دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عروسی

سلام به همگی.حالتون خوبه؟ 

امروز گفتم یه زنگی به دوستان قدیمی بزنم ببینم کدوشون در قید حیات اند؟! به پریسا زنگیدم مامانش گفت میره سر کار پرسیدم چه کاری؟ گفت ایران خودرو. به به......  

به سعیده زنگیدم نمیدونم چرا مدلش اینجوری هر دفعه من میزنگم مامانش میگه بعدا خودش باهاتون تماس میگیره!!!!  

زنگیدم به سمیه دوستم(از دوستای قدیمیم که کلی با هم خاطره داریم). یه نیم ساعتی حرف زدیم کلی خندیدیم بیاد خاطرات گذشته.بهش گفتم عروس شدی خانوم شدی یا هنوز میگی میخندی؟!!! گفت:نه دیگه مجبورم با فامیل شوهرم خانوم باشم ولی اینور همچنان خل و چلم!!! 

 

بهش گفتم تو نمیخای عروسی کنی بری سر خونه زندگیت؟ خستم کردی!!!!!! 

گفت چرا 25 اسفند عروسیمه. خلاصه یه عروسی در پیش داریم ولی اصلا حس عروسی رفتن ندارم. نمیدونم چه بهونه ای جور کنم واسه نرفتنم.....  

چرا بلوگ اسکای اینجوری؟ هر دفعه من نظرامو تایید میکنم یکی دوتاشو قورت میده. نیست!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟ چن وقته به یادتم اسمت برای عمره دراومد؟؟ ایشاا.. که جز الویت های اولی!

سلام صدف جونمممممممممممممممممممممممممممم. ممنون که بیادمی دوست مهربون و خوبم.
متاسفانه جز اولویتهای اول نبودیم. خدا کنه به عمر من کفاف بده و ارزو به دل نمیرم

mohammad شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

هنوز عاشق ادبیاتتم_ممى

سلام.خوش اومدی...
ممنون. ولی دفعه اول نظرتو ن و گفتین....
دقیقا منظور از هنوز از کی تا کی؟؟!!

آبنبات بانو شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://aabnabat.blogfa.com


نمیدونم چرا دوستای من نمیرن عروس شن؟!
هیچکی هم نمیاد ما رو بگیره آخه
با این وضع سکه

سلام دوست خوبم.خوبییییییییییییییییییی؟
وااااااااااااا.خب هر وقت قسمت بشه عروس میشیم.
چرا میادددددد. مهم اینه طرف درک و فهم داشته باشه و به دلت بشینه...
سکه که نگووووووووو.دلم خون...

صدف پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام علیکم دوست خودم . دوباره مریم جونم ناپدید شدی؟؟ خب نمیخوای بری عروسی نرو چرا قهر میکنی؟؟ منتظرتم

سلام صدف جونمو.دوست خوبم.احوال شما؟
چیکار کنم مشغله کاری. زندگی. شما ببخشید دیگه...
عروسی که منتفی .....قهر کدومه؟؟!!!!

رکسانا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

سلاااام عزیزززززززم خوبی؟؟ وقتی گفتی دلایل کاملا درررررررررررررررررررررک کردم بخدا میفهمم چی میگی.................

سلام فریبا جان.خوبی عزیزممممممممممم؟منم خوبم ممنون.
ممنون که درکم میکنی دوست خوبم....

رکسانا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام خوبی؟؟ مریم جون خوش به حالت که عروسیه دوستته چرا نری؟چرا دپی چندوقته؟ بخدا اینقد حال میده اونم عروسی دوست آدم. از من میشنوی برو حتما. راستی چند ماه پیش عروسی خودم بود شب عروسی یکی از نزدیکان فوت کرد و عروسی کنسل شد. خلاصه قدر این لحظاتو بدون.............

سلام عزیزمممممممممممممم.خوبی؟
بخاطر دلایل زیادی که اینجا نمیشه گفت عزیزم.
اخیییی عزیزممم.تو متاهلی؟ بهت نمیاد!!!
الهی که خوشبخت بشی عزیزمممممممممممممممممم

مرتضی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی سلام
وقت قشنگتون بخیر
خوبین که همگی ایشالا؟الهه خانم گل که خوبن ایشالا؟
چرا حس عروسی رفتن ندارید؟عروسی که خوبه به خصوص اگه عروسی دوستان باشه.پس تنبلی نکن آبجی خانومی.
برید عروسی جای ما رو هم حسابی خالی کنید.

سلام دادا جاپونی.خوبیییییییییییییییی؟
چند روز حالم گرفتست...الهه خوبه.سلام میرسونه به عمو مهربونه
آقامون گفته عروسی نرووو!! منم حرف گوش کن!!!! رو حرف اقامون حرف نمیزنم!!
واسه رفتن به عروسی باید کلی حرص بخورم.اخرم به دلم..... همون بهتر یه نه بگم و این همه خودم و اذیت نکنم.

الهه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

راستی مریم جون بی زحمت لینک من و تغییر بده...من دیگه تو بهارین نمی نویسم...
مرسی دوستم

چشمم عزیزمممممممممم.

الهه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

سلام مریم جان
خوبی عزیزم؟
ایشالا دوستت خوشبخت بشه....
و اینکه ایشالا نوبت خودت بشه...ما رو هم دعوت کن دوست گلم

سلام الهه جونم.خوبی عزیزم؟
نه زیاددددددددددد
ایشالا همه جوونا خوشبخت بشند.ممنون. چشممم.حتما. باعث افتخار

صدف شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام خوبی گلم؟ بی ذوق عروسی که خوبه چرا نمیخوای بری ؟ تازه کو تا ۲۵ اسفند شاید تا اون موقع حست برگشت سر جاش . فعلا

سلام صدف چونممم.خوب که نع.ولی میگذرونیم. شما خوبی؟
به ۱۰۰۱ دلیل که میشه گفت
آخه فقط رضایت من شرط نیست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد