دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

فواید خاله شدن؟؟

نخنددددد.خوب مگه چیه؟لوازم ارایش ندیدی تا حالا. کارای الهه است دیگه. همه لوازم اراشتی!!! منو گذاشته تو کیف خودش و هر چی دیگه به دردش نمیخورده گذاشته تو کیف من. 

 

 توضیحات لازمه: 

برس مو: برس بزرگه منو برده میگه خاله تو موهات خٍْیلی کوتاهه!!!! موها من خْیلییییییییی بزرگه!!! 

گل سر: خدایی گل سر ها رو نگاه کنید. مگه یه ادم واسه اینکه موهاشو ببنده چی میخاد.غیر یه گل سر شکسته!!! اصلا من نمیدونم اینا رو از کجا پیدا کرده. فکر کن چه مدل مویی میشه با این گل سرا رو سرم بست!  دی! 

 رژ: این هیچی توش نیست که داده به من. خیالتون راحت.  

پد: واقعاااااااااااااااااااااا مگه یه صورت چقدر پد میخاد؟؟؟ نصفه بیشتر میخاد؟!(چقدر توقع تون زیاده)!  

مداد:اینا همش مداد رنگی!!!! کار نمیده رو صورت من اخه! 

از سمت چپ: مداد صورتی:مثلا خط لب صورتی!!! اون قرمز هم خط لب قرمز!!! اون تصویر بعدی و من هیچی نمیگم. شما فقط دقت کنید که چه مقدار از مداد از درپوش بیرون.!!!!  

مداد تراش: مداد تراششم که مخصوصصصصص! کیف میکنید.نه؟؟ 

از اونجایی که الهه  علاقه بسیارررررررررررررررررررررررررر شدیدی به تاریدن(تراشیدن) داره  هر دو سر مداد رنگیهاشو تراشیده. در عکس کاملا واضح و مبرهن است! دو تا مداد تراشم برام گذاشته که منم کمکش بتارم .کاش حداقل اون مداد تراش عروسکیاشو برام میزاشت.  

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی آبجی مریم سلام.امیدوارم که خوب باشید.مدتی است که خبری از شما ندارم.خوشحال می شوم اگر خبری از خودتون بهم بدهید.

صدف پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام مریمی جدی جدی نگرانت شدم پس کجایی؟؟

سحر سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

توجه توجه
یک عدد مریم گم شده. از یابنده تقاضا می شود او را به ما تحویل ندهد.
برای خودش نگه دارد. ما مریمی را که بی خبر می گذارد می رود نمی خواهیم. او دیگر بچه خوفی نیست.
حالا اگر التماس کند می بخشیمش.
پ.ن: احتمالاْ‌ شوهر پیدا کرده که دیگر ما را فراموشیده.

سلام خوبییییییییییییییییی؟
پلید. حالم خوب نیست. اذیت نکن....

آبی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

حرکت قشنگشو می پسندم
شادزی شادزی

سلام.اگه غیر از این میگفتی جای تعجب داشت.

مرتضی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

سلام.برای خوشبختی الهه خانم و خاله مهربانش دعا می کنم.

سلام.ممنون. برای خوشبختی همه دعا کنید...

صدف پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام مریمی کجایی ؟؟ خبری ازت نیس نکنه هنوز ماتم وسایل تو کیفتو گرفتی؟

سلام صدف جونم.خوبی؟
نه. وسایلا فدای یه تار موش. حالم خوب نیست...

مدیرمرکز جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

خدا به همه خاله ها صبر بده!!!

سلام.چطوری؟
الهی امین..!!!

صدف دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلامممممممممممم مریم جونم. خون خودتو کثیف نکن الهه است دیگه کاریش نمیشه کرد راستی از راهنماییت ممنون . اینکه پسرا یک سره دنبال حال گیری از دختران که حرفی توش نیست ولی آخه من چرا من که دختر خوبیم (البته تعریف از خود نباشه) ولی این بار اگه بخواد از این سوالا تو کلاس من بپرسه میدونم چه جوری باهاش برخورد کنم آخه صبر آدمم حدی داره مگه نه؟؟ راستی عیدت مبارک

سلام صدف جونم.خوبی گلم؟
بله.الهه بودن خودش دلیل موجه بسیار بزرگی است
بله شما دخمر خوبی هستی گلممممممممممممممم.بوس
پسرند دیگه. انتظار زیادی نمیشه ازشون داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد