دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

الهه بالدار!!!

سلاااااااااام به همگی.خوبین؟  من اومدممممممممممممممممم.(ذوق کنین.خوشحال باشین). دلم واسه همتون به خصوص صدف جونم تنگیده بود.

واما باز هم من و الهه:

چند شب پیش رفته بودیم خونه خواهرم.الهه وقتی یکسالش بود بردیمش اتلیه و ازش عکش گرفتیم. تو یکی از عکساش دو تا بال رو شونه هاش بود و فرشته کوچولو شده بود.  

الهه جونم عکسشو بدو بدو اورد و نشست رو پاهام و گفت:خاله مریم ببین من اون روزا که کوچولو بودم بال داشتم!!!! اینقددددد فشارش دادم.بوسش کردمممممممممم.چقدر دنیای قشنگی داری فدات بشم.

نظرات 13 + ارسال نظر
آبنبات بانو شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://aabnabat.blogfa.com


جزء دهم
ممنونم بابت ِ کمکت
اینجوری کار ِ پنج نفر راه میفته

چشم. میخونم. فقط یه سوال: روز خاصی باید بخونم؟؟؟ تا کی وقت دارم؟؟؟
خواهش میکنم. خوشحالم میشم تو این ثواب شریک باشم.
چرا ۵ نفر؟؟؟!!!!

صدف چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام بووووووووووووووووووووس دست دست. وای نمیدونی چقد خوشحالم که دوباره اومدی راستش داشتم گریه میکردم آخه مدیریت مالیمو شدم ۱۶ و نیم دونمره بهم کم داده حالا ولش کن از خودت بگو دلم برات یه ذره شده بود چقدم منو تحویل گرفتی نمیدونی چقد ذوق کردم وقتی دیدم اسم منو آوردی حسابی معروف شدم تو لطف داری دل به دل راه داره اینو واقعا میگم خیلی خیلی بهت وابسته شدم . دلم برای الهه کوچولو هم تنگیده بود از طرف منم لپشو یه گاز بگیر. زیاد حرف زدم نه؟؟؟ از خوشحالیمه . زود به زود بیا . فعلا

سلامممممممممممممممممممم.عزیز دلمممممممممممم.خوبی؟
۱۶:۵ که خوبه. گریه چرا؟؟؟
اهان نمره کم دادن طبق معمول؟/
خوب دیگه. دوست جونمی. همیشه جویای حالم بودی.
الهه جونممم خوبه.سلام میرسونه. چشم حتما

رکسانا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام مریم خانوم چطوری یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آبنبات راست میگه خیلی دیر به دیر می آپی

سلام عزیزم.خوبی؟
چیکار کنم دیگه؟ تو ترک بودم .شاید یکم یکم راه بیفته دستم!!

س م ح دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

خوش ااومدییییییییییییییییییی

ممنون

آبی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://blue.persianblog.ir

وقتی کوچک بودم ، یه خاله هم نبود که ما رو ببره آتلیه عکاسی و دو بال روی دوشم بذاره ..... مبینی تو رو به خدا !؟

سلام بلوو.خوبی؟
والا به زمان ما هم یک کدوم از این چیزا نبود. کوچکترین عکس من مال دبستانم
نمیدونم بچه گیام چه شکلی بودم
به خودت راضی شو

مرتضی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

بزن اون دست قشنگ رووووووووووووووووو
بعد از مدتها می بینیم که یکی از تنبل ترین وبلاگ نویسان اقدام به نوشتن مطلب جدید کردن که همینجا از طرف جامعه وبلاگ نویسان دنیا از ایشون به خاطر این اقدام شجاعانشون حسابی تشکر می کنیم.
آبجی مهربونم آبجی خوبم آبجی مریم سلام
خوبین که ایشالا؟
خیلی خوشحالم که پس از مدتها برگشتید و چه قدر زیبا شده که با یک مطلب قشنگ از الهه خانم برگشتید.
بچه ها در هر حالتی دوست داشتنی هستن.من خودم به شخصه اعتقاد دارم که بچه ها فرشته های خدا بر روی زمین هستن.
ایشالا خدای مهربون نگهدار همه کوچولوها این فرشته های زمینی باشه.
شاد و موفق باشی آبجی خانومی من.

سلام.چطوری؟ چه خبره اینقدر دست و شوت و جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا واسه چیه؟!!!!
من تنبلم داداشی؟؟؟ باشه من تنبل. خودتو چرا نمیگی یه دیوار چی اپ میکنی شونصد نفر میرند سر کار!!(البته شوخی بودا)

ممنون.کلا بیس وبم رو الهه خانوم میچرخه.
چه دعای قشنگی.الهی امین

آبنبات بانو شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://aabnabat.blogfa.com

کار خیرمون اینه که میخوایم ختم قرآن بگیریم....
اگه پایه ای،یه بخشی رو تقبل کن و به دوستایی که میدونی میتونن هم بگو...
شاید دعای بقیه باعث بشه گره از کار ِ یکیمون باز شه...

سلام عزیزم.خوبیییی؟
چقدر خوب. باریکلا خانوم. من که پایم شدی. ولی خودم یه ختم قران برداشتم که هنوز نصفش مونده.
ولی ختم قران جمعی یه ثواب دیگه ای داره. یک جزش و میخونم. فرقی نمیکنه کدوم جز باشه.
خبرم کن گلم.ممنون

EhsaN شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://ehsan12.blogsky.com

عجب. با مزه بود

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ق.ظ

سلام خواهر مریم
حال شما خوب هست
به نظر می اید که سایه شما مقداری سنگین شده است
پس تلاش می کنیم وپیام می دهیم تا این سایه را سبک تر کنیم
به امید دیدار

سلام چطورم؟چطوری؟!!! شما ایا؟؟!!!
نه سرما خوردم....
ما خودمان نیز جزو سبک بالان هستیم سایمام نیز همانند خودمان سبک است!!!
ممنون از پیام شما. خرسندیدیم.
دیدار؟؟؟/ دنیا یا اخرت؟!!!

الهه جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

سلااااااااام
خوش اومدی عزیزم
خیلی دیر اومدی ولی بالاخره اومدی
کوچولوها همه جوره نازن...

سلامم الهه جونمممممممممممممممم.خوبی خانومی؟
مرسی گلم. الانم وقت اومدنم نبود ولی دلم پوسید
ایشالا نینی شماااااااااااااااااااا

آبنبات بانو پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://aabnabat.blogfa.com


سلااااااااااااااام مریمی
خوبی؟
فروت السلطنه ام که به آبنبات بانو تغییر هویت دادم!


بلاخره مزین فرمودید دنیای مجازی رو
دیر به دیر آپ میکنیاااااااااااااااااا

سلام.چطورییییییییییییییییی؟ نه.سرما خوردمممم
بابا ابنباتتتتتتتتتت!!!!
دیگه دیگه. چوبکاری نکن دیگه...
من اصلا یه مدت نبودم. الانم بخاطر اصرار بعضی از دوستای گلم اپ کردم....

فریبا یا همون رکسانا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام.خوشحالم که اومدی خوش اومدی.
آره دنیای بچه ها خیلی قشنگ و پاکه.

سلااااام عزیزممممممممم.ممنون. مرسی که بهم سر میزنی.

۴۵ پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

به راحتی برنده شوید.
کافیست لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.
تا برنده پیشرفته ترین Mobile Phones / Gaming Consoles / MP3 Players / HDTVs شوید.

http://www.xpango.com?ref=92632953

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد