دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

شاید پست اخر

سلام به همه. خوبین؟ نماز روزه هاتون قبول. 

راستش شاید دیگه نتونم بیام نت. البته میام نت ولی خیلییییییییییییییی کم. دلم برا همتون تنگ میشه بخصوص برای تو عزیزم؟

این روزا یه حس عجیبی دارم دارم باور میکنم که بزرگ شدم.حسم گفتنی نیست. 

هفته دیگه تولد سعید. میخام براش یه سررسید درست کنم که اولش عکسش باشه و بالای هر صفحه نوشته شده باشه عشق یعنی..... بعد خودم روزای قشنگمون و تو یه جمله خلاصه کنم و ادمه عشق یعنی بنویسمشون. 

به نظرتون دیگه چه کار متفائتی میشه انجام داد؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

آره منم اومدم بگم آقایون زیاد ازین جور چیزا ذوق زده نمییشن برعکس خانوما که دیدم خودت به صدف گفتی.
ولی یه چیزی هم هست ها اونم اینکه اصولا آقایون از چیزی خوشحال نمیشن..!
من همیشه واسه شام غذاهای خوشمزه و خوشگل درست میکنم بعدش خودم در حد مرگ ذوق میکنم بعد منتظر میشم میز رو که چیدم همسری بیاد کلی ذوق کنه ولی زیاد ذوق مرگ نمیشه!
نمیدونم شاید من زیادی خود شیفته ام!!

کلی خرج کردم اینقدم قشنگ و متفاوت شد. ولی واسه اینکه من ناراحت نشم تشکر کرد و یکم فقط یکم ذوق کرد ولی از چشماش خوندم که تو دلش میگه: حیف پول...

الانم تو کشو میزه. عمرا بره سراغش. هراز گاهی خودم میرم سراغش ذوقامو میکنم یه چیزایی هم توش مینویسم اما دریغ از یه بار که سعید بره توش چیزی بنویسه....

هی. چقدر ما زنها مظلومیم واقعا.....

خود شیفته نیستی اونا یکم زیادی متفاوتند با ما خانوما

صدف شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

چه هدیه جالب و قشنگی. خدایی آخر ایده و سلیقست. خوش به حال سعیدخان که همچین دخمل باهنری نصیبش شده.

مرسی گلممممممممممممممممممممممم. نشد درسستش کنم. هفتهدیگه ماهگرد ازدواجمون. حتما براش درست میکنم ولی اینو بدون پسرا زیاد از این کارا خوششون نمیاد

علی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://sargarmi-ali.mihanblog.com

سلام دوست عزیز!وب خیییلی باحال و قشنگی دارین..خوشحال میسم به منم یه سرس بزنید
اگه خواستی منو با اسم "..سرگرمی.."بلینک
بیا تو وبو خبرم کن تا لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد