دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مرگ و تولد..؟؟!

سلام به همگی. چطورین؟ چه میکنید با درسا؟ راستی روز پدرتون مبارک. ایشالا یه روزی همتون پدر میشین و حس منو میفهمین!!! 

 واسه من که روز خوبی نبود. صبح ساعت ۱۰ دوستم اس داد که بابام فوت شد. کلی گریه کردم. باباش سرطان خون داشت. یکماهی میشد که تو خونه بستری بود و روزعید هم فوت شد. برای شادی روحش یه فاتحه بخونید. 

امروز صبح هم یکی از دوستام که ۵ سالی ازم بزرگتره نی نی دار شد. اون رفت و این بدنیا اومد. نمیدونم اونا دیشب چه شبی و گذروندند و اینا امشب چه شبی و میگذرونند. 

خدایا٬به دوستم و خانوادش صبر بده و اون بچه رو هم محافظت کن. 

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت؟ اما هر موقع کتاب باز میکنم دوستم میاد جلو چشمم.خیلی سخته بخدا. درساشم که......... 

خدایا شکرت.....

این شعرم به مناسبت روز پدر:

اینکه از جیب پدر بچه او باخبر است ـ اینکه زن درک کند شوهر او در به در است ـ اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است ـ بهترین هدیه روز پدر است.

نظرات 8 + ارسال نظر
مدیرمرکز شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
پدر واژه ای مقدسه!
منم زنهای زیادی رو دیدم که علاوه بر نقشهای مادری. خواهری خاله ای و ... نقش پدر رو هم داشتن...
خیلی با این جماعت حال میکنم...
شما چطور؟!

سلام. خوبییییییییییی؟
درسته. خیلی مقدسه قربونش برمممممممممممممممممممم

خیلی سخته.

با کدوم جماعت ایا؟

ا م ی ر پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com/

سلام خوبی خوشی
بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا پدر دوستت متاسفم امیدوارم در رحمت الهی باشه
چه خبر؟ انگاری نیومدی؟
خوش باشی مریم

سلامممممممممممممم. چطوری؟
خدا رو شکر میگذرونیم دیگه.

ممنون. ایشالا.....
نه نیومدم. ولی بعد از امتحاناتم حتما میام
قربونت. ممنون. شما هم همینطور

رویای خاکستری یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مریم جون خوبی؟

کم رنگیاااا

بپر بیا ببینم

تسلیت و تبریک

سلام وحید جان. احوال شما؟

چه کنم؟ درسا کم رنگمون کردن!!

باشه. الان میام خوشحالت میکنم!!

ممون

مرتضی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.صمیمانه درگذشت پدر دوست بزرگوازرون رو تسلیت می گویم.خداوند روحشان را غریق رحمت کند و به خانواده اش صبر عنایت کند.
به یاد داشته باشید اکنون زمانی است که باید در کنار دوستتون باشید.

سلام. خوبییییییییییییییییییییییییی؟
ممنونم از ابراز همدردیتون. لطف داری شما.

اکنون میخواهم در کنارشان باشم ولی افسوس که ایشان در منزل به سر میبرند . با همگان قطع رابطه کرده اند. و من نیز خجالت میکشم به منزل ایشان برومممممممممممممممممممممم

آبی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://blue.persianblog.ir

تبریک روز پدر و فهمیدن حس شما و اسم مریم بالای وبلاگ !؟
اگه اجازه بدید ، من تشکر میکنم.
راستش به مقدار متنابهی از پستهای قبلی شما رو خوندم و لذتشو بردم.
شما هم اگه علاقه ناچیزی به دنبال کردن وبلاگ این حقیر دارید، حرت زده ام کنید
شادزی

سلام. خوبییییییییییییییییی؟
بله دیگه. من و حس پدری!!!!!!!!!!!!!!
اجازه میدم تشکر کن!!!

مرسیییییییییییییی. شما لطف دارین. چشم الان میام اون طرفا ببینم چه خبره؟

احسان شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

فوت پدر دوستت رو صمیمانه بهش تسلیت میگم.
انشاالله که غم اخرشون باشه

تو هم سعی کن به دوستت کمک کنی و تنهاش نذاری. الان بیشتر از همیشه بهت نیاز داره

سلام. خوبیییییییییییییییییییی؟
ممنون. لطف کردی. ایشالا......

صبح باهاش حرف زدم. گفت تازه دارم میفهمم چه بلایی سرم اومده وو....
غصم شد براش.

سحر شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

روز منم مبارک.
خودم به خودم تبریک میگم!

سلام سحر جونم. خوفییییییییییییییییییییییییییییی؟
کمال همنشین در شما هم اثر گذاشت. حس پدر بودن؟!!!!!!!!!!!!!

حالا غصت نشه. روز پدرت مبارک سحر جونممممممممم

فریناز جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
خدا رحمتشون کنه

واقعا هم خدا بهشون صبر بده

سلام. خوبیییییییییییییی گلم؟
ممنون. ایشالا..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد