دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فواید خاله شدن؟؟

امشب میخام فواید خاله شدن و با تصویر براتون بگم که قشنگ درکش کنید.  

این مداد تراش و وقتی بچه بودم خریدم خیلی دوستش داشتم 

   

توسط الهه جونم مدلش کلا به شکل زیر تغییر کرد 

 

فکر کنم تصاویر کاملا گویای مطلب هست.

نظرات 6 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام عزیزم 3جلسه کلاسم تشکیل شده خداروشکر بد نبود تا حالا که بخیر گذشته دعاکن بقیشم به خیروخوشی تموم بشه
به حمدالله دانشجوام خوبن. آره امکان خاله شدن که دارم ولی خواهرم دوسال از خودم کوچیکتره قبل از خاله شدن باید به فکر مامان شدن باشم. ازطرف من لپ الهه رو گاز بگیر

سلام عزیزمم.خوبی؟
خدا رو شکر. اولش که خوب شروع بشه ایشالا تا اخرشم خوب تموم میشه.

نازی عزیزممممممممممممم. خوب خوبه دیگه مامان صدف. ایشالا که خوشبخت بشی گلمممممممممم
چشم. فدات شم

شیدا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://sheidasheyton.persianblog.ir/

سلام مریم جون

چه ناز و بامزه است این الهه جون

کاش عکسش رو میذاشتی میدیدیم

منم تا دو ماهه دیگه عمه میشم اما متاسفانه هیچ وقت خاله نمیشم

خیلی بده نه؟؟؟؟؟؟؟؟

با اینکه همیشه همه فحش ها برای عمه است اما من خیلی خوشحالم

کلی دارم ثانیه شماری میکنم برای تولدش

امیدوارم این الهه جون شمام همیشه سالم و سلامت باشه

خوشبخت باشی عزیزم

اسم نزاشتی شیدا جونم.
لطف داری گلم.عکسش تو پست داستانهای منو الهه هست. دوست داشتی میتونی ببینیش.
اخییی.نازی. مبارکه. به سلامتی. ایشالا که قدمش با خیر و برکت باشه براتون. پیشاپیش تبریک میگم عزیزم
غصه نخور خاله شدن اینقده دردسر داره. پستای منو الهه رو بخون. همون عمه راحت تره. والا.....
قربونت عزیزم. شما هم همینطور. نی نی دار شدین ما رو بیخبر نزارین.
فدات

صدف شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام مریم جون چقد شلوغش میکنی چیزی نشده که فرمونش که جا میفته ولی چرخشو شرمندتم فک کنم نمیشه کاریش کرد ولی خدایی قابلشو داره؟؟؟ من از خدامه یه بچه خواهر مث الهه داشتم با وجود همه این خراب کاری هاش میخوامش

سلام صدف جونم.خوبییییییییییییی؟
چه میکنی با دانشجوها؟؟؟ خوش میگذره استاد جوان
عزیزم چرخش که شیکسته و فرمونشم گم شده. از یابنده تقاضا میشود....!!!!
منم دوستش دارمممممممممممممم خیلی کاراش با مزست. عاشقشم با وجود تمام شیطنتاش.
ایشالا شما هم خاله میشید. امکان خاله شدن دارین یا خواهر نداری؟؟؟

سحر شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
بابا کاری نکرده که بچه.
فقط فرمون و چرخ جلوشو در آورده که راحت هم درست میشه.
همونجوری که درستش کردی و عکس گرفتی که مثلاْ قبل و بعد از خراب کردنو نشون بدی.
خیلی داری سیاه نمایی می کنیا.
ما خودمون این کاره ایم عزیز.

سلام سحر.چطوری؟
دقیقا بچه رو به زور وادار کردم فرمون و چرخ جلو رو در بیاره تحت نظارت قوی خودم بود. بیچاره الهه میگفت خاله خرابش کنم. طوری نیست!! گفتم نه خاله طوری نیست.!!!!

الهیی هم که یه روز مامان بشی من بیام هی تیکه بندازم بهت!!
ا. شمام اره؟!!!

مرتضی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آخیش دلم حسابی خنک شد.تا شما باشید دیگه.......

سلام.چطوری؟
داداش اینقدر هوادار خواهرش!!!!!!!!!

مرکزرهابخشی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/


فک کنم عکسشو رو هاردم داشته باشم...
همونی که با یه شاخه گل تو حیاط نشسته بود...
شرارت از چشاش میباره...
به خالش رفته دیگه

عکس بچه مردم و چرا سیو کردی.
دلت میاد خالش به این معصومی و مظلومی. در ضمن به بچمون توهین نکن. شلکشو برم. خیلی مهربون خدایی.فداش بشم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد