عزیزم. مرسیییییییییییییییییییییی

الان میام بهت میگم

بوف بینا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

منم رمز میخوام
مامااااااااااااااااااان

سلام. خوب حالا گریه نکن. الان میام رمز بهت میدم

احسان پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام عزیزش
ایول خیلی پیامت باحال بود
کلی شاد شدم
نه نمی خواد از این چیزا بگی. همین طوری گفتم دارم میرم خونمون در جریان باشی
خوب
مراقب خودت باش عزیزش. فعلا

سلام عزی دلش. چطوریییییییییییییییی؟ خانوداه خوبن؟سلام برسونید از طرف من

مرسی از جریانت. یعنی هیچکدوم از گزینه ها نبود؟

باشه عزیزش. ولی یه کاری کن. سلام منو برسون حتما

ایلیا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

به نام خدا

سلام

اون زحمتهای شبانه روزی چنین نمره ای هم طلب میکرد
واقعا تبریک میگم
منم از ریاضی عاشقم

سلام ایلیا. چطورییییییییییییی؟

بابا حالا من یه چیزی میگم اینقدرام وضعیتم خلاب نیست که....

مرسیییییییییییی

منم ریاضی و حسابداری عشقمه!!!!!!!!!!!!!!!

نازنین پسر چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ


سلام گرامی

خوش به حالتون

من با تلاش های شبانه روزی فیزیک ۲ رو میوفتم

در پناه حق ... خوب و موفق باشید

سلام گرامییییییییییییییییییییییی.چطوری؟

کجا بیدی نبیدی؟

توکل به خدا. ایشالا که پاس میشین. منم این یکی و از دستشون در رفته وگرنه خودم که میدونم چقدر برگمو قهوه ای کردم

مریم چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://just-in-time.blogsky.com

:دی برای اولین بار و آخرین بار البته :پی
مبارکه :) می فهمم چی کشیدی :)

سلام.خوبی؟

چی برای اولین و آخرین بار آیا؟

مثلا چی کشیدم جز ریاضت واسه درس خوندن!!!!!!!!!!!!!

رویای خاکستری چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جان. خوبی؟
خدا رو شکر. آفرین به دوست درس خوانم.
موفق باشی

سلام گلم.خوبیییییییییییییییی؟

مرسی از اینکه روحیه بهم میدی!!!

چرا؟آیا؟

پ.ت چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.zehneman.blogfa.com

سین لام الف میم
تبریک می گم
منظورت از زحمتای شبونه همون خوابای شیرین و دلچسب بود دیگه؟

سلام. چطوزی؟

مرسییییییییییییییییییییی

فقط خابیدن که نه خوردنم نقش داشت خوب

سحر سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

خدایا شکرت که بالاخره دعاهامو مستجاب کردی.
تو که نمی دونی چقدر ازش خواستم از سر تقصیراتت بگذره و بذاره این درسو پاس کنی.
بازم خدا رو شکر.
شیرینی ما فراموش نشه و دیگر هیچ....

سلام سحرم. چطوری عزیزم؟
مگه تو برام دعا کردی سحری؟!!!!!!!!!!!!

بلووووووووووووووووو. اگه راست میگی بلو واسه خودت دعا کن که.......

هر کی سوغاتی آوردی شیرینی هم میدم عجیزمممممممم

احسان دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلام. ایول تبریک میگم.
شاید از ترم دیگه من هم روش تو رو دنبال کردم. انگار خوب جواب میده
راستیییییییییییییی!
من 1 ساعت دیگه حرکت می کنم به طرف تهران. فردا هم میرم خونمون دزفول

سلام. خوبییییییییییییییییییییییییی؟ مرسی

نه تو رو خدا. نکنی این کارو. اینجور درس خوندن رو سیستم همه ادما نصب نیست. میترسم پس فردا روزی دعای خیرت بمونه پشت سر و مغزم!!!!

خوب من باید الان چی بگم؟
بگم:
خدا پشت و پناهت٬سفر بیخطر؟
سلام به خانواده برسون؟
یا اینکه خوشحالم که امتحانات تموم شده؟!
ایا؟

مرتضی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

تبریک عرض و طول میکنم!!!

شیرینیه ما یادت نره!

سلام مرسیییییییییییییییییییییییییی

از همون شیرینی هایی که واسه تولدت دادی بهت میدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد