دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

تا حالا شده؟؟؟

سلام.چطورین؟دیروز کامی رو روشن کردم رنگش بنفش شده بود. اشک تو چشمام + شد. اما امروز باز رنگش زرد شد!!!! خدا به بابام رحم کرد. خوشحالممممممم.مرسی خدا جونمممممممم.

میخوام یه بخش به وبم اضافه کنم با عنوان "تا حالا شده" 

تا حالا شده شب و نصف شب به زور ج ی ش از خاب بلند بشی ولی از بس خابت میاد با چشمای بسته در اتاق و باز کنی و بعد احساس کنی انگشت پات اتیش گرفت و بفهمی انگشت پات زیر در بوده. و ه ه ه ه ه. میسوزه ه ه ه ه 

نتیجه گیری بهداشتی: 

همیشه قبل از خاب مستانه!!! را خالی کنید!

یادمه یه روز ماه رمضون امسال خونه مامان بزرگم بودیم. عصری خالم با یه احساس خاصی گفت: دلم اتیش گرفته. دلم یه هندونه س_________________رد میخاد. با قاشق بتراشم.بتراشم. بتراشم. به به.منم بهش گفتم:اووووووووووووووو اباش و نپاشی به من. اون قل وسطشم مال منه. کلی خندیدیم. یادش بخیر

نظرات 8 + ارسال نظر
مدیرمرکز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
میشود. میتوانیم.

پرت شدن از پله دیگه خیلی.....
آقا تسلیم!
من کم آوردم! هرچی شما بگی!

سلام.
واقعا میشود؟؟چطوری؟؟
عجیب نیست. وقتی پاتو بزاری لب پله شیش تا پله بعدی و دیگه خاه ناخاه رد کردی و رسیدی به مقصد. زاویه دیدتو عوض کن اینجوری زودترم به مقصد نهایی میرسی!!!
خوبه. نه خواهش میکنم هر چی اقامون بگن!!!
اقامون و گفتم.نه شما رو!!!!

مرتضی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی سلام.حال شما؟احوال شما؟ببخشید که من کم لطف شدم.راستیش رو بخوای دارم ....

سلام دادا جاپونی.خوبی؟
واقعا؟؟ حالا چرا لپات گرمز!! شده؟ دیگه زن گرفتن که این حرفا رو نداره. ایشالا که انتخاب درستی کرده باشی و در کنار هم به خوشی و ارامش برسین.
راستی .نمیخاد دعوت کنیا......!!!!

Nima چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

وب زیبایی داری مریم جان . یه زمانی وبلاگ نویسی کار میکردم - تقریبا یک سال پیش ولی دیگه به کل کنار گذاشتم.
الان هم خواستم یه نگاهی به بوم بندازم و یاد خاطرات گذشته کنم که تیتر وب شما نظرم رو جلب کرد.
وبتون هم مثل اسمتون خوشگله.
این آدرس وب های قبلیم هست .
دوست داشتین سر بزنید.
www.nimacruise.blogsky.com

www.popcrazy.blogsky.com

سلام.ممنون. شما لطف داری.
چشم.حتما!

مرکز رهابخشی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

بازم خوبه یه عده اای پا میشن میرن دنبال راه حل....!
بعضیا اونقدر تنبلن که راه حل رو موکول میکنن به صبح!!(خودسانسوری شدید! )
در نتیجه پاشون با در مشکلی نداره...
(مگه مجبوری آخه؟! کسی که خربزه میخوره پای لرزش...کسی که هندونه موخوره...)

سلامم.چتولی؟!
هین. مگه میشه؟! تا صبح که میترکی
ماشالا مقاوت. بزن اون دست قشنگه رو!
بعد با وجود فشارات بالا میتونی بخابی؟؟؟

قاطی نکن گلم. هندونه مال ماه رمضون بود. اما اون قضیه مال یه وقت دیگست. البته همیشه پام لای در گیر نمیکنه ها. بعضی وقتها هم که میرم اتاق بالا میخابم احنمال پرت شدنم از پله ها به پایین زیاده.

صدف سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام مریم جون چطوری؟
خب چرا موظب خودت نیستی؟؟؟ نمیدونی ما یه مریم بیشتر نداریم

سلام صدف جونممممممممممممممممم.چطوری گلم؟

خب شب بود و خورشید نمیدرخشید!!!!!!!!!!!

مسافر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
با توجه مشکلی که تو مانیتورت پیش اومده باید بگم که محیطی که مانیتورت هست دارای رطوبت زیادی هست و برای برطرف کردن رنگ بنفش مانیتور میتونی از سشوار استفاده کنی و قبل از روشن کردن مانیتور 2 دقیقه سشوار رو رو به پشت مانیتور ت بخش قطعاتش بگیر تا رطوبت موجود از بین بره و رنگش به حالت عادی برگرده

شاد باشی
حسابت رو هم مینویسم رو یخ

سلام دوست خوبم.
اره احتمالش هست. چون زیر این اتاق زیر زمین. احتمال رطوبت هست. حتما این کار و میکنم. چون خرجش کمتر از خریدن یه مانیتور جدید.
بازم ممنون دوست خوبم.

یعینی پولم میخای؟؟!!!

مسافر یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

آخ از این مادر بزرگ ها که جواهری هستند و اکثرا قدرشون رو نمیدونیم
همه تو لحظه های بد چقدر آغوششون آدم رو آروم میکنه

باور کن من هر وقت میرم خونه بابا بزرگم. سادگی زندگیشون. حضور گرمشون ارامشی بهم میده که با هیچ چیز عوضش نمیکنم. خیلی مهربونن. خدا حفظشون کنه. وجودشون تو زندگی برکت.

سکوت یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://elahename.blogsky.com

سلام مریم گلم
وایی شده که...ولی فقط پام به زیر در گیر نکرده...
راستی به منم بدید این هدووونه...رو دلم کشید از بس تعریفش کردید!!!

سلام عزیزمممممممممممم.خوبی؟
اصلا کیفش به اینه پات لای در گیر کنه. باور کن!!!!!!!!!!!

تشریف بیارین گلم. ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد