دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

پول تو جیبی..!!

دیشب به اتفاق دایی هام و مامانبزرگم افطار رفتیم پارک جاتون خالی.بعد از افطارما بچه ها (+20) دور هم جمع شدیم در مورد مشکلاتمون بحثیدیم و خندیدیم.تا اینکه بحث به پول تو جیبی و نحوه استخراج پول از خونواده ها شد. 

اینکه استخراج پول از مامان سخت تره یا بابا؟  پسر داییم گفت: صد رحمت به مامانم بابام بیچارم میکنه تا پول بده. دهنم کف میکنه فک درد میگیرم تا بهم پول بده.  منم گفتم:برعکس بابام پول میده ولی مامانم کچلم میکنه.  با فاکتور خرید باید ازش پول بگیرم!!!!  

                                                         

هر کی هرچی تو دلش بود گفت. منم رو شوخی و خنده گفتم.  حالا شما خوبین. من یکی و میشناسم که ماهی 10 هزار میگیره باید تقسیم بر 30 کنه و تا اخر ماه ببره. اصلا یه وقت فکر نکنید اون یه نفر منم. نععععععععععععع. اصلا!!!!(البته شوخی بود).   

داشتیم میخندیدیم که یدفعه گفتم: وای مامانم. مامانمممممم.  گفتند مامانت چی؟ بگو بگو(هیجان). گفتم مامانم داره نگام میکنه.  

                                                              

یه خنده ی نا ملیح بهم کردددددد  نفسم حبس شدد.  با ارنجم محکم کوفتم تو دست خالم. وگفتم: بمیری چرا نگفتی داره نگاه میکنه؟ 

باز خدا خیرش بده پسر داییم. گفت: بحث سر این بود که بابا تو پول دادن منعطف تره یا مامان؟!! 

این نتیجه رسیدیم که کلا پول گرفتن از طایفه شما(داییم هامو مامانم و خالم) انرژی و وقت زیادی میگیره.  

همه خندشون گرفت. مامانمم خندیددددد!!! منم یه نفس راحتی کشیدممممممم  

                                                           

نظرات 12 + ارسال نظر
Pharmd401 شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://Good info

Hello! fbceakf interesting fbceakf site! I'm really like it! Very, very fbceakf good!

باشه!!!

مرکز رها بخشی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
بهتر بود رو این مطلبت قفل میذاشتی!!
حالا خودمونیم اون قفل رو واسه چی گذاشتی؟!(فزولی)
پول تو جیبی من نصف نصف نصف شماهاس!!!
ماه رمضونی افطار رفتین پارک از این موضوع مهمتر گیر نیوووردین...؟!!!

سلام. چطوریییییییییییییییییییییییی؟

چرا آیا؟
واسه اینکه چونکه زیرا!!!!!!!!!!!!!!! گرفتی چی شد گلم؟!!!
اره جون خوده خوده خودت. نصف چند تومن منظورته؟

اره اینقده کیف داد جاتون خالی. ایششششششش. نزن تو ذوق بچه. دیگه نمینویسماااااا. میمونی تو خماری

مرکر رها بخشی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

او هوووووووووووک!
پیشرفت کردی...!!!
رمز میزاری رو مطالبت!!!
(این نظر در مورد پست بعدیه چون نتونستم اونجا نظر بدم اوممدم اینجا)
داشتم چی میگفتم؟!
آها...!
بابا بی خیال!
یه پیشنهاد بدم؟!کلا وبلاگتو قفل کن!!!

سلام. چه گیری تو
باشه رمزشو میدمت بخونی شب خابت ببره.

میگم تو با وب من مشکل د اری یا با قفل حال میکنی؟؟؟؟

رویای خاکستری سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ق.ظ

salam maryam joon khoobi khoshi salamati?
che khabara
mer30 ke oomadi
ajab post e toopi. eyval

سلام وحیدجان. خوبیییییییییییییییی؟
خوشحالم که خوشت اومده. مرسی لطف داری شما

سحر دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
تقبل الله خواهر.
رمز پست بعدی رو رد کن بیاد.
البته اگه دوست داشتی.

سلام سحر جونم. خوبیییییییییییییییییییییی؟
از شما هم تقبل الله برادر!!!!!!
اوکی. میدمت

صدف یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام به مریم جون چه قالب خوشگلی ولی خودمونیم چه حالی داری هفته ای ۳بار قالب عوض میکنی... بذار این قالبت ۲-۳ هفته باشه تا بهش عادت کنیم . چه بحث جالبی کردین ولی برای من راحتترین کار گرفتن پول از مامان و بابامه دعا کن با این مدرک مدیریت یه کار خوب گیرمون بیاد تا نخوایم دیگه از این بحثا داشته باشیم.

سلام صدف جونم. خوبیییییییییییییییییییییییییی؟
قابل نداره. چشمات خوشگل میبینه گلم.
من فقط سه تا قالب عوض کردم

این قالب اخریش بود. دیگه عوضش نمیکنم
خوش به حالت.

ایشالا...............

افشین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://rooidad1.persianblog.ir

[گل] گرامی ..


[گل] تاریخ نگاران دلیل قیام مازیار را چنین نوشته اند که : ....


شاد و پیروز باشی

پاینده ایرانمان [گل]

سر بزن خوشحال میشم ....

سلام
مرسی از این همه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وقتی که برای خوندن نوشته هام گذاشتی
حتما میام. شک نکن!!!!!!!!!!!!!!!!

بهارین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
نه مریم جونم
من هنوز دستم تو جیب این و اونه
البته نه اینکه فکر کنی دزدی می کنما....نه....منظورم اطرافیانم پول بهم میدم...
فعلا در رویای پر پول شدن جیب مبارکمان به سر میبریم

سلام گلم.خوبیییییییییییییییی؟

رویای شیرینی جیب پر پول شدن.

پولدار شدی ما رو بیخبر نزاریا

آبی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

آخه چرا انقده شروری بچه؟ جنگ داخلی راه میندازی توی خونواده؟ زلزله ! نکن این کارارو . زلزله
شادزی

سلام بلو.خوبی؟
من شرم؟ دلت میاد؟ بچه به این معصومی!مظلومی!!!!

من فقط یکم کودک درونم بیش فعال. همین!!!

بهارین پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

آخی نازی چه بحث جالب و پر پولی!!!!
ولی بحث پول گرفتن از هر کی باشه آدم یه حس بدی بهش دست میده...من به همین خاطر ترجیح میدم مستقل باشم...

سلام بهارینمم.خوبی گلم؟
منم با نظرت موافقم اما فعلا درس دارم ایشالا بعدا یه کار مناسب پیدا میکنم و جیبام مثل شما پر پول میشه!!

مرتضی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

ولی جالب می شد اگه مادر بزرگوارتون کوتاه نمی یومد.آی چه صحنه ای می شد.
راستی این طور که من فهمیدم شما روزی سه تا قالب وبلاگ عوض می کنید.صبح قبل از صبحانه ظهر بعد از ناهار و شب قبل از مسواک زدن.حالا این کار مستمر تا کی ادامه دارد خدا داند و خدا داند و خدا.

سلام.خوبیییییییییییییی؟
مامانم جلو جمع منو ضایع نمیکرد. بعدترشم همه مثل هم بودیم و زیر اب مامان بابا میزدیم.

از بس بهم قالب معرفی کردن شرمنده شدم. خدایی فقط یه نفر قالب بهم معرفی کرد. بقیه نه تنها کمک نکردند بلکه زدند تو ذوقم

منم دیدم کسی تحویلم نگرفت. خودم روزی چند تا قالب به خودم معرفی میکنم!!

نه دیگه این اخریش. حالا چطوره؟ خوب شده؟

Ehsan چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com


عجب
با مزه بود
برای من هم پول گرفتن از مامانم آسون تره
غرورم اجازه نمیده از بابام پول بخوام. آخه 24 سالمه!! باید خودم در آمد داشته باشم دیگه


مرسی. لطف داری.
خب حق داری. برو کار کن نگو چیست کار. که پس فردا میخاند زنت بدند. ۲۴ سالت شد؟ !!چه زود بزرگ شدی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد