دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فصل امتحانات....

سلام به همگی. حالتون خوبه؟ 

تو هر وبی میرم همه درس خون شدند. تقریبا ۱۰ روز دیگه امتحانام شروع میشه. بین امتحانام خیلی فاصلست و همین باعث شده من اصلا سراغ کتابام نرم.یه چند وقتی نمیام نت.ببخشید.

وای دوباره روزای سخت داره شروع میشه. ایشالا که همگی موفق باشید. 

به امید پاس شدنمون.............

نظرات 8 + ارسال نظر
ا م ی ر پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام مریم جان خوبی
مرسی از اومدنت....
هیچوقت برا کادو دادن دیر نیست
هدیه فاصله هارو کم میکنه ها ...

شوخی کردم
همین که بهم تبریک گفتی خودش کادوس
راستشو بخواهی بعد از اپم با پدر ومادرم رفتم مسافرت اونجا نت در دسترس نبود وگرنه بهت خبر میدادم خانمی
امیدوارم تو امتحانات موفق شی
۲۵س

سلام امیر جان. ممنون. شما خوبیییییییییییییییییییییی؟

خواهش میکنم.

ما اصفهانی ها رسم داریم تولد هر کسی باشه شیرینی میبریم کادو بهمون بده

ولی من جدی گفتم!!!!!!!!!!!!!!

حالا مسافرت خوش گذشت؟

مرسی. رفتی حرم برام دعا کن. التماس دعا

کلافه چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com

مرتضی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.امیدوارم که همه درسها رو پاس کنید بخصوص حسابداری 3 رو!!!!!

سلام جاپونیییییییی.چطورییییییییییییییییییی؟
درس که نداری هی بیا نمک رو زخم ما بپاش.

الان این که گفتی دعا بود؟ پس خنده اخرش جی بود؟
مرتضی جان اگه میخای مسخره کنی مسقیم تر بگو من حالیم بشه!!!!!!!

الهه ناز چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://http://languagelovelovelanguage.persianblog.ir/

سلام. منم برات دعا میکنم امتحاناتتو پاس شی. تو هم برام دعا کن. منم از ۱۷شروع میشه تا ۱۴تموم میشه.دست نوشته قشنگی داری. مخصوصا درباره خواهرزادت الهه جون.به امید دیدار.

سلام عزیزم. حالت خوبه؟

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییپس با هم ازادمون میکنند. راستی شما کدوم دانشگاه چه رشته ای میخونید آیا؟

مرسی عزیزم. نظر لطفته.
یعنی همشهری هستیم ؟!!!

مدیرمرکز دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/


این اوج همدردی بود!!
من فعلا وقت درس خوندن ندارم که بخوام 18 رو به 20 بدل کنم!
نه من همچی فکری نکردم! کدوم توهین؟!
(از شوخی گذشته امیدوارم همه تون 20 بمونید!)

سلام.

میشه دیگه تا اوج پیش نری. همون در حر نرمالبه نظرم طبیعی تر باشه. مستکبر بی رحم یکمم از اینا

مگه چیکار میکنی که وقت درس خوندن نداری؟
کاملا مشخص٬نیازی به توضیح نیست عزیزش

واقعنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

مدیرمرکز یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام بر دانش اندوز شب های تنهایی امتحانات!
تو هر وبی همه درس خون شدن؟!

این خنده ها از روی تمسخر و دست انداختن و سر به سر گذاشتن و ... نیست ها!
فکر نکنین واسه اینکه گرفتار امتحانا شدین سوژه گیر آوردیم ها... نه ..این خنده ایست که بر هر درد بی درمان دواست!

سلام. چطوری؟؟؟؟؟؟

همه نیسستن خوب حتما دارند درس میخونند دیگه!!!!
کاملا واضح و مبرهن است که شما قصد پلیدی در سر دارید

شما اگه راست میگی برو درس بخون هیجدتو بکن بیست

یه وقت فکر نکنی من قصدم توهینه ها اصلا!!!! بخاطر همون خنده و دوا درمونه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رویای خاکستری یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟ همه درس میخونن به جز تو که تنبلی. ای کاهل

درس بخوان مگو چیست درس ای تن آسا

موفق باشی گلم

سلام. ممنون. شمال خوبی؟

هینن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با منی وحید؟؟؟؟؟؟
هر جور این چند سال و گذروندم بقیشم میگذرونم. نگران من نباش زرنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون. شما هم همین طور

صدف یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام عزیزم
مشکل هممون این موقع همینه یه ترم درس نخوندیم انتظار داریم یه هفته ای همشو در حد ۲۰ بخونیمحداقل خوش به حالت بین امتحانات فاصله زیاده برای من که همش پشت سر همدیگس
نمیخوام ناامیدت کنم ولی واقعا صنعتی سخته دعا کن بپاسمش به امید دیدار

سلام صدف جونم. حالت خوبه؟ من خوبم.ممنون گلم.

بیست که نع. من در حدی که مشروط نشم و درسام پاس بشه قانع ام. من خیلی قانع ام. معلوم نیست صدف جونم؟!

خوب عوضش زودتر راحت میشی. امتحانای من از ۱۸ خرداد شروع میشه تا ۱۴ تیر.

جدا؟؟؟ وای خدایا من تو حسابداری ۳ موندم

ایشالا. غمت نباشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد