دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

نیستم!

سلام به همگی.خوبین؟ خوشتون هست؟ 

حدود یکماهی وقت نمیکنم بیام نت. اگه خدا بخاد این ترم اخرمه و باید یکم خودمو درگیر درس کنم. به سعید میگم تو حاضری من اذیت بشم. نصف این کتابا رو میزارم ترم بعد! از الان شبی هزار تومن بزار کنار شهریه ترم بعدم در میاد!!!!!!! 

التماس دعا.............

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم シ وシ فرنگی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://lahzeham.blogsky.com

سلام مریم جان
ایشالا که امتحاناتت و با موفقیت تمام کنی

سلام عزیزم.ممنون. دعا کن. سه تا امتحان پشت سر هم دارم

مرتضی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانم مهربانم سلام
ایشالا که حسابی درسهاتون رو بخونید و بتوانید در همشون موفق بشوید.
اگر قابل به درگاه مهربان ترین مهربانان باشم برای موفقیت شما حسابی دعا خواهم کرد.
شاد,موفق و سلامت باشید.

سلام داداش مرتضی گل. احوال شما؟
نگو درس که دلم خون. فردا امتحان دارم شدیدددددددددددد دپرسم.
شما کاری که میکنی به دعا کردن ادامه بده. ممنونم. قابل که هستینُ نفرمایین داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد