دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

شانس...!!!

تا حالا شده شانست جلوتر از خودت بدوه؟؟ وهر چی هم بدوی بهش نرسی؟ 

شده حکایت من.صبحها زودتر از من از خاب بیدارمیشه شبها هم تا دیر وقت در جهت تضعیف روحیه بنده میکاره(کار میکنه).بیشتر وقتها بین شانسم و ااعتماد به نفسم درگیری. هر روز صبح تصمیم میگیرم که من میتونم. 

میتونمم.خیلی هم میتونمممممممممممممممممممم. یه ساعت بعدش خلافش ثابت میشه و میفهمم که نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممممم 

نتیجه گیری: 

طبق محاسباتی که من انجام دادم شانسم همیشه یه قدم جلوتر ازخودمه

نظرات 10 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

۲باره سلام. ایشالا که موقته
نه متاسفانه وبلاگ ندارم. همینجوری میام نت بیشتتتتتتتتر به خاطر تو

سلام فریبا جان.خوبی خانومی.ممنون .لطف داری گلمممممم
فدات.

فریبا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

سلاااااااام مریم جوووووووون.

از وبلاگت خوشم میاد. موفق باشی دوست خوبم. اگه بشه من بیام تو جمع دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟
منو میقبولین؟؟؟؟

سلام عزیزممم.خوبی؟
ممنون گلم.لطف داری شمااا. خوشحال میشم.حتمااااااا
دعا کن این تعطیلی موقت باشه و همیشگی نشه که شرمنده دوستام نشم
گلم وبلاگ نداری لینکت کنم؟

آرش{مجید} دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.tanhamandeham.blogfa.com/

آخی فدات بشم
میخوای بیام کمکت کنم
ی جا گیرش بندازیم
بای تا های

فکر خوبیه.

نگین جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

باز خوبه که داریش

دارمش اما همیشه ضد حاله برام. چه فایده؟؟

مرتضی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

نشد ما بیائیم اینجا توش یه مطلب باشه که شما غر نزده باشید.از هر دو کلمه یکیش داره غر می زنه.می دونی چیه.من دارم به حال اون مادر مرده ای غصه می خورم که یه روزی قراره......

سلام.چطوری؟
عزیزش٬زاویه دیدتو عوض کن. اصلنشم! نغریدم!! اینا جزو روزمرگیهامه که چون صبحها تنهام اینجا مینویسم
تازه ترشم!! یه مثلی هست که میگه این را بنویسم بهتر است یا ننویسم!!!!(مثلش خیلی قدیمیه شما یادت نمیاد)!!!

غصه نخور. خیلی وقته کال ویتینگ موندن.پلک.پلک
شما غصه خودتو بخور. فکر نون باش که سفر اب است.نخطه

رویای خاکستری دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

پاک عقلتو از دست دادی تو مریم.

امان از دست محاسباتت.

خیلی باحال بود کوشولوووووووووووووو

سلام.چطوری؟
ممنون. چقدر لطف. فقط یه چیزی دست نوازشت خیلی زبر بود!!
اخر نفهمیدیم تو کدوم طرفی هستی؟؟

استار فروت السلطنه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://limooee.blogfa.com

یکی از دوستان وبلاگتو میخوند،معرفی کرد بهم
منم اومدم
خوندمت
ساده و جذاب مینویسی
با افتخار لینک شدی

سلام.چطوری؟
کدوم دوستت ایا؟؟
ممنونون. لطف داری شما.
منم لینکوندمت!!!

آبی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

با توجه به تحقیقاتی که من انجام داده ام ، محاسباتت واقعا شگفت انگیز و یافته هات خیلی جدید هستش مریم خانومه
شادزی دوستم

سلامم بلووو.چطوری؟
چرا؟؟ بیشتر ادما از شانس خودشون میتالند. اونقدرام تعجب ناکانه!!! نیست تحقیقاتم
مرسی از روحیه دادنت!!
سعی میکنم. از شنبه شاد می زی ام!! دوست خوبم. بزار شنبه بیاد

مریمانه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

بازم شانس یارته که یه قدم جلوتره توئه. ما که از دور هم نمیبینیمش

عزیزم مهم اینه که شانس با ادم باشه. شانس جلو باشه یا عقب توفیقی نداره گلم

صدف شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام دوباره چی شده ؟ چرا تو انقد غر میزنی دخمر ؟؟ اینجوری خواستگاراتو می پرونی ها گفته باشم دو روز دیگه ترشیدی نگی چرا فک کردی زندگی بقیه چه جوریه؟؟؟ باز خوبه تو شانسی داری که جلو جلو میدوه من که شانسم پشت سرمم هم نیس چه برسه جلوم
نتیجه گیری اخلاقی : غر زدن و ناامیدی کاری از پیش نمی بره.

سلام صدف جونممممممممم.خوبی عزیزم؟
من غر میزنم؟ من فقط میام نت درد و دلام و مینویسم.
عزیزم نگران نباش. توی این یک مور باید بگم چیزی که زیاد خاسگار. بعدترشم خاسگارای من که اینترنتی نیستن.

مهم اینه شانس با ادم باشه. جلو یا عقب باشه فرقی نمیکنه. هیچ تاثیری نداره.

پس چیکار کنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد