دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

مرگه من؟؟؟!!!

سلام.خوبین خواهرا و برادرا؟! دیشب قرار بود من بمیرما! اونوقت شماها عین خیالتون نیست. اصلا انگار نه انگار!!!! هیشکی منو دوست نداره!!!!(پلک. پلک) 

خب لوس بازی بسه: 

دیشب که ما تو خابیم!!!!(بسه٬جنبه داشته باشین).دیشب مثل هر شب یکم قبل از خاب مطالعه کردم و خابیدم.داشتن اذان صبح و میگفتن که دیدم یکی تند تند داره از پله ها میاد بالا. پاهاشو محکم رو پله ها میزاشت بخاطر همین من بیدار شدم. ووووی ی ی ی ی ی ی ی ی 

بعددددش٬نمیگم. ادامه داستان در قسمت بعدی!!!

مامانم بود. با عجله در اتاق و باز کرد و گفت:مریم مریم. گفتم چیه؟؟ بیچاره خیلی ترسیده بود. گفت پایین(راهرو پایین که پله داره بطرف اتاق من)  خیلی بوی گاز میاد. بیچاره خیلی ترسیده بود. الهی بگردم فکر کرده بود من خفه شدم.(زبونم لال)(خدا نکنه) .حالا من هیچی. شوهرم دیگه نمیتونست لباس دامادی بپوشه!!     

بخاری و خاموش کردم و اومدم پایین دیدم وای چقدر بوی گاز میاد.اگه مرده بودم دیگه نبودما!!!خلاصه از صبح تا حالا مدام خمیازه میکشم سرمم بنگ منگ!!! خمیازه هام گاز داره!!!!(مدل جدید). 

نتیجه گیری : 

کمپوت دوست ندارم کارت شارج بیارین!!!.

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

چه بی‌ مزه. تو چند سالته؟.........۴؟
متوجه شدم که بدون الاه تو زندگی نداری. از یه دختر کوچیک استفاده نکن.

سلام.
منظورت چیه؟؟ حداقل درست تایپ میکردی منم بفهمم چی میگی؟؟ در ضمن پیاده شو با هم بریم خیلی داری تند میری میترسم بخوری زمین

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

چقدر نانازه این الهه جون. ولی بهتر بود به جای اینکه تو بغل بابابزرگش باشه، تو بغل خودت ازش عکس می گرفتی. احتمالاً جذاب تر میشد

سلام.ممنون. عزیز خالست دیگه.
ا.مورد منکراتی درخواست نکنید که شرمندتونم!!!!

سحر شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
آخ جون گفتم مردی راحت شدم از دستت.
نمی دونی با چه زحمتی اومدم شیر گازو باز کردم که دچار مرگ خاموش بشی.
ولی موقع رفتنم خوردم به در، مامانت بیدار شد.
همه زحمتام هدر شد.
باید یه نقشه دیگه بریزم.

سلام سحر.خوبی؟
چقد یه ادم میتونه خبیث باشه من نمیدونم
دلت میاد ادم یکی مثل تو داشته باشه دشمن دیگه نمیخاد. باشه. باشه دارم برات ........
سوالای شب اول قبرتو اماده کن.میدونی که نفرینام رد خور نداره.
اخی دلم برات میسوزه.....

مرکزرهابخشی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

خدا رو شکر...
تجربه مرگ از این فاصله نزدیک خیلی آموزندس...توقعات آدم رو اصلاح میکنه و مجبورت میکنه یه کم تو زندگی بازنگری کنی....

http://timarestan.blogsky.com/1389/07/18/post-97/
خدا به شوهرتون خیلی رهم کرده...
کارت شارج چند تومنی خوبه؟

سلام .خوبییییییییییییی؟
دقیقا همینطور که میگی

هر چی شما بخرین خوبه

ام تی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

جیگرتو گاز گاز با این سفارشت.خدارو شکر به خیر گذشت ملاوظب خودت باش مرمرم

سلام دوست جونی.خوفیییییییییییییییییییییی؟
چشم. شما هم ملازبط۱ خودتو و همسری باش

مغز متفکر چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://limooee.blogfa.com


دوس جون
خوبی الان؟!


میگم آخی خدا به لباس ِدامادی ِ شوهرت رحم کرد که اگه خدای نکرده...خدای نکرده...زبونم لال!!! اونوقت باید تو کمد خاک میخورد

سلام جیگر.خوبی؟
خدا رو شکر. خوبم گلم
آره دیگه. حالا بعدا براش تعریف میکنم که اگه زودتر اومده بود این اتفاق نمیفتاد

صدف دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام خانمی خدا اون روزو نیاره زندگی بدون مریم محاله

فدات شمممم.دوست خوب به تو میگن.مرسی مهربونمممممممممممممم
یاد بگیر اقای بلووووووووووووووووووووووووووو

مرتضی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام آبجی خانومی.خدا رو شکر که بلا رفع شد و هیچ اتفاق بدی تیفتاد.امیدوارم که سالهای سال در کنار خانواده محترمتون به خوشی و سلامتی زندگی کنید.
راستی کارت شارج یعنی چی چی؟

سلام دادا جاپونی.خوبیییییییییییییی؟
وای جدا اگه مرده بودم الان نبودم!!! باور کن
یعنی کارت شارژ دیگه. برای تاثیر گذاری بیشتر اینجوری نوشتم. میخای بفرستی؟؟؟. پلک پلک. پلک

آبی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

اکه هی . بخشکه این شانس. بازم پولپتیکم نگرفت و مامان نجاتت داد مریم . ولی دفعه بعد دیگه مامانتم کاری از دستش بر نمیاد ( الان گوشه چشمم داره برق میزنه )
بلا به دور دوستی . انشالله همیشه سالم بزییییییی

سلام بلو.خوبی؟
دوست خوب به تو میگن. باور کن!!!!
پلید٬نکنه برق چشم زدی!!!
اگه دعای خیر شما پشت سرم نباشه من می زی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد