دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

اوج قاطی پاتی

اندر حکایت من و سعیدم 

 دیروز زنگ زدم به سعیدم گفتم دلم گرفته . گفت چرا؟؟ گفتم همه ی با هم قاطی شده .  

 

1) سه تا امتحان پشت سر هم اونم چی؟؟؟؟ آمار 1_ آمار2_ حسابداری صنعتی. هیچکدومم محض رضای خدا حتی یک جلسه هم نرفتم و مجبورم خودم یاد بگیرم. 

2) پدر شوهر و مادر شوهر 31 خرداد (چهارشنبه) به سلامتی رفتند مکه.من نتونستم اون روز کلا درس بخونم. 

3) پنج شنبه شب یکسری مهمون داشتیم واسه شام دعوت بودند که شامل کارای خونه بود و بازم نتونستم درس نخوندم. 

4) عموی آقای همسر امروز صبح(چمعه) از مکه اومدند و باید بریم زیارت قبولی. و دو شب دیگه شام دعوت داریم. بازم نمیشه درس خوند. 

5) از همه بدتر اینه که من چک پرینتای پروژم و تحویل دادم و استاد هزار و یک گیر داده. در حالی که من پروزم و از روی پروژه یه بنده خدایی نوشتم( سوت بلبلی)! نوشتم که دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد بوده و نمرش شده 37/19

 در حالی که به من گفت من به این پروژه 10 میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

خلاصه مجبورم دو سه روز قبل از امتحان به جای اینکه درس بخونم پروژه تکمیل کنم. 

استاد میگه باید حداقل ده نفر و که قبلا روی مدیریت کیفیت جامع تحقیق کگردن و در قسمت پیشینه بنویسی.  

آخه استاده نقطه چین!!!!! روی این مدیریت فقط 4 دانشمند تحقیق کردند. برم از خودم 7 تا دانشمند دیگه اختراع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ حافظ و سعدی خوبه؟؟؟ 

خدایاااااااااااااااااااااااا کاش زودتر این روزا تموم شه.  

و مورد اخر وقتی خانواده اقای همسر میاند من فرداش امتحان دارم بازم(فک کن)

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

حالا خوبه که اجازه ندادم و این طوری دعوام کردید اگه اجازه می دادم چیکار می کردید.حتما" فاتحه!!!!!

سلام داداش مرتضی. احوال شما؟؟؟
الان این منم شایدم این. حالا خیلی اصرار میکنی این
راستی یه سوال: شما چطوری میتونید کامنت بزارین؟؟؟ تو این وضعیت بی کامنتی و خرابی وبلاگ من ُ شما چطوری نظر گذاشتین من موندم. چه مردم جلب شدند!!!(شوخی)
فعلا که فقط شما میتونید برا من کامنت بزارین لطف کنید بگین من چیکار کنم ایا؟؟ متوجه شدین یا بازم توضیح بدم؟!!
کمک لطفا.....مرسی

صدف شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززم
خوبی؟
چه کردی با امتحانا؟ منم ترم آخرمه امتحانام خوب بود ولی پروژه پایانیم مونده
یه سر به من بزن حتما. دوس دارم دوباره اسمتو تو کامنتام ببینم.
فعلا
بوووووووووووووووووووووووووووووس

سلام صدف جونمممممممممممممممممممم.قربونت. خوبم. شما خوبی گلم؟
هی نگو امتحان. نگووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چشم.حتما میام

مرتضی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

آبجی خانم مهربانم سلام
خوب هستین؟آقا سعید گلمون خوب هستن؟
راستش وضع این روزهای من هم تقریبا" مشابه شما است.همه چی قاطی پاتی شده همه اش هم تقصیر این خانم بلغارستانی است که....

سلام داداش مرتضی.احوال شما؟ خوب هستین؟
اجازه هست دعوات کنم. دعوام میاد اخه
شد یه دفعه بدون ابهام حرف بزنی. من اخر نفهمیدم شما تو کدوم مرحله از تاهل هستی؟ اصلا هستی؟ نیستی؟ تاهل داری؟ نداری؟؟ چجوریاست؟؟ مشکوک. جلب
تموم شد

sabzak چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.otaqesbzeman.blogfa.com

سلام لطفا" منو با اسم اتاق سبز من بلینکید و بگید با چه اسمی بلینکمتون. باشه؟
ممنون [نیشخند]

سلام.احوال شما؟
راستش آدرس لینک وبلاکتون اشتباه. ...اگه دوباره اومدین ادرس درستشو بنویسید.

aram یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.aram12.blogfa.com

بابا ایول عجب زندگی ر ماجرایی داری تو خاله مریم

من واسه اولین بار تمام نوشتهاتو خوندم کلی عاشقت شدم

اگه دوست داری لینکم کن

بازم میگم خیلی گلییییییییییییی

چه کنم دیگه. نوشتم شاید یکم آروم بشم.
ممنون که وقت گذاشتین.خوشحالم که خوشتون اومده.
چشم.اینم لینک.امر دیگه ای؟؟؟
مسی.کیلو کیلو خجالت!

صدف شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام عزیزم دلم برات ذره ای شده است.
کجایی پس ؟ موفق باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااام صدف جونمممممممممممممممممم.عزیزممممممممممممممممممممم.خوبی خانومی؟؟؟
گولی گولی اشک. فردا امتحان دارم صدف جونم.برام دعا کن.

مزیم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام ! چه اتفاق جالبی ! من و همسرم هم نام شماییم البته یه کم قدیمی تر. می خوام مشغول شم وبلاگتونو بخونم ....

سلام مریم خانوم.خوبی گلم؟؟ برا منم جالب بود خانومی. خوشحال میشم. ایشالا سر فرصت میام اونطرفا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد