دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

کیک تولد...

سلام به همگی.خوبین؟خوش میگذره؟ 

پنج شنبه شب واسه شام مهمون داشتیم. نمیدونم چرا اون روز حس خوبی داشتم.شب تولد هم بود منم  زرنگ!! یهو هوس کردم کیک بپزم.  

زنگیدم به دختر عموم رفتم تو اموزشگاه. داشت واسه جشن تولد دختر داداشش کیک عروسکی درست میکرد. اون یکی بچه داداشش هم صداش دراومد که منم میخام. منم که کیک میخاستم. خلاصه از 11صبح تا 5 عصر ما 6 تا کیک خوشگل درست کردیم...  

من که حداکثر تلاشمو برای استفاده از تمام ظروف انجام دادم . و کلی طرف کثیف کردم. دقیقه یکبار میرفتم کنار فر میگفتم سوختتتتتتتتتت.فر وخاموش میکردم   . دختر عموم مجبورم کرد 45 دقیقه واسه کیک خودم بشینم کنار فر تا نسوزه! 

منم که جلب هویج رنده کردم ریختم رو کیکش . خلاصه کلی خوش گذشت جاتون خالی.واسه خامه زدنم هر چی قالب داشت خامه زدم ببینم شکلش چطوری میشه.یه کیک خنده داری شد. هر گوشش یه نقشی داشت.که به دلیل بد اموزی از گذاشتن تصویر جدا معذوریم. 

بعدا که ترمیم شد. این شد..... 

چطوره؟؟ خیلی خوشمزه شد.جاتون خالی.کلی به دختر عموم امیدوار شدم!!!!!  

 

انواع سفارشات پذیرفته میشود!

نظرات 4 + ارسال نظر
رکسانا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ق.ظ

سلااااااااااام چطوری؟ ایشالا همیشه شاد باشی الان ساعت 5 صبحه و خیلیم گشنمه با این عکسی که گذاشتی واقعا اشتهام تحریک شده

سلام رکسانا جونم.خوبی عزیزممممممممممم؟
ممنون. ایشالا همه شاد باشند مهربون.
خوبه حال داری صبح به این زودی از ختاب بیدار بشی چه برسه بخای بیای پای سیستم.اووووووووووووو. واسه من که جز محالات...
بابا سحر خیزززززززززززززززززززززز

صدف سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام مریم جوووووووووووووون خوبی؟ نوش جان جای منم خالی میکردی

سلام صدف قشنگم.خوبی؟
جای شما که خالی بود عزیزمممممممممممممممم

الهه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

سلام مریم جونژ
منم دلم کشید!!!
خیلی قشنگ شده...مثل عروس

سللام عزیزمممممممممممممم.خوبی؟
مرسی گلم. جای شما خالی....

مرتضی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانومی سلام
حال شما؟احوال شما؟خوبین؟
می بینم که باز هم یه چشمه از هنرهاتون رو به نمایش گذاشتین.
ولی از حق نگذریم به نظر خوشمزه می رسه فقط یک کمکی خامه روش غیر استاندارده.درست می گم؟؟؟؟؟

سلام داداش مرتضی.احوال شما؟خوبین؟ خوبم. شکر خدا.ممنون.
دیگه.دیگه
مرسی.دقیقا خیلی خوشمزه شد.جاتون خالی.
اتفاقا استاندارد بود. سفارش دادیم ازقبل...
شاید منظورتون و نحوه تزیئن خامه بوده. بله ایا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد