دست نوشته های جلب مریم
دست نوشته های جلب مریم

دست نوشته های جلب مریم

آن تایم!!!

پدر شوهرم یه خصلت خوبی که داره اینه که بسیار بسیار آن تایم. یعنی من اگه بهش بگم ساعت 10 بیا. حتما حتما راس ساعت میاد. امکان نداره یه دقیقه هم دیر برسه.


در اکثر موارد یک ربع زودتر میاد. اولا وقتی میومد من هنوز آماده نبودم. باید منتظر میموند تا من آماده بشم. این اواخر اول آماده میشم بعد بهش زنگ میزنم دو دقیقه بعدش میاد.


پنج شنبه مادر شوهر  پدر شوهر رفتند مشهد. البته با 6 ساعت تاخیر در پرواز. 

به سعید میگم اگه بابات مسول هواپیمایی بود خیلی خوب میشد راس ساعت میرفت راس ساعت میومد. 

گاهی وقتام یه ربع زودتر پرواز میکرد نصف هواپیما خالی بود. خیلی باحال میشد. نه؟

سعید: من: 

 من:  سعید:  این قسمتش بد آموزی داره حذف. و....... بازم  من:

نظرات 7 + ارسال نظر
آرام پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://zendegiaram.blogsky.com/

خوشحالم که زندگیت خوبه درست برعکس من !

چرا آیا؟
زندگی هر کسی بالا پایینی زیاد داره. من اینجا فقط خاطرات رو مینویسم. دوست ندارم بدی ها جایی ثبت بشن.

مرتضی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://i-morteza.persianblog.ir

وای
اونقدر آن تایم بودن و منظم بودن خوبه که نگو
همه اون وقت به آدم احترام می گذارن
و همه آدم رو حسابی دوست دارن
البته مدیونید که فکر کنید من اینها رو در مورد خودم نوشتم آبجی خانومی ها!!!!!!

سلام. خوبییییییییییییییییییییییییی؟ جاپنه!!! چطورند؟

نه دیگه. خیلیشم بی مزست. ان تایم خوبه. ولی جلوتر از تایم جالب نیست.

محبوبیت و خوب اومدی. مثلا سر ساعت آن بشی و .....

صدف یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ


راست میگی من مث پدرشوهرت هستم نه پدرشوهرت مثل من
همیشه من جابجا میگم
حالا چطور به این نتیجه رسیدی که دختر خوبی شدم؟

سلام صدف جونمممممممممممممممممم. خوبی گلم؟
.
مگه نیستی؟!!! دختر خوب خبر خوب میده(اوج نتیجه گیری)!!!!
من هنوز تو شک دیروزم. از من سوالای سخت سخت نپرس!!

سحر یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ

میشه بد آموزیاشو بیشتر توضیح بدی؟
من عاشق بد آموزیم.
می خوام چش و گوشم باز بشه.

خیلی حرص میدی. حیف راهم دوره وگرنه از نزدیک بداموزیا رو بهت میگفتم .
در ضمن نه اینکه شما خیلی پاک و معصومی!!!!
باید از همسرت پرسید که تا چه حد بلدی

بوقققققققققققققققققققققققققق. جواب جمله اخرت بماند الان میام واسه سصفیه حساب.آی نفس کش....!!!

لبخند بانو شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

آن تایم بودن خیلی خوبه
اینجوری حساب کار دستت میاد که چه موقع حاضر باشی...

سلام عزیزم. خوبی؟
دقیقا . منم موافقم شدید( وای گردنم)!!!

محبوبه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

منم خیلی آن تایم هستم به خاطر همین همسری داره عادت میکنه که ماراشو به موقع انجام بده

سلام محبوبه جان. آن تایم بودن خصلت خیلی خوبی. آفرین.
اکثر خانومها ان تایمند ولی آقایون خیلی کم پیدا میشند ان تایم باشند

صدف شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
پدرشوهرت مثل منه. تو دانشگاه بچه ها بهم میگفت صدف آن تایم
آخه خیلی بدم میاد از کسی که بدقولی کنه.
بچه ها درتعجن که من چه جوری با وجود ترافیک تهران همیشه نیم ساعت زودتر موعد میرم سرقرار

سلام صدف جونممممممممممممم. خوبی گلم؟
پدر شوهرم مثل شماست؟!!!!

منم همین طور. منم آن تایمم ولی نه دیگه یه ربع زودتر از تایم
اوووووووووو خودمونم ترافیک داریم. دلت بسوزه!!!!
آفرین خوبه. دختر خوبی شدیا صدف. مورد بفرستم برات؟؟؟
دوستای آقای همسری هستند. آیا وکیلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد