دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

عقد.....

سلام به همگی. خوبین؟ دلم براتون حسابی تنگیده. بخصوص برای دوستای خوبم صدف جونم و رکسانا جونم. 

راستش خبر مهم این بود که......این بود که....................................... 

ما نیز متاهل شدیم. یعنی متاهلمون کردند!!!! جای همگی حسابی خالی بود. هنوزم که هنوزه باورم نمیشه تاهل دار!! شدم. 

به امید خوشبختی همه جوونا......................بزن دست قشنگرو....

نظرات 10 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عروس خانم آقا داماد چطورن؟ قرار نشد عروس شدی بری دیگه نیایا............ قبل از اینکه همسر باشی یه دوست خوب برای من بودی پس هنوز یاد رفقا باش

صدف یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عروس خانم آقا داماد چطورن؟ قرار نشد عروس شدی بری دیگه نیایا............ قبل از اینکه همسر باشی یه دوست خوب برای من بودی پس هنوز یاد رفقا باش

سلام گلم. خوبیم. شما خوبی گلم؟؟
بابا بخدا سرم شلوغ. نزن.
تو همیشه تو قلبمی. بیادتم عزیزممممممممممممم

صدف چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عروس ملوس خوبی؟ آقا داماد چطورن؟ یه هفته بود رفته بودم ایران گردی یزد و نایین و میبد و مهریزو بافق و اردستان و کاشان و نطنز وقم و از همه قشنگ تر شهر شما. اونجا خیلی به یادت بودم خیلی شهر خوشگل و باصفایی دارین

صدف چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عروس ملوس خوبی؟ آقا داماد چطورن؟ یه هفته بود رفته بودم ایران گردی یزد و نایین و میبد و مهریزو بافق و اردستان و کاشان و نطنز وقم و از همه قشنگ تر شهر شما. اونجا خیلی به یادت بودم خیلی شهر خوشگل و باصفایی دارین

سلام صدف جونمم.چطوری خانومی؟؟؟ آقای داماد هم خوبند. سلام میرسونند.
ای دختر بد. چرا نگفتی داری میای اینطرفا.؟؟ ترسیدی رسم مهمون نوازی بلد نباشیم؟

رکسانا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟حالا درسته ازدواجیدی ولی دیگه مارو ول نکن کجاااایی بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم.چطوری؟
چیکار کنم عزیزم؟ فامیل خودمون کم بود یه فامیل دیگه هم اضافه شد. مجبورا باید تمامش و برم
قربونت. ببخشید. بزار نوبت خودت بشه عزیزممممممممم اونوقت میفهمی گه چه خبراست....

مرتضی چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خوب و مهربانم سلام
فرا رسیدن جشن باستانی نوروز و آغاز سال 1391 رو خدمت شما و خانواده بزرگوارتون تبریک عرض می کنم و آرزو می کنم در سال جدید به تمام آرزوهای قشنگتون برسید.شادی و موفقیت شما دعای هر روز من است آبجی بزرگوارم.
از صمیم قلب بهتون تبریک عرض می کنم.امیدوارم که در پناه خدای مهربان سالهای سال در کنار همسرتون و غنچه های زندگیتون به شادی و سلامتی زندگی کنید.

سلام داداش مرتضی.احوال شما؟ عیدتون مبارک. ایشاللا که سال خوب و خوشی رو در کنار خوانواده محترم و عیالات مربوطه!! داشته باشید.
ممنون. لطف داری شما.....
راستی من خیلی سعی کردم براتون کامنت بزارم نشد. و ناچارا توی اون یکی وبلاگتون کامنت گذاشتم. ببخشید دیگه.. نشد.....
غنچه رو خوب اومدی داداش!!!!

صدف دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام مریم عروسه. خوبی؟ مبارکه. لی لی لی ....
البته خودم فهمیده بودم. صدفو دست کم نگیر. ایشاا... به پای همدیگه پیر بشین. خیلی خوشحال شدم. ایشاا.. روزی برای من . سال نوتم مبارک

سلام صدف قشنگم.خوبی عزیزم؟
قربونت .مرسی گلم. ایشالا قسمت خودت به زودیای زود.ایشالا....
عید شما هم مبارک. ایشالا سال خوبی داشته باشی گلم

رکسانا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سسسسسسسسسلام وااااااااااااااااااای راست میگی؟؟؟؟؟؟؟ هر حدسی میزدم جز این یکی......خخخخخخخخیلی باورش سخته وای مریمی تبریک بوووووووس خوشبخت شی الهی عزیزم خبرت عالی بووووود دختر الان نمیدونی چه ذوقی کردم تبریک منو از راه دور پذیرا باش دوست خوبم در ضمن ممنون که اسممو اوردی قشنگممممممممم

سلامممممممممممممممممممممممممممم عزیزم.چطوری؟ عیدت مبارک گلم.
خودمم هنوز باور نمیکنم. دقیقه ای یکبار ازش میپرسم تو مال منی؟ حرصش در میاد
قربونت. مرسی. ایشالا قسمت شما. شوهر خوبش خوبه.
ممنون که همیشه بیلادمی. عزیزم بخدا این چند وقته حسابی سرم شلوغ بوده. به بزرگی خودت منو ببخش
سال خوبی داشته باشی عزیزم

الهه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://elahename.blogsky.com/

وایی مریم تو هم؟
مریم خیلی مبارک باشه
خیلی خیلی خوشحال شدم
هوراااااااااااااا تو هم اومدی بین ما
همسریت که اومد ما رو نفراموشی ها؟

سلام الهه جونمممممممممممممممممممممم.
اره منم بهم نمیاد
قربونت عزیزمممممممممممممممممممممم.مرسی گلم
اره. جای من و باز کن که اومدممممممممممممممممممممممم
خودت که میدونی اولاش ادم خیلی گرفتار. یکم یکم مشغولیات کم میشه

Nima شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://Nimacruise.blosky.com

مبارک باشه ...
ما شیرینی می خوایما !!!!

سلامت باشید.ممنون.
باشه.......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد